570 dps 2018r

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
ODPOWIEDZ
rafal.k
Posty: 11
Rejestracja: pn 02 gru, 2019
Quad:: Can-Am Outlander 570 DPS
Imię: Rafał

Re: 570 dps 2018r

Post autor: rafal.k » pn 09 gru, 2019

Dziękuję bardzo za odpowiedzi.

Dodam tylko, że mój również jest produkcja 2018 (modelowo 2019). Silnik 650cm3, gaz tradycyjny jak w innych quadach.
Świadomie wybrałem rocznik 2018 (nie 2019) ponieważ importer odchudził wyposażenie. Aktualna wersja DPS nie ma już np. felg aluminiowych:/

Awatar użytkownika
Paweł_wawa
Posty: 105
Rejestracja: śr 29 paź, 2014
Quad:: Can - am Outlander 570 Pro + T, Can-am Outlander L 450
Lokalizacja: Warszawa/Marki

Re: 570 dps 2018r

Post autor: Paweł_wawa » śr 11 gru, 2019

Ja właśnie odebrałem 570-kę pro+T, wszystko jest jak dawniej tylko brakuje mi blokady skrzyni biegów i zamka w korku paliwa.

pzdr

rafal.k
Posty: 11
Rejestracja: pn 02 gru, 2019
Quad:: Can-Am Outlander 570 DPS
Imię: Rafał

Re: 570 dps 2018r

Post autor: rafal.k » pt 13 gru, 2019

Nad Pro+ się poważnie zastanawiałem. Fajniejsze plastiki (odrobinę inny przód, bagażniki plastikowe, inne odrobinę lampy z tyłu), poszerzenie nadkoli, wyciągarka, nieco inny wydech.
ABS w wersji DPS może być sprawą kontrowersyjną ale mi na dzień dzisiejszy nie przeszkadza.
Ale... dostęp do schowka bardziej mi się podobał w DPS. Opony mimo, że wersja Pro+ ma chyba radialne, ale te w DPS wydają mi się bardziej uniwersalne. I najważniejsza wada Pro+, to te nieszczęsne 60 km/h. Na pytanie ile bedzie kosztowało odblokowanie powiedziano mi, że 2 tys. może być mało na rozblokowanie i że przez okres gwarancji wypadałoby się męczyć z tą fabryczną prędkością.

Może dla kogoś, kto bardziej lubi bezdroża lub potrzebuje do pracy, to ta prędkość wystarczy, ale polatałem chwilę i dzisiaj wiem, że ja bym się męczył z tymi 60km/h.

Pro+ był ponad 2 tys. droższy od DPS. O kolorze oczywiście nie dyskutuję, bo to jest sprawa indywidualna :mrgreen:

Awatar użytkownika
Paweł_wawa
Posty: 105
Rejestracja: śr 29 paź, 2014
Quad:: Can - am Outlander 570 Pro + T, Can-am Outlander L 450
Lokalizacja: Warszawa/Marki

Re: 570 dps 2018r

Post autor: Paweł_wawa » sob 14 gru, 2019

Nie chciałem abs-u i po dotarciu można podmienić kompa jak ktoś preferuje szybkie przeloty, ja jeszcze nie jestem zdecydowany, można też przywrócić mu moc 650-ki także jest pole do działania a cena dobra.

pzdr

rafal.k
Posty: 11
Rejestracja: pn 02 gru, 2019
Quad:: Can-Am Outlander 570 DPS
Imię: Rafał

Re: 570 dps 2018r

Post autor: rafal.k » pt 20 gru, 2019

Czy może ktoś polecić jakieś sprawdzone dystanse do tego modelu?

Sprawa wydawała się prosta, bo jest tego sporo w sieci. Kupiłem na Allegro i okazało się, że dystanse posiadają zbyt płytkie gniazda pod narętki którymi się je przykręca do piasty. Nakrętki łapały tak na 60% długości gwintu. Wczoraj przymierzyłem jedną sztukę, a dzisiaj je odesłałem w obawie, że po jakimś czasie gwint zostanie zerwany i odpadnie koło wraz z dystansem.

Nie chciałbym już eksperymentować i proszę o wskazanie czegoś sprawdzonego. Z góry dziękuję:)

marciin
Posty: 37
Rejestracja: wt 09 sty, 2018
Quad:: outlander 570 dps
Imię: marcin
Lokalizacja: Lubelskie.

Re: 570 dps 2018r

Post autor: marciin » wt 24 gru, 2019

Ja mam dystanse ATV-X, doradzili doświadczeni użytkownicy,jak zakręciłem je prawie dwa lata temu nawet nie dotykane przez ten okres uzytkowania pasują idealnie nic nie pęka, nie odkręcają sie.

