blokująca sie dzwignia w kawie kvf 360 praire 4x4

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
emil
Posty: 7
Rejestracja: sob 17 lis, 2007
Lokalizacja: kraków

Post autor: emil » wt 27 maja, 2008

witam twój problem jest raczej z obrotami po prawej stronie kolo gaznika masz pokretło
takie czarne długie bo tak sie dzieje jak masz za wysokie obroty natomiast u mnie mimo odpowiednich obrotów jak zgasnie na biegu to zeby wejsc na luz musze delikatnie popchac tyłkiem do przodu i do tyłu i wtedy bez problemu wchodza biegi i tu niewiem w czym problem natomiast ciezko mi znalezc odpowiednie obroty by nie były za duze i za małe bo gasnie efekt jak by sie zalewał postoi chwilke i znów pali od kopa i jak go wkrece na wysokie obroty to ma problem z zejsciem na niskie musze go zgasic i znów zapalic i znowu sa takie jak trzeba ma ktos moze pomysł co to ?
gaznik ?
pozdrawiam
luuuuuuuuuuuzik

Maciocha KAV
Posty: 7
Rejestracja: pn 26 maja, 2008
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Maciocha KAV » wt 27 maja, 2008

No ale jak jest zgaszony to biegi tez ciezko chodza wiec to moze cos w skrzyni? cos mechanicznego?

mike89223
Posty: 62
Rejestracja: śr 13 sie, 2008
Lokalizacja: krzeszowice

Post autor: mike89223 » czw 14 sie, 2008

moim zdaniem to ze na zgaszonym silniku biegi nie chca wychodzic to nie jest wina skrzyni poprostu gdy silnik pracuje to wszystkie zebatki i inne podzespoly sie kreca i lekko wchodza biegi a gdy silnik wylaczony to wszystko sie blokuje to tak jak w niektorych autach niektorych biegow nie wbijesz jak silnik nie chodzi bo zebatki uloza sie tak ze nie sa w stanie zazebic na zgaszonym silniku tak mi sie wydaje:)
mike

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”