Subskrybuj RSS
Szukaj
Rynek quadów
Testy quadów i akcesoriów
Opisy quadów
Gadżety
Akcesoria quadowe
Aktualności rynkowe
Motoryzacja
Samochody
Imprezy quadowe
Relacje z imprez
   - Rajd Dakar
Kalendarz imprez quad / atv
Filmy quad `owe
Poradnik
Od czego zacząć
Technika jazdy
Paragraf
Warsztat i serwis
Tuning
Słowniczek
Ekologia
Gdzie jeździć
Pierwsza pomoc
Nawigacja
FORUM Quadzik.pl
Giełda
Quady nasza pasja
Grupy quadowe
Ja i mój quad
Wywiady
Loża szyderców
Konkursy
Patronat medialny
Silesia Quad Adventure
Poland Trophy
Mistrzostwa OFF-ROAD
MT Rally / MT Series
Dzicz Bieszczadzka
Zlot Grizzly
Wystawa Motocykli
Motomaraton
Polish ATV Challenge
Grupa 4x4
sQuadzik
Przydatne linki i adresy
Niespodzianki
CHumor quadowy
GPSownia
Quadzikowe
Filmy quadzikowe
Kalendarze quadowe
Gazeta quadowa
Cectek Quadrift - uliczny ślizgacz
Cectek Quadrift - uliczny ślizgacz
Marcin Stachura


Biegi wchodzą ciężko a konstrukcja ich przełącznika znacznie utrudnia manewrowanie quadem. Czasami musiałem bujać się na pojeździe, ażeby bieg wskoczył na swoje miejsce. Po uruchomieniu na biegu, nawet rozgrzanego silnika, pojazd od razu rusza. Dzieje się to dlatego, ponieważ przez kilka sekund silnik osiąga obroty około 2000 obr./min. W przeciwieństwie do klasycznego rozwiązania, żeby zmienić przełożenie nie wolno wciskać hamulca.


W trakcie testu nie żałowaliśmy sobie jazdy poślizgiem – w końcu nazwa do czegoś zobowiązuje., Niestety w jednym quadzie nie wytrzymało łożysko tylnego koła, przez co uszkodzeniu uległ zacisk hamulca.


Podczas dłuższej jazdy hamulce straciły skuteczność i przed przyhamowaniem trzeba je było podpompowywać. Objaw pojawił się w obu testowanych przez nas Quadrift`ach.


Most tylny nie zawsze się załączał, a na pewno nie zawsze sygnalizowała o tym kontrolka na desce rozdzielczej. Licznik parował, co skutecznie utrudniało odczyt parametrów jazdy oraz negatywnie wpływało na odbiór estetyczny, w sumie ciekawie zaprojektowanego zegara.


Pojazd jest bardzo sztywny, po całodniowych jazdach bolały mnie plecy bardziej niż po jeździe sportówką.


Praktycznym rozwiązaniem jest podnoszenie kanapy z kluczyka, zamykany na kluczyk wlew paliwa i blokada kierownicy ze stacyjki.
Bardzo ładnie spasowane plastiki tworzą jedną zgraną całość. Ciekawy design przyciągał uwagę.


Quadrift jako nowy produkt ma swoje wady. Wierzymy jednak, że wraz ze wzrostem zainteresowania będzie on cały czas rozwijany i poprawiany. Pewne jest jedno, że mocno wsparł trend i być może wpłynął na rozwój nowej kategorii pojazdów czterokołowych: ORV (On Road Vehicle). Takich pojazdów jest brak, szczególnie dla tych, którzy na quadach chcą zwiedzać całą Europę a nie tylko jej jeszcze dziką , lecz jakże piękną część.




Galerie powiązane z artykułem:
Cectek Quadrift 500 - test
Prezentacja quadów CECTEK
europejska_prezentacja_quadow_cectek
Cectek Quadrift
Cectek Gladiator

Prześlij do znajomego:
link do artykułu Cectek Quadrift - uliczny ślizgacz

wstecz
REKLAMA



jak zamieścić...
Prawa autorskie RSS Reklama Polityka Cookies Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2018. ISSN 1899-9158.