Co wybrac KFX 450-700, raptor 700 a moze cos innego...
Co wybrac KFX 450-700, raptor 700 a moze cos innego...
Witam... sporo poczytalem na forum porownan i innych tematow o tych quadzikach najczestrzymi pytaniami i katami rozpatrywan byla ich moc i osiagi ja moze bede troszke inny...
Moze najpierw czego oczekuje i do czego bedzie mi sluzyl... wiec glownie bedzie to amatorskie jazdy i wypad do lasu czasem jakies male blotka i kaluze nie zadne przeprawy przez rzeki.
Na pewno nie bede startowal w zadnych zawodach i jezdzil po torach bo tego w okolicy brak tak jak wspomnialem glownie lasek drozki lesne-polne i moze jakas zwirownia bo jest w okolicy.
Nie interesuja mnie moce tych quadow bo na pewno beda wystarczajace w kazdym przypadku a moze i nawet za wielkie na poczatek.
Interesuja mnie przede wszystkim wlasciwosci jezdne tzn zeby maszynka byla stabilna nie bujala sie na boki nie miala tendecji wywrotkowych miala dobre zawieszenie. Wazne jest tez zeby byla dosc przyjemna w prowadzeniu zebym nie musial z nia walczyc podczas jazdy.
Oczywiscie w gre wchodzi takze bezawaryjnosc.
Drugie to wielkosc mam 190cm wzrostu i waze ok 95kg wiec nie wiem ktory by byl lepszy dla mnnie.
Dochodzi jeszcze problem manual czy automat ktory wlasnie ma KFX 700 nie wiem czy to bardzo pomocne przy jezdzie ale w sumie biegami tez lubie sie pobawic bo automacik to taki nudny troszke, tyle ze nie wiem czy jest na to czas przy smiganiu np po lesie.
Osobiscie KFX 450 bardzo mi sie spodobal z wygladu rapi tak samo i 700 tez niezla wiec naprawde mam trudny wybor bo wszystkie mi pasuja przynajmniej wygladowo
Mam jeszcze pytanko ktory z tych 3 ma najwiekszy przeswit bo to chyba tez dosc wazna sprawa podczas jazdy po polach i lasach.
Kiedys jezdzilem w nadmorskiej miejscowosci kawa chyba jakas 350 jesli takie byly i nie powiem ze jezdzilo mi sie nia bardzo fajnie. Kolega natomiast mial jakas suzuki tez chyba 350 i kiedy sie zamienilismy jezdzilo mi sie nia znacznie gozej byla jakas taka niestabilna zle sie trzymala drogi czulem sie mniej pewnie. Moze to byla kwestia wyregulowania amorkow ale teraz ma jakas zraze do suzuki
Na forum czytalem tez duzo pochlebnych wiadomosci na temat ltz 400 ale te znow mi sie nie troszke mniej podobaja wygladowo
Moze najpierw czego oczekuje i do czego bedzie mi sluzyl... wiec glownie bedzie to amatorskie jazdy i wypad do lasu czasem jakies male blotka i kaluze nie zadne przeprawy przez rzeki.
Na pewno nie bede startowal w zadnych zawodach i jezdzil po torach bo tego w okolicy brak tak jak wspomnialem glownie lasek drozki lesne-polne i moze jakas zwirownia bo jest w okolicy.
Nie interesuja mnie moce tych quadow bo na pewno beda wystarczajace w kazdym przypadku a moze i nawet za wielkie na poczatek.
Interesuja mnie przede wszystkim wlasciwosci jezdne tzn zeby maszynka byla stabilna nie bujala sie na boki nie miala tendecji wywrotkowych miala dobre zawieszenie. Wazne jest tez zeby byla dosc przyjemna w prowadzeniu zebym nie musial z nia walczyc podczas jazdy.
Oczywiscie w gre wchodzi takze bezawaryjnosc.
Drugie to wielkosc mam 190cm wzrostu i waze ok 95kg wiec nie wiem ktory by byl lepszy dla mnnie.
Dochodzi jeszcze problem manual czy automat ktory wlasnie ma KFX 700 nie wiem czy to bardzo pomocne przy jezdzie ale w sumie biegami tez lubie sie pobawic bo automacik to taki nudny troszke, tyle ze nie wiem czy jest na to czas przy smiganiu np po lesie.
Osobiscie KFX 450 bardzo mi sie spodobal z wygladu rapi tak samo i 700 tez niezla wiec naprawde mam trudny wybor bo wszystkie mi pasuja przynajmniej wygladowo
Mam jeszcze pytanko ktory z tych 3 ma najwiekszy przeswit bo to chyba tez dosc wazna sprawa podczas jazdy po polach i lasach.
