Witam, wiecznie miałem problemy z zawieszeniem ACS, wymiana modułu sterującego, czujnika, koszty astronomiczne.
Przy ostatniej awarii cierpliwość się skończyła.
Wywaliłem moduł -ok 2000zl, czujnik 700zl, cewkę 600zl.
Kupiłem mały manometr na allegro z tylnym podłączeniem 1/8cala - 12zl
wężyk 6mm do połączeń pneumatycznych -6zl
szybko złączkę 1/8cala na wąż 6mm
cewkę do autogazu 30zł
Dziura w osłonie licznika na manometr, do niego szybkozłączka na taśmę teflonową, wężyk 6mm pociągnięty do zaworu, na zawór włożona nowa cewka.
Do sprężarki i cewki podłączony stary przycisk do wyciągarki na kierownicy.
Na przycisku IN pompuje zawieszenie, OUT spuszcza, na manometrze
widzę jakie jest aktualnie ciśnienie.
Zgodnie z fabryczną tabelą normalna jazda 35psi, 80-90 grube podjazdy, 5 psi zjazdy.
Jak utknę w błocie spuszczam do 5psi ubijam błotko pod quadem i pompuje do 80-90psi i wyjeżdżam.
Rozwiązanie tanie i bezawaryjne :>
Zawieszenie pneumatyczne ACS
Re: Zawieszenie pneumatyczne ACS
kazi
mam podobny problem zawieszenie pompuje po chwili upuszcza na zegarach pojawia się ikona silnika i info AIR FAULT
jak fachowiec wiesz może za co jest odpowiedzialny ten grzybek przy zaworze
czy to już objaw walniętego modułu.
czy możesz podesłać schemat swojego wyjscia z sytuacji
mam podobny problem zawieszenie pompuje po chwili upuszcza na zegarach pojawia się ikona silnika i info AIR FAULT
jak fachowiec wiesz może za co jest odpowiedzialny ten grzybek przy zaworze
czy to już objaw walniętego modułu.
czy możesz podesłać schemat swojego wyjscia z sytuacji
Re: Zawieszenie pneumatyczne ACS
Cześć, co do tego tematu bo mam ten sam problem, to robiłeś to w Outlander xmr max 800 G1 zawieszenie przód i tył?