Subskrybuj RSS
Szukaj
Rynek quadów
Testy quadów i akcesoriów
Opisy quadów
Gadżety
Akcesoria quadowe
Aktualności rynkowe
Motoryzacja
Samochody
Imprezy quadowe
Relacje z imprez
   - Rajd Dakar
Kalendarz imprez quad / atv
Filmy quad `owe
Poradnik
Od czego zacząć
Technika jazdy
Paragraf
Warsztat i serwis
Tuning
Słowniczek
Ekologia
Gdzie jeździć
Pierwsza pomoc
Nawigacja
FORUM Quadzik.pl
Giełda
Quady nasza pasja
Grupy quadowe
Ja i mój quad
Wywiady
Loża szyderców
Konkursy
Patronat medialny
Silesia Quad Adventure
Poland Trophy
Mistrzostwa OFF-ROAD
MT Rally / MT Series
Dzicz Bieszczadzka
Zlot Grizzly
Wystawa Motocykli
Motomaraton
Polish ATV Challenge
Grupa 4x4
sQuadzik
Przydatne linki i adresy
Niespodzianki
CHumor quadowy
GPSownia
Quadzikowe
Filmy quadzikowe
Kalendarze quadowe
Gazeta quadowa
Cectek Quadrift - uliczny ślizgacz
Cectek Quadrift - uliczny ślizgacz
Marcin Stachura

Parametry techniczne
Typ silnika :    
 1-cyl., chłodzony cieczą 4-suw, EFI
Pojemność skokowa :
 500 ccm
Rozrusznik :
 elektryczny
Moc pojazdu homologowanego :
 20 KM

Moc pojazdu bez homologacji :

 40 KM
Końcowe przeniesienie :
 wał
Skrzynia biegów :
 P, N, H, L, R
Zawieszenie
Przód :
 niezależne, podwójne wahacze w  układzie A, skok 102mm, amortyzator olejowy,

Opcja: regulowane amortyzatory olejowo/gazowe,

Tył : 

 niezależne, podwójne wahacze w układzie A, stabilizator, skok 102mm, amortyzator olejowy,
Opcja: regulowane amortyzatory olejowo/gazowe,

Hamulce
Przód :
 Hydrauliczne, podwójne, tarczowe (250mm)
Tył :
 Hydrauliczne, podwójne, tarczowe
Opony
Przód :
 195/45R15
Tył :
 215/40R16
Wymiary i Masy
Długość :

 2158 mm

Szerokość :

 1310 mm

Wysokość :

 1101 mm

Wysokość siedzenia :

 776 mm

Rozstaw osi :

 1280 mm

Prześwit :

 137 mm

Masa pojazdu w stanie suchym :

 310 kg

Pojemność zbiornika paliwa :

 19 litrów

Obciążenie bagażnika przód :

 40 kg

Obciążenie bagażnika tył :

 80 kg

Uciąg :

 450 kg




Na plus
- ciekawa stylistyka
- stosunkowo dobre przyspieszenie
- bardzo dobra stabilność w zakrętach
-homologacja drogowa
- dostarcza wrażeń w specyficznej zabawie


Na minus
- początkowo dobre hamulce, po dłuższej jeździe zapowietrzają się
- myszkowanie na drodze
- nieprzemyślana dźwignia zmiany biegów
- zbyt twarde plastiki
- automatyczna skrzynia biegów
- samoczynne wzrastanie obrotów przy starcie nawet rozgrzanego silnika
- wysoka masa pojazdu
- wysoka cena pojazdu

Podziękowania dla: ATV Sweden Polska – www.cectek.pl za udostępnienie quadów do testów.


Cectek na Quadzik.pl:
- CECTEK - Nowa marka quadowa na polskim rynku
- Quad CECTEK - Europejska premiera
- Quady CECTEK Quadrift i Gladiator – polska prezentacja
- Cectek Quadrift Turbo, KingCobra: na ten moment nie czujemy się zagrożeni
Galerie powiązane z artykułem:
Cectek Quadrift 500 - test
Prezentacja quadów CECTEK
europejska_prezentacja_quadow_cectek
Cectek Quadrift
Cectek Gladiator

Prześlij do znajomego:
link do artykułu Cectek Quadrift - uliczny ślizgacz

wstecz
REKLAMA



jak zamieścić...
Prawa autorskie RSS Reklama Polityka Cookies Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2018. ISSN 1899-9158.