Pomocy problem z chłodniacą ,Polaris
- Bullettime.
- Posty: 19
- Rejestracja: sob 12 mar, 2011
- Quad:: Polaris Predator 500
Pomocy problem z chłodniacą ,Polaris
siemka , bardzo potrzebuje waszej pomocy mianowicie chodzi o to że przestał mi chodzić wentylator w moim polaris predator 500 . Zawsze kiedy śmigałem po 10 min chodzenia sie włączał. a teraz ni chu.. Sprawdzałem już czy się nie spalił i podłączałem bezpośrednio pod akumulator i śmiga jak marzenie. a wiec czy nie wiecie może gdzie jest jakiś bezpiecznik od wentylatora , czy co moze być tego przyczyną? bo ja tego bezpiecznika za chiny nie moge znalezc , z góry dzieki !
Re: Pomocy problem z chłodniacą ,Polaris
Jeśi zewrzesz na krótko kable od czujnika temperatury, i wtedy wentylator zacznie działać to czujnik do wymiany.
- Bullettime.
- Posty: 19
- Rejestracja: sob 12 mar, 2011
- Quad:: Polaris Predator 500
Re: Pomocy problem z chłodniacą ,Polaris
a gdzie ten czujnik? xd . Aha i powiedziano mi ze to najprawdopodobniej ten bezepiecznik .. tylko gdzie on jest i jak wygląda? xd. Zresztą czy ten czujnik ma wpływ na wentylator? mi sie wydaje ze tylko na kontrolke, tam niema czegoś takiego jak termostat w aucie?
Re: Pomocy problem z chłodniacą ,Polaris
zastanów się co włącza silnik wentylatora ?
wola boża ? telepatia ?
termostat otwiera i zamyka przepływ cieczy przez chłodnicę w zależności od temperatury, jest urządzeniem mechanicznym i nie ma nic wspólnego z układem elektrycznym (bo niby jak?)
tak samo jak w samochodzie i każdym innym pojeździe z elektrycznym wentylatorem za jego włączanie odpowiedzialny jest czujnik temperatury, najczęściej montowany w chłodnicy lub w głowicy silnika...
wola boża ? telepatia ?
termostat otwiera i zamyka przepływ cieczy przez chłodnicę w zależności od temperatury, jest urządzeniem mechanicznym i nie ma nic wspólnego z układem elektrycznym (bo niby jak?)
tak samo jak w samochodzie i każdym innym pojeździe z elektrycznym wentylatorem za jego włączanie odpowiedzialny jest czujnik temperatury, najczęściej montowany w chłodnicy lub w głowicy silnika...
brak filozoficznych podpisów do podziału...
stajenka: SP 300U, czasem miśki 660 i 700
stajenka: SP 300U, czasem miśki 660 i 700