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: 570 dps 2018r

Post autor: oolsztyniak » śr 15 sty, 2020

rafal.k pisze:
pt 20 gru, 2019
Czy może ktoś polecić jakieś sprawdzone dystanse do tego modelu?
bez sensu byłoby kogoś reklamować ale polecam Ci taki model :
https://allegro.pl/oferta/dystanse-najl ... 6551868016

Są to dystanse bez śrub, które lubią urywać sobie gwint :)
Miałem je w Renegejdzie, miałem w Outlanderze i znów mam w Renegejdzie i polecam.
Dodatkowo pamiętaj aby dystanse do piasty przykręcić z klejem do gwintów niebieskim , lubią się od drgań odkręcić.

Jeśli chodzi o szerokości miałem 35 + 35 , w Oucie 50 + 30 + szeroka opona.
Na dzień dzisiejszy szedłbym w 45+35 jak felga bez offsetu i fabryczna opona.

Swoją drogą to ograniczenie prędkości to wina kompa? Nie da się przeprogramować kluczyka jak to było w "starych" wersjach?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

rafal.k
Posty: 11
Rejestracja: pn 02 gru, 2019
Quad:: Can-Am Outlander 570 DPS
Imię: Rafał

Re: 570 dps 2018r

Post autor: rafal.k » pt 17 sty, 2020

Założyłem asekuracyjnie 30 + 30. Inna jazda i na razie wystarczy.
Latam na oryginalnych felgach i oponach. Calrisle nie wyglądają imponująco, ale koła są bardzo lekkie. Myślę, że dzięki temu quadzik jest naprawdę super dynamiczny jak na swoje 570(650). Miałem okazję porównać z dużo większymi smokami przygotowanymi do przepraw i śmiem twierdzić, że daje radę. Boję się jednak, że dołożenie konkretniejszej opony (które aż się proszą na przód) spowoduje, że zrobię z niego 'muła bagiennego' :lol:

Canamik na dzień dzisiejszy dostał osłony dłoni Powermadd z lusterkami, lekkie bumpery od wersji XT i dystanse jak wyżej. Teraz myślę o ledzie, bo motocyklem uwielbiałem nocne wypady.

Jeżeli chodzi o przykręcanie dystansów na klej, to chciałem tego uniknąć. Jednak zauważyłem, że po około 100km dwie nakrętki się minimalnie poluzowały. Jeżeli sytuacja będzie się powtarzała, to klej będzie konieczny. Nie sposób po każdym wypadzie sprawdzać dokręcenie dystansów.

Mnie ograniczenie prędkości nie dotyczy:) Właśnie dlatego zdecydowałem się na biedniejszego DPS, a nie Pro+. Cieszę się jazdą i nie główkuję, co zrobić i jak zrobić żeby quad jeździł, a nie udawał że jeździ, żeby mieć gwarancję itd. Następny i tak będzie 1000 i raczej w wersji Renegate tyle, że to już będzie zaplanowane i przemyślane, bo outlanderek wyszedł trochę spontanicznie :mrgreen:

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: 570 dps 2018r

Post autor: Robsson » pt 17 sty, 2020

Jak mu odblokujesz 60 koników to aż taki muł bagienny nie będzie. Ale w błocie koni nigdy dość.
Jak coś zawsze możesz kosztem kilku tysiaków zrobić z niego bestyjkę (w owczej skórze) modyfikując górę i będzie szedł podobno jak słabszy 1000.
Ja dystanse jednak radziłbym na klej dać chociaż z przodu .
V2.....sound of madness :twisted:

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: 570 dps 2018r

Post autor: oolsztyniak » pn 20 sty, 2020

rafal.k pisze:
pt 17 sty, 2020
Jeżeli chodzi o przykręcanie dystansów na klej, to chciałem tego uniknąć. Jednak zauważyłem, że po około 100km dwie nakrętki się minimalnie poluzowały. Jeżeli sytuacja będzie się powtarzała, to klej będzie konieczny. Nie sposób po każdym wypadzie sprawdzać dokręcenie dystansów.
uniknąć bo?
żebyś tylko zdążył ewentualnie je dokręcić, tu poluzowały się minimalnie a co jakby się odkręcił?

Niebieski klej idzie odkręcić używając trochę więcej siły.
rafal.k pisze:
pt 17 sty, 2020
Boję się jednak, że dołożenie konkretniejszej opony (które aż się proszą na przód) spowoduje, że zrobię z niego 'muła bagiennego' :lol:
Co masz na myśli konkretniejszej?
Ja dotychczas nigdy - od kiedy jeżdżę - nie patrzyłem na wagę opon, nie mam też doświadczenia za bardzo jeśli chodzi o gumy bo miałem głównie bighorna , arbuzy i alltraki. Nie zauważyłem zaś utraty lub przybytku mocy :) nie jeździmy w CC więc te ułamki sekund nie mają większego wpływu w sumie na nic :) Bo lepiej mieć więcej trakcji niż więcej mocy.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”