Plan Przyczepki
Plan Przyczepki
Chciałbym sklecić sobie przyczepkę na dwa quady. Kosztują na allegro nie mało bo 3 tys. i więcej. Jakby ktoś z was miał jakiś plan albo wiedział, gzdie takie rzeczy można znaleźć byłbym wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam Mikołaj
-
- Posty: 10
- Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
Kupisz na szrocie za grosze oś od osobówki (najlepsze są z francuzów), trochę stalowej nierdzewki, rurek, ew. sklejki antypoślizgowej na podłogę, paczkę nitów, migomacik, trochę śrubek... Wiązkę kabli i oświetlenia, do tego certyfikowany zaczep do haka. Trochę umiejętności (ostatecznie jako wzorzec wypozycz np. Wiolę lub Niewiadów), trochę pokaleczonych palców i za 1 tys zł wystrugasz sobie taką przyczepkę jakiej długo byś szukał na rynku...
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
-
- Posty: 10
- Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
"pojazd samochodowy taki, śmaki i inny (a do tego przyczepa, naczepa, etc.) podlegający rejestracji, wyprodukowany jednostkowo lub importowany jednostkowo w ciągu danego roku zwolniony jest z ...." czegokolwiek odnośnie tzw. "pojęcia homologacji" - pisać dalej? Podkreślam to po raz kolejny bo "nahomologowałem" się pojazdów prawdziwych i wymagających takowej (i nie popierdółek typu przyczepki pod quady) zgodnie z zaleceniami ITS w swoim życiu już że hoho... a o prawach odstępstw przysługujących każdemu do tej pory nikt nie mówił. A żeby jeszcze temat dokończyć to KAŻDEMU przysługuje prawo odstępstwa od wymogu homologacji po złożeniu odpowiedniego kwitu do Ministerstwa....
Kurna - dopatrujcie sie swoich praw a nie tylko "handlowych gramotół" bo homologacja, to siamto...
Koszt wykonania prawdziwej homologacji w ITS łącznie z PIMOTem i podobnymi to ok. 10000 tys zł (+ekstrakty za udziwnienia i rozszerzenia)+ kwit z Ministerstwa transportu - ok. 1.500 zł. Nie ważne czy to osobówka, ciężarówka, przyczepka czy też wahadłowiec...
A wystarczy samo oświadczenie producenta/samorobiącego o czym wyżej i samo badanie na uprawnionej do tego typu badań stacji. A koszt badania na OSP to najwyżej 150zł...
Inaczej tak powstają właśnie durne legendy o wymogach rzekomej homologacji....
Kurna - dopatrujcie sie swoich praw a nie tylko "handlowych gramotół" bo homologacja, to siamto...
Koszt wykonania prawdziwej homologacji w ITS łącznie z PIMOTem i podobnymi to ok. 10000 tys zł (+ekstrakty za udziwnienia i rozszerzenia)+ kwit z Ministerstwa transportu - ok. 1.500 zł. Nie ważne czy to osobówka, ciężarówka, przyczepka czy też wahadłowiec...
A wystarczy samo oświadczenie producenta/samorobiącego o czym wyżej i samo badanie na uprawnionej do tego typu badań stacji. A koszt badania na OSP to najwyżej 150zł...
Inaczej tak powstają właśnie durne legendy o wymogach rzekomej homologacji....
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
z tego co wiem to homologacje wykopują firmy jednorazowo na dana rzecz tzn. produkują np. 1000 takich przyczep czy bóg wie ile a i tak płacą tylko jakby za 1 homologacje ponieważ wszystkie sa takie same i wystarcza 1 homologacja na cala serie danego modelu dlatego im sie to opłaca. tak słyszałem
= BTM - Kraków - best stunt team ! =
Arecki cenie sobie twoje rady ale ten 1 tys. to troczę mało,robiłem kosztorys dla siebie przyczety dwu osiowej na dwa quady bez ham. z profili zamkniętych ,sklejka i cała reszta popierdułek i wyszło prawie 2 tys,więc się w......em i kupiłem "sama" gotowego.
[size=75]extrema jest dobra na wszystko[/size]