honda foreman
honda foreman
Witam
Mam honde z 2001r która bierze olej wiem ze to juz silnik odmawia posłuszeństwa ale chce sie dowiedzieć ile jeszcze mogę na niej jeszcze pojeździć zanim się rozleci ???
I jaki byłby koszt ewentualnej naprawy.
A moze jest jakaś rada na to aby przestał brać olej ???
Oleju bierze po całym dniu jazdy miałem poł bagnetu po powrocie 1/4 ;(
Proszę o radę
Mam honde z 2001r która bierze olej wiem ze to juz silnik odmawia posłuszeństwa ale chce sie dowiedzieć ile jeszcze mogę na niej jeszcze pojeździć zanim się rozleci ???
I jaki byłby koszt ewentualnej naprawy.
A moze jest jakaś rada na to aby przestał brać olej ???
Oleju bierze po całym dniu jazdy miałem poł bagnetu po powrocie 1/4 ;(
Proszę o radę
Naszczęście nigdy nie musiałem korzystac z takich wynalazków, nie mam więc żadnego doświadczenia...
Nie zmienia to faktu, że czegokolwiek użyjesz, czy to będzie olej silnikowy czy tzw. motodoktor to jest to robione na chwile i czeka Cię remont silnika. Co do kosztów to nikt nie odpowie Ci niczego tak po prostu. Trzeba silnik rozebrać, dopiero wtedy dowiesz się czy jest to kwestia padniętego pierścienia czy może trzeba bedzie robić cylinder z tłokiem. Może się także okazać, że któreś z łożysk ma już dosyć więc następne koszty i jeszcze kilka innych rzeczy...
Nie zmienia to faktu, że czegokolwiek użyjesz, czy to będzie olej silnikowy czy tzw. motodoktor to jest to robione na chwile i czeka Cię remont silnika. Co do kosztów to nikt nie odpowie Ci niczego tak po prostu. Trzeba silnik rozebrać, dopiero wtedy dowiesz się czy jest to kwestia padniętego pierścienia czy może trzeba bedzie robić cylinder z tłokiem. Może się także okazać, że któreś z łożysk ma już dosyć więc następne koszty i jeszcze kilka innych rzeczy...
.:GALEON:.
- JAPE
- Posty: 2831
- Rejestracja: sob 29 lis, 2008
- Quad:: Suzuku KQ 750AXI & KW miniTraper 70ccm
- Imię: KUba
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zrób próbę olejowa, pomierz kompresje - będziesz wiedział gdzie olej ucieka!
jeśli mało bierze i nie kopci i próba olejowa wskaże ze po nalaniu 10gr oleju do cylindra kompresja nie wzrosła to na bank masz kłopoty z górą ( głowica) wtedy zajmujesz sie zaworami - sprawdzasz przylgnie i uszczelniacze zaworowe
jesli bierze sporo i próba olejowa wykaże wzrost kompresji po nalaniu oleju do cylindra to do roboty masz pierścienie a może i wymianę tłoka i cylindra
ta druga opcja jest znacznie droższa.
nie wlewaj żadnych "uszczelniaczy" do oleju!
jeśli mało bierze i nie kopci i próba olejowa wskaże ze po nalaniu 10gr oleju do cylindra kompresja nie wzrosła to na bank masz kłopoty z górą ( głowica) wtedy zajmujesz sie zaworami - sprawdzasz przylgnie i uszczelniacze zaworowe
jesli bierze sporo i próba olejowa wykaże wzrost kompresji po nalaniu oleju do cylindra to do roboty masz pierścienie a może i wymianę tłoka i cylindra
ta druga opcja jest znacznie droższa.
nie wlewaj żadnych "uszczelniaczy" do oleju!