zebatka

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
lopi04
Posty: 1
Rejestracja: sob 05 lis, 2011
Quad:: suzuki ltz400
Imię: lopi

zebatka

Post autor: lopi04 » sob 05 lis, 2011

witam mam pytanko chce wymienic naped w moim ltz400 to znaczy lancuch i zebatki ale nie wiem o co chodzi z ta przednia zebatka standart to 14 zeb.a sa jeszcze 13zeb i 15zeb.jaka jest roznica czy ktos pomoze plis :I love SUZUKI:

Awatar użytkownika
waldik32
Posty: 197
Rejestracja: czw 17 mar, 2011
Quad:: Bombardier DS650 Baja
Imię: Waldi
Lokalizacja: Wołomin

Re: zebatka

Post autor: waldik32 » sob 05 lis, 2011

Ogólna zasada jest taka,że im więcej zębów tym "krótsze" przełożenia tzn krótsze biegi. - musisz wtedy częściej zmieniać biegi bo są krótsze przełożenia. W zamian za to masz lepsze pędzel tj. gad lepiej się zbiera przy przyspieszaniu.
Dodatkowo im większa zębatka, tym V-max mniejsza.

...jak masz rower/"górala" z przerzutkami to załapiesz o co chodzi.

Najlepiej wsadź taką jak jest standardowo w serii !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”