Big Gun Evo CF Moto X8

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami CF Moto
Awatar użytkownika
Supriseme
Posty: 405
Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
Quad:: X8, Scrambler 1000xp
Imię: Szymon
Lokalizacja: Lipiany

Re: Big Gun Evo CF Moto X8

Post autor: Supriseme » śr 03 lut, 2016

Oka, dzieki za info. Tlumik doleci za 7 dni z us to zobaczymy co na to moj komputer :)

Awatar użytkownika
Paulus71
Posty: 402
Rejestracja: śr 04 lip, 2007
Quad:: Renia 1000 XXC
Imię: Paweł
Lokalizacja: wawka

Re: Big Gun Evo CF Moto X8

Post autor: Paulus71 » śr 03 lut, 2016

nic.....co ma zrobić? skoryguje ile będzie miał w programie pozwolone i nie więcej
jak zamontujesz to podjedz na analizę spalin żeby chociaż mieszankę sprawdzić w przybliżeniu
mods in progress :-)

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Big Gun Evo CF Moto X8

Post autor: DKfan » śr 03 lut, 2016

A może prawie nic nie skorygować bo X8 ma spełniać normę spalin Euro3 (tak wyczytałem na forum bo producent się nie chwali), co oznacza że korekty nie mogą być zbyt duże bo analizator zaraz by to wyłapał. Po zamontowaniu szybko się można przekonać o tym co się dzieje. Patrząc na szybkośc przyuczania się X8 do nowych sond to trzeba liczyć kilkadziesiąt kilometrów na reakcję ECU na nowy wydech. Po powiedzmy 100km zachowanie quad abędzie miarodajne, jeżeli będzie strzelał to zaczyna się problem bo będzie przegrzewana góra silnika. Trzeba albo zdejmować wydech albo kupić PVC na szczecie Dyno Jet zrobił już mudl z bazowymi mapami dla X8.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
Supriseme
Posty: 405
Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
Quad:: X8, Scrambler 1000xp
Imię: Szymon
Lokalizacja: Lipiany

Re: Big Gun Evo CF Moto X8

Post autor: Supriseme » śr 03 lut, 2016

Kolega pisze mi, ze Paliwo dostalo się do Oleju w silniku po zalozeniu tłumika.. ?
Co o tym myślicie ?

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Big Gun Evo CF Moto X8

Post autor: oolsztyniak » czw 04 lut, 2016

No tak ale paliwo idzie do oleju po wydmuchaniu pierścieni.
Innej drogi nie ma.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Big Gun Evo CF Moto X8

Post autor: DKfan » czw 04 lut, 2016

Niekoniecznie, lejące wtryski dają podobny efekt. Jeżeli zauważy się paliwo w oleju, trzeba sprawdzić kompresję, jeżeli jest ok to leją wtryski.
W przypadku takiego tłumika teoretycznie mogłoby tak być, zakładając że ECU próbuje nadrobić większą ilość powietrza i dolewa paliwa.Olej się rozrzedza, siada smarowanie. To tylko teoria bo oczywiście pierścienie mogły być wyrypane przez pył, zalanie i inne możliwości i wtedy paliwo jest kwestią wtórną.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
Supriseme
Posty: 405
Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
Quad:: X8, Scrambler 1000xp
Imię: Szymon
Lokalizacja: Lipiany

Re: Big Gun Evo CF Moto X8

Post autor: Supriseme » czw 04 lut, 2016

Musialby sie on wypowiedziec. Z tego co zrozumiałem to zatarf 3 silniki przez tlumik. Ten sam ma w Can amie i wszysto smiga.

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Big Gun Evo CF Moto X8

Post autor: DKfan » czw 04 lut, 2016

Albo miał trafiony słynny czujnik ciśnienia oleju i nie ma to nic wspólnego z rzeczami o których piszemy.
Niemniej najbezpieczniej jest zakładać sportowy wydech z jakimś kontrolerem EFI, najlepiej PVC bo jest w pełni programowalny i możesz wgrywać swoje mapy czy ściągnięte z netu a jak się spodoba zabawa to kupujesz autotune i programujesz go w czasie rzeczywistym uwzgledniajac wszytskie parametry silnika. Co więcej powiem, chociaż po niewczasie bo kupiłeś, że wiecej da założenie PVC+autotune do seryjnego silnika niż sam wydech. A jeżeli ktoś się chce bawić samym dzwiękiem to mamy polskiego producenta wydechów http://allegro.pl/wydech-dominator-mx-cf-moto-x8-producent-i5869864919.html
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
Supriseme
Posty: 405
Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
Quad:: X8, Scrambler 1000xp
Imię: Szymon
Lokalizacja: Lipiany

Re: Big Gun Evo CF Moto X8

Post autor: Supriseme » czw 04 lut, 2016

Big gun i dominator to 2 rozne dzwieki, choc slyszalem ze to zwykly przelot i dzwiek bedzie ten sam. Co do PVC to mysle, ze bede zmuszony kupic lub tak jak pisane bylo wywalic tlumik.

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Big Gun Evo CF Moto X8

Post autor: DKfan » czw 04 lut, 2016

Oba tłumiki to przeloty, BiGGun robi jedne z agresywniejszych wydechów (który model kupiłeś evo, eco?) i raczej bez quietcora trudno tym na dłuższy wyjazd się wybrać. O ile się nie mylę BG da się otworzyć i dopchać tam waty jakby co.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

ODPOWIEDZ

Wróć do „CF Moto”