Łańcuch czy wał kardana?

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Post autor: mesel » wt 28 sie, 2007

Ponieważ teraz używam pojazdu z łańcuchem jestem pewien , że napewno przy zmianię wybiorę sprzęt w wałem. Uwaga ! - ja preferuję jazdę przeprawową. W innych przypadkach łańcuch powinien być lepszym rozwiązaniem.

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » wt 28 sie, 2007

mesel, pewnie łańcuch Ci się rozciąga lub coś takiego. Narzekałem podobnie jak Ty dopóki nie założyłem pożądnego łańcucha wraz z zębatkami. Prawda że łańcuch kosztował 100% więcej niż inne, ale juz przeleciał około 600km bez naciągania, i nie ma żadnych oznak zużycia. Praktycznie nawet go nie myje, od czasu do czasu smaruje i to wszystko :)
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » wt 28 sie, 2007

KoKoS pisze:Znasz kogoś kto zmienia przełożenia skrzyni biegów w quadzie ?
Ja znam
Nazywa się wariator pasowy i robi za nas całą robotę w tej materii.No może prawie całą bo przecież zmieniamy przełożenie włączając biegi wolne lub szybkie :D
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Post autor: mesel » wt 28 sie, 2007

kokos , mój łańcuch wytrzymał 1700 (!!!!) km ale to tylko dlatego że go regularnie , w zasadzie po każdym jeżdżeniu myłem i smarowałem xeramicem. Łańcuch sam w sobie jako napęd mi nie przeszkadza ale jego konserwacja tak bo należę do leniwych.
Teraz będe zamawiał zębatki ( mam nadzieję że uda mi się je dostać ) już firmowe i łańcuch d.i.d. wyższej klasy. Zobaczymy jak to się sprawi.

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » wt 28 sie, 2007

Ja już przetestowałem pare łańcuchów włącznie z D.I.D.em, ogólnie niezły, choć teraz testuje inny, podobno jeszcze lepszy :) konserwacja denerwuje, to prawda szczególnie jesli jest się przyzwyczajonym do kardana, ja na początku dostawałem białej gorączki.
Do smarowania polecam pianke zamieniającą się w smar firmy Putoline. Dobra cena, bardzo dobra jakość i wydajność :)

P.S. Jaki Ty sprzęt teraz ujeżdźasz :lol: jeśli można spytać :P
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Post autor: mesel » śr 29 sie, 2007


ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”