Bombardier vs Polaris

Konfrontacje modeli, porównania, zalety i wady...
Bad-i
Posty: 19
Rejestracja: wt 31 lip, 2007
Lokalizacja: Warszawa

Bombardier vs Polaris

Post autor: Bad-i » wt 06 lis, 2007

co myslicie o tych dwoch quadach w odniesieniu do siebie oraz do innych konkurentów (oczywiscie pierwszy to 40.000 a drugi to 25.000 i biore to pod uwage)


Bombardier Can-Am
Renegade 800 X H.O. EFI


Na dzień dzisiejszy nie ma sobie równych, agresywna stylistyka i wygląd sprawią, że poczujesz się częścią tego pojazdu , nieokiełznana moc wzniesie Was na wyżyny możliwości i pozwoli dotknąć nieosiągalne. Renegade zacieśnia jeszcze bardziej więź między człowiekiem, a maszyną uzmysławiając i dając odczuć ekstremalną stronę wolności. Bez precedensu i bez kompromisu najtwardszy sprzęt na świecie!



Informacje ogólne
Marka Bombardier Can-Am
Model Renegade 800 X H.O. EFI
Rok produkcji 2007 Model 2008
Silnik

Typ dwuculindrowy V-Twin, czterosuwowy, ośmiozaworowy SOHC
Pojemność 800 cm³
Moc 64KM
Moment obrotowy 73 Nm przy 5500 rpm
Chłodzenie ciecz
Wtrysk paliwa (EFI) 2 x Siemens VDO
Rozrusznik elektryczny
Pojemność zbiornika paliwa 20 L
Napęd

Rodzaj 2WD,4WD + VISCO LOK (automatyczna blokada przedniego dyferencjału)
Przeniesienie napędu automatyczna przekładnia CVT, dwa przełożenia do przodu, wsteczny, postojowy i neutralny
Wymiary

Długość 218,4 cm
Szerokość 116,8 cm
Wysokość 114,3 cm
Rozstaw osi 129,5 cm
Wysokość siedzenia 87,7 cm
Waga 270 kg
Zawieszenie

Przedni niezależne podwójne A-arm, skok 203 mm
Tylne niezależne TTI, skok 229 mm
Hamulec

Przedni podwójny hydrauliczny, tarczowy
Tylny hydrauliczny, tarczowy
Opony

Przednia ITP ATRs 25 x 8-12
Tylna ITP ATR 25 x 10-12
Udźwig

Przedni bagażnik 30 kg
Tylny bagażnik 60 kg
Uciąg 590 kg


ORAZ

Polaris Outlaw 525 KTM


Najszybciej przyśpieszający seryjny quad świata!
Polaris Outlaw 525 to nowość wśród sportowych quadów! Jedyny sportowy quad z niezależnym zawieszeniem na 4 koła i amortyzatorami o dużym zakresie regulacji. Jest to najszerszy z typowo sportowych czterokołowców, dzięki czemu jest nie do przewrócenia a jazda w zakrętach to czysta przyjemność. Futurystyczne kształty nadają bardzo agresywnego wyglądu. Konstruktorzy Polarisa Outlaw zadbali o to by ich quad był nieporównywalym liderem w tej klasie i co najważniejsze udało im sie to! Porównując do najbardziej znanych modeli czterkołowców jak Suzuki LTR, LTZ, Kawasaki KFX, Yamaha Raptor, amerykański POLARIS zdecydowanie dominuje pod względem właściwości jezdnych (przewaga zawieszenia, charakterystyki i mocy silnika).



Informacje ogólne
Marka Polaris
Model Outlaw 525
Rok produkcji 2007
Silnik

Typ jednocylindrowy, czterozaworowy SOHC
Pojemność 510 cm³
Moc 60 KM
Chłodzenie ciecz
Zasilanie Keihin
Rozrusznik elektryczny
Pojemność zbiornika paliwa 14,8 L
Napęd

Rodzaj 2x4
Przeniesienie napędu łańcuchowe, skrzynia manualna, 5 biegów + wsteczny, ręczne sprzęgło
Wymiary

Długość 181,6 cm
Szerokość 120,7 cm
Wysokość 114,3 cm
Rozstaw osi 128,3 cm
Promień skrętu 165,1 cm
Waga 179,2 kg
Zawieszenie

Przedni podwójne wahacze typu A-arm 25,4 cm
Tylne niezależne, aluminiowe wahacze PRO-IRS 25,4 cm
Hamulec

Przedni podwójny, hydrauliczny, tarczowy
Tylny hydrauliczny, tarczowy
Opony

Przednia Maxxis RAZR-R 21 x 7-10
Tylna Maxxis RAZR-R 20 x 10-9


Quad w stanie idealnym, bardzo zadbany – jak nowy!
Jeżdżony rekreacyjnie, bardzo mały przebieg.
Brak jakiegokolwiek zużycia.


