Bieg postojowy P
Bieg postojowy P
Nie znalazłem tematu na forum zatem rozpoczynam nowy bo widzę, że nie tylko ja mam z tym problemy.
Wrzucam P i na nie ważne jak lekkim wzniesieniu etc. quad zwyczajnie się stacza.
Jest to o tyle uciążliwe, że w terenie w niektórych sytuacjach nie mam możliwości ustawienia quada tak aby się nie stoczył i tutaj byłoby cacy gdyby P działał a nie działa i o ile mnie pamięć nie myli nigdy nie działał.
Z poprzedniego serwisu tylko usłyszałem, że ten typ tak ma. G. prawda bo stałem obok Cf 500 gdzie P działał tak jak należy.
Zacząłem się rozglądać co i gdzie podpięte i wygląda na to, że być może winowajcą jest ta śrubka na zacisku?
- Wrzucam link do zew. serwera bo forumowy jest napędzany chomikami z anoreksją.
http://fotowrzut.pl/8RRVXKM8JB
Wrzucam P i na nie ważne jak lekkim wzniesieniu etc. quad zwyczajnie się stacza.
Jest to o tyle uciążliwe, że w terenie w niektórych sytuacjach nie mam możliwości ustawienia quada tak aby się nie stoczył i tutaj byłoby cacy gdyby P działał a nie działa i o ile mnie pamięć nie myli nigdy nie działał.
Z poprzedniego serwisu tylko usłyszałem, że ten typ tak ma. G. prawda bo stałem obok Cf 500 gdzie P działał tak jak należy.
Zacząłem się rozglądać co i gdzie podpięte i wygląda na to, że być może winowajcą jest ta śrubka na zacisku?
- Wrzucam link do zew. serwera bo forumowy jest napędzany chomikami z anoreksją.
http://fotowrzut.pl/8RRVXKM8JB
-
- Posty: 642
- Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
- Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Suwałki
Re: Bieg postojowy P
To jest regulacja poluzuj nakrętkę i wkręć trochę śrubokrętem i powinno grać.
Re: Bieg postojowy P
A nie wystarczy tylko podkręcić nakrętkę na lince co idzie do tego zacisku?
To ramie służy tylko do Parkingu. Tam na ośce masz tylko frez a naciąg robisz na lince. Przestawianie na frezie w tym ustawieniu ramienia nie ma sensu IMO.
Przynajmniej ja tak ustawiałem i była różnica w sile hamowania.
To ramie służy tylko do Parkingu. Tam na ośce masz tylko frez a naciąg robisz na lince. Przestawianie na frezie w tym ustawieniu ramienia nie ma sensu IMO.
Przynajmniej ja tak ustawiałem i była różnica w sile hamowania.
V2.....sound of madness
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Posty: 1539
- Rejestracja: sob 23 maja, 2009
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gdzieś w centrum
Re: Bieg postojowy P
Tak trzeba zrobić jak podpowiada kolegaWojtekski pisze:To jest regulacja poluzuj nakrętkę i wkręć trochę śrubokrętem i powinno grać.
Nakrętka na lince to jest tylko do podciągnięcia linki jak się nieco wyciągnie .
Owy zacisk posiada klocki, acz kolwiek nie są używane w czasie hamowania ale i tak się wycierają od piasku itp. i tą śrubką na śrubokręt się kasuje owe zużycie ich i wtedy P działa jak należy.
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts
- jeleniak
- Posty: 145
- Rejestracja: śr 02 kwie, 2014
- Quad:: POLARIS 570 // był CF 500
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Bieg postojowy P
a jest jakis sposob na wymiane tych klockow bez zrzucania wału ?
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Bieg postojowy P
Jasne.
W ogóle nie wiem skąd pomysł o zrzucanie wału
W ogóle nie wiem skąd pomysł o zrzucanie wału
Robsson pisze:Od strony lewego koła odkręcasz na jakiś nieduży imbus śrubę w zacisku trzymającą klocki. Imbus przychodzi od strony silnika. Wyciągasz dociskową blaszkę i klocki. Składasz w odwrotnej kolejności.
Wystarczy się pochylić i samemu zobaczyć jak to wygląda bo masz na wierzchu, jeśli o 500tkę chodzi.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- jeleniak
- Posty: 145
- Rejestracja: śr 02 kwie, 2014
- Quad:: POLARIS 570 // był CF 500
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Bieg postojowy P
hmmm, bo ja juz pomalu chce wycinac conieco zeby uwolnic jedna z 2 srub widocznych na zdjeciu powyzej, a nic wiecej nie widzialem zeby mozna zdjac...
Re: Bieg postojowy P
Dobra, dobra ale tu mówimy o klockach od postojowego a nie tych od hydraulicznego. Tak?
Tam chyba nie obejdzie się bez zdejmowanie tarczy.
Jak odkręcisz te 2 śruby trzymające ten mały zacisk to i tak IMO tarcza nie pozwoli na zdjęcie zacisku bo tych szpilek się nie wyjmie z zaciskiem.
Podobnie samo zdjęcie zabezpieczeń ze szpilek też nie pozwoli zdjąć zacisku przez tarczę właśnie.
Chyba jak mówisz - zwalić wał trzeba, tarcze i dopiero się dostaniesz. Bo żeby dostać się do środka tego zacisku to jedyna droga od tarczy chyba.
Tam chyba nie obejdzie się bez zdejmowanie tarczy.
Jak odkręcisz te 2 śruby trzymające ten mały zacisk to i tak IMO tarcza nie pozwoli na zdjęcie zacisku bo tych szpilek się nie wyjmie z zaciskiem.
Podobnie samo zdjęcie zabezpieczeń ze szpilek też nie pozwoli zdjąć zacisku przez tarczę właśnie.
Chyba jak mówisz - zwalić wał trzeba, tarcze i dopiero się dostaniesz. Bo żeby dostać się do środka tego zacisku to jedyna droga od tarczy chyba.
V2.....sound of madness
- jeleniak
- Posty: 145
- Rejestracja: śr 02 kwie, 2014
- Quad:: POLARIS 570 // był CF 500
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Bieg postojowy P
no dokladnie jak to widze tak samo,dlatego ew mysle zeby wyciac miejsce -zeby jedna srube wyjac i calosc wysunac i wtedy klocki wyjdą
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Bieg postojowy P
Spoko, nie wiedziałem że chodzi o klocki z postojowego.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.