Post
autor: dzidzius35 » wt 27 kwie, 2010
I nikt nic ci nie odpowiedział-no więc,pewnie już to zrobiłeś,ale powiem swoje,olej w dyfrach wymienić koniecznie,kup sobie coś dobrego albo bardzo dobrego ale nie musi byc lepsze niz półsyntetyk,w silniku podobnie ztym że prawie na bank masz oznaczenie oleju koło wlewu i z reguły jest to też półsyntetyk,ja wlałem motula,jako że u mnie skrzynia i silnik kręcą się na tym samym oleju i u ciebie pewnie też,wymiana filtra obowiązkowo,płyn chłodniczy wiadomo musi być -u mnie sprawdza sie odkręcając korek na chłodnicy,broń boż e nie przy rozgrzanym silniku i ma być tam płyn nad żeberkami i tu radze często sprawdzać poziom tego płynu,ponieważ płyn ten sam się odlewa z chłodnicy gdy jest mu za gorąco,a nie ma zbiornika wyruwnawczego tak że radze to często sprawdzać,u mnie po zimowych szalenstwach brakowało 0,7 litra,tak ,ze radze uważać,warto też przedmuchać chłodnice,najlepiej kompresorem,zobaczysz ile kurzu,błota i syfu jest w niej miedzy tymi harmonijkami i blokuje dobre odprowadzenie ciepła,ale z kompresorem bardzo ostrożnie bo te harmonijki sa arcy delikatne.Mam nadzieje że ci się dobrze spisuje.