Quad dodatkowo posiada:

- Muzzy slip-on muffler
- JD jet kit
- K&N slip-on filter
- KTM oil filter covers
- Pure Polaris handguards
- Pure Polaris Nerf bars
- Pure Polaris front bumper
- Pure Polaris hand and thumb warmers
- 12V accessory plug
- Trail Tech that tells M.P.H, R.P.M.,
engine temp, hours, and miles.



iz0lat0r
Posty: 28
Rejestracja: pn 15 paź, 2007

Post autor: iz0lat0r » wt 06 lis, 2007

wspaniałe maszyny :D jak bym miał kupę kasy to kupił bym obydwie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » wt 06 lis, 2007

nie mają wielu zech wspólnych...cięzko je porównać. Napewno obydwie maszyny sa imponujące i obydwie sa szczytem mysli technicznej - przynajmniej firm quadowych. Boje sie obu:-(

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » wt 06 lis, 2007

Ciekawe porównanie.

Mocniejszy Outlaw i lepszy do sportu
W teren lepszy Outlander i praktyczniejszy
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

Awatar użytkownika
Marcolife
Posty: 507
Rejestracja: śr 29 lis, 2006
Lokalizacja: polskie bagno

Post autor: Marcolife » śr 07 lis, 2007

Outlander jest prawie super, szkoda tylko, że ma ramę przerobioną z leżaka i suszarki na bieliznę :cry:
Już niedługo zwoduję delfina, założę pianę i fiu...na Ostrołękę!

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » czw 08 lis, 2007

chyba renegade a nie outlander:-) serio Marco ma taką słąbą ramę?

Awatar użytkownika
Marcolife
Posty: 507
Rejestracja: śr 29 lis, 2006
Lokalizacja: polskie bagno

Post autor: Marcolife » pt 09 lis, 2007

tak, Galemu rozpadł się na pół w czasie rajdu, szczęśliwie nic się nie stało, bo się rozpięły napędy i musiał stanąć, czy zgasł (nie pamiętam dokładnie), są gdzieś zdjęcia nawet na atvpl, innym zawodnikom cały czas się deformują.

Gdyby nie rama - dawno bym je katował :mrgreen: :mrgreen:

A tak, musiałem włożyć czapkę kasy w upgrade G700 :cry:
Już niedługo zwoduję delfina, założę pianę i fiu...na Ostrołękę!

Bad-i
Posty: 19
Rejestracja: wt 31 lip, 2007
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bad-i » sob 10 lis, 2007

KoKoS:
Ciekawe porównanie.

Mocniejszy Outlaw i lepszy do sportu
W teren lepszy Outlander i praktyczniejszy
no wlasnie, teraz tylko pytanie do samego zainteresowanego (czyli do mnie) czego tak na prawde chce bardziej
Ostatnio zmieniony ndz 11 lis, 2007 przez Bad-i, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » ndz 11 lis, 2007

Outlaw to wariat na kołach, śmierć w oczach... Moc nie do wykorzystania w 100% - wato mieć przed nim respekt.
Bomba to super quad rekreacyjnych, ma niesamowitego kopa i jest praktyczny ( bagażniki, ewentualnie dwie osoby ). Opinią użytkowników nie nadaje się do ciężkiego terenu...
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

Bad-i
Posty: 19
Rejestracja: wt 31 lip, 2007
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bad-i » ndz 11 lis, 2007

KoKoS napisał: Outlaw to wariat na kołach, śmierć w oczach... Moc nie do wykorzystania w 100% - wato mieć przed nim respekt.
Bomba to super quad rekreacyjnych, ma niesamowitego kopa i jest praktyczny ( bagażniki, ewentualnie dwie osoby ). Opinią użytkowników nie nadaje się do ciężkiego terenu...
kurcze troche mnie chyba straszysz, czy rzeczywiscie ten outlaw jest taki szybki i nie do okiezłznania?? ze wzgledu na swoje hobby zawsze wole cos szybkiego ale z drugiej strony tez chce czasami wsiasc na quada w dwie osoby - czy jest taka mozliwosc na polarisie??
Ostatnio zmieniony wt 13 lis, 2007 przez Bad-i, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porównania modeli”