Kiedys jezdzilem w nadmorskiej miejscowosci kawa chyba jakas 350 jesli takie byly i nie powiem ze jezdzilo mi sie nia bardzo fajnie. Kolega natomiast mial jakas suzuki tez chyba 350 i kiedy sie zamienilismy jezdzilo mi sie nia znacznie gozej byla jakas taka niestabilna zle sie trzymala drogi czulem sie mniej pewnie. Moze to byla kwestia wyregulowania amorkow ale teraz ma jakas zraze do suzuki
Na forum czytalem tez duzo pochlebnych wiadomosci na temat ltz 400 ale te znow mi sie nie troszke mniej podobaja wygladowo
- Paulus71
- Posty: 402
- Rejestracja: śr 04 lip, 2007
- Quad:: Renia 1000 XXC
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: wawka
więc kfx 700 to będzie chyba gabarytowo największa ośka a i mocy ci nie zabraknie, jezdziłem takim po tuningu i z gazem trzeba było ostrożnie bo dęba stawał podczas jazdy
raptor wydaje się zbyt mały na twój wzrost ( ja mam wprawdzie 196 i na kfx wygladałem na styk), większość osiek jest szeroka więc z przodu i z tyłu wygladasz ok ale z boku to katastrofa przy naszym wzroście
raptor wydaje się zbyt mały na twój wzrost ( ja mam wprawdzie 196 i na kfx wygladałem na styk), większość osiek jest szeroka więc z przodu i z tyłu wygladasz ok ale z boku to katastrofa przy naszym wzroście
- Grzesiek G
- Posty: 237
- Rejestracja: czw 05 kwie, 2007
- Lokalizacja: Warszawa-Wawer
Jeśli chodzi o KFX700 , to należy też brać pod uwagę jego dość mały zasięg , powodem czego jest wysoki a nawet bardzo wysoki apetyt na paliwo . Jeździ ze mną na R700 kolega , który też mierzy ok 2m i po przejażdżce na KFX700 stwierdził zdecydowanie , że nie zamieniłby się na Kawę . Jeśli chodzi o komfort jazdy , to KFX700 oferuje go duuużo więcej niż Raptor . Awaryjność jest na porównywalnym poziomie - raczej jakoś szczególnie się nie psują . Co do prześwitu , to też jest porównywalny , może nawet z małą przewagą Kawasaki - oczywiście na standardowych oponach . Ja np. w swoim R700 mam jednak założone opony terenowe o 2,5 rozmiaru wyższe , zatem i prześwit stał się sporo większy , a w terenie radzi sobie nie wiele gorzej jak przeprawówka. Z dobrymi oponami w cięższym terenie wydaje mi się , że powinien sobie lepiej poradzić od KFXa ze względu na sporo niższą masę własną . KFXowi Raptor może pozazdrościć jednak bezobsługowego wału kardana . Łańcuch trzeba niestety po każdej ostrzejszej jeździe potraktować sprayem .
Posumowując KFX700 to taki bardziej stateczny turystyk . Raptor raczej taki wariat o sportowych ambicjach .
Posumowując KFX700 to taki bardziej stateczny turystyk . Raptor raczej taki wariat o sportowych ambicjach .
Grzesiek G dzieki za jakies naswietlenie sprawy...
a powiedz mi jeszcze jak jest ze stabilnoscia rapiego chodzi mi o to czy np nie buja sie na boki czy cos... ja tak jak mowie przejechalem sie kiedys na kawasaki a puzniej na jakiejs suzuki i ta suzuki wydawala mi sie strasznie nie stabilna ale nie wiem moze to kwestja amorkow i ich regulacji....chcial bym wlasnie sie czuc na nim pewnie a nie miec ciagla shizke ze moke sie wywalic...
czyli ten twoj kolega dwumetrowiec spokojnie radzi sobie na tym rapim nie wadzi kolanami o brode
a czy raptorek oprucz swojeg sportowego zaciecia nadaje sie ze tak powiem w sredni terenik...jakies gorki piaskowe w lasach ogolnie lasy podjazdy,zwirownie bo to chyba bedzie najczestrzy teren u mnie....
a czy ktos moze cos jeszcze powiedziec na temat KFX-450
a powiedz mi jeszcze jak jest ze stabilnoscia rapiego chodzi mi o to czy np nie buja sie na boki czy cos... ja tak jak mowie przejechalem sie kiedys na kawasaki a puzniej na jakiejs suzuki i ta suzuki wydawala mi sie strasznie nie stabilna ale nie wiem moze to kwestja amorkow i ich regulacji....chcial bym wlasnie sie czuc na nim pewnie a nie miec ciagla shizke ze moke sie wywalic...
czyli ten twoj kolega dwumetrowiec spokojnie radzi sobie na tym rapim nie wadzi kolanami o brode
a czy raptorek oprucz swojeg sportowego zaciecia nadaje sie ze tak powiem w sredni terenik...jakies gorki piaskowe w lasach ogolnie lasy podjazdy,zwirownie bo to chyba bedzie najczestrzy teren u mnie....
a czy ktos moze cos jeszcze powiedziec na temat KFX-450
- Grzesiek G
- Posty: 237
- Rejestracja: czw 05 kwie, 2007
- Lokalizacja: Warszawa-Wawer
Jest oczywiście dość stabilny , no może nie aż tak jak torowa YFZa czy LTRa . Zawsze gdyby było za mało można dołożyć dystanse . Ogólnie przyznać trzeba , że R700 jest bardzo dobrze prowadzącym się quadem , ale wysypać się też można - tak jak na każdym innym."_arek1_"
a powiedz mi jeszcze jak jest ze stabilnoscia rapiego chodzi mi o to czy np nie buja sie na boki czy cos...
Wręcz powiedziałbym , że świetnie radzi sobie przy pokonywaniu zakrętów z dużą prędkością . Długie nogi pozwalają na większy przechył ciała na wewnętrzną stronę zakrętu , w celu uzyskania lepszej przeciwwagi."_arek1_"
czyli ten twoj kolega dwumetrowiec spokojnie radzi sobie na tym rapim nie wadzi kolanami o brode
Oczywiście , że się nadaje , ale to już jest głównie problem odpowiednio dobranych opon."_arek1_"a czy raptorek oprucz swojeg sportowego zaciecia nadaje sie ze tak powiem w sredni terenik...jakies gorki piaskowe w lasach ogolnie lasy podjazdy,zwirownie bo to chyba bedzie najczestrzy teren u mnie....