ZIPP 200 4CROSS

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
HAUPTMAN
Posty: 29
Rejestracja: śr 28 mar, 2007

ZIPP 200 4CROSS

Post autor: HAUPTMAN » sob 28 kwie, 2007

Witam serdecznie mam pytanie, jak podrasować z głową ZIPPA 200 4CROSS. Wiem że może pomysł rasowania takiego quada jest dziwny ale chciałbym wiedzieć czy wymiana całkowita wydechu na jakiś lepszy ( markowej firmy ) odniesie skutek. Jeśli tak to jakiej? Może ktoś poda jakieś gotowe rozwiązanie na bazie konkretnej firmy i modelu układu wydechowego. Czy dokonywać zmian w silniku? Pozdrawiam czekam naodpowiedż.

Blazer
Posty: 22
Rejestracja: sob 07 kwie, 2007

Post autor: Blazer » sob 28 kwie, 2007

A tak korzystając z okazji to jak Ci się Zipp'ek sprawuje???
Kupiłem takiego-używanego i troche zaszwankowaly mi wskazniki tzn. najpierw poleciala linka od licznika, pozniej przestal dzialac wskaznik od paliwa :( , zastanwiam sie czy dzieje sie z nimi cos jeszcze czy tylko takie pierdoły szwankuja????
Ostatnio zmieniony sob 28 kwie, 2007 przez Blazer, łącznie zmieniany 1 raz.

Blazer
Posty: 22
Rejestracja: sob 07 kwie, 2007

Post autor: Blazer » sob 28 kwie, 2007

ej dlaczego wygwiazdkowalo pierdoły- znaczy drobnostki, małe rzeczy itp. to nie mialo byc nic obrazliwego


/Mod.: Wygwiazdkowało, ponieważ automat skojarzył wyraz z literą "L" zamiast "Ł". Dlatego warto używać klawisza "Alt"./
Ostatnio zmieniony sob 28 kwie, 2007 przez Blazer, łącznie zmieniany 1 raz.

HAUPTMAN
Posty: 29
Rejestracja: śr 28 mar, 2007

Post autor: HAUPTMAN » ndz 29 kwie, 2007

W odpowiedzi na Twoje pytanie - ogólnie mimo małego doświadczenia z quadami maszynę oceniam dobrze. Ja kupiłem nowego ale mimo to jest trochę do poprawienia ale w większości to drobiazgi. Z ważnych podzespołów to rozleciał się dopalacz spalin po 286km eksploatacji dlatego zastanawiam się nad wymianą całego wydechu na aluminiowy.

Blazer
Posty: 22
Rejestracja: sob 07 kwie, 2007

Post autor: Blazer » ndz 29 kwie, 2007

Dzięki z informacje, ja jak narazie zrobilem 150 km i tylko wskazniki zaszwankowaly (choc ten od paliwa po przekreceniu kluczyka porusza sie delikatnie w prawo i pozostaje nieruchomy jakies 2-3mm od początku skali-moze cos sie zablokowalo i dlatego zle wskazuje-zbiornik pelny pod korek-a i jeszcze jedno quadzik pali 3l/100km).
W linku przesylam ciekawa stronke odnosnie elementow tunningowych dla Zippa.
Niestety stronka jest po Czesku. :(
Elementy te dostępne sa w Czechach, ale od czego jest poczta. :lol:

http://www.aie.cz/

HAUPTMAN
Posty: 29
Rejestracja: śr 28 mar, 2007

Post autor: HAUPTMAN » ndz 29 kwie, 2007

Dzieki za linka ale faktycznie jest po czesku i niewiele zrozumiałem. Co do wskaznika paliwa to ogólnie w tym modelu raczej kłamią bo mój pokazuje pełen bak a już w połowie czyli przy 6 litrach rezerwę i to prawie pod sam koniec. Dotychczasowe zastrzeżenia to:
1. złe mocowanie kanapy od strony zbiornika - sama się odpina
2. przy zapięciu biegu do przodu potrafi trochę pociągnąć a na jałowym biegu czasem zgasnąć ale to chyba kwestia regulacji obrotów
Ogólnie sam jeszcze nie grzebię czekam do pierwszego obowiązkowego przegladu gwarancyjnego.

Blazer
Posty: 22
Rejestracja: sob 07 kwie, 2007

Post autor: Blazer » ndz 29 kwie, 2007

Widac co Zipp to inna drobnostka bo u mnie kanapa jest okej (tzn. nie odpina sie, ale przetarla sie z boku). Z biegami tez nie ma problemu, jedyne o czym nalezy pamietac to to aby dobrze wlozyc bieg-niestety u mnie bieg "F" nie wpada w odpowiednie miejsce sam i trzeba go troche dopchnac-tego problemu nie ma w przypadku R i N-a i jeszcze jedno co do biegów gdyby bieg F nie chciał wejsc to podobno wystarczy dodac troche gazu i nie bedzie problemu.
Co do wskaznika paliwa to, zajrzalem do baku i plywa w nim metalowy pret z uchem, tak wiec obawiam sie ze cos sie odpielo i dlatego nawet na pelnym baku pokazuje rezerwe. A jak jest przy polowie.... Nie wiem bo tankuje do pelna.... :lol:, a jezdze nim dopiero od 5 dni i na drugim tankowaniu wogole nie pokazuje pelnego zbiornika z powodu w/w.

Jeszcze jedno pytanko jak sprawuja Ci sie hamulce (bo ja mam zalozone hydrauliczne) standardowo są na linkę- jak w rowerze :shock: podobniez ciagle ich brak
P.S. proponuje zmienic temat postu na opinie o quadzie Zipp 4 cross
Fajnie ze znalazlem kogos z kim moge podzielic sie swoimi obserwacjami odnosnie tego pojazdu.

HAUPTMAN
Posty: 29
Rejestracja: śr 28 mar, 2007

Post autor: HAUPTMAN » ndz 29 kwie, 2007

Heble ok mimo że fabryczne może dlatego że nowe.

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » ndz 29 kwie, 2007

:D czesc chłopaki :lol:
kiedys nasmarowałem sporo na atv polska...... no ale moja opinia byla zbyt pozytywna :wink:


ps.blazer wydaje mi sie ze kupiłeś zipka u nas :mrgreen: wszyscy którzy jeżdzą trochę po błocie z układem linkowym(nawet innymi markami)dojdą do wniosku; zmieniam na hydraulikę!

pozdrawiam zipowców :)
.:GALEON:.

Blazer
Posty: 22
Rejestracja: sob 07 kwie, 2007

Post autor: Blazer » pn 30 kwie, 2007

No pewnie ze uwas, ale tego nie ujawniam bo jak widac wyzej troche sie popsulo (takie tam drobnostki :o ), a nie chcę mowic ze zly sprzet sprzedajecie.
Zartowalem to co sie posypalo to rozumiem ze sa normalne rzeczy eksploatacyjne - ewentualnie wada fabryczna, najwazniejsze ze quad jezdzi- to oto w tym chodzi, a te elementy w/w sa tak naprawde do jazdy niepotrzebne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”