brak przedniego napędu w Kawasaki Prairie 360 KVF
brak przedniego napędu w Kawasaki Prairie 360 KVF
Witam wszystkich!!!
Mam prośbę do kogoś kto będzie się orientował. Problem się odnowił tzn, nie minęło tydzien czasu po zaintalowaniu nowego actuatora i napęd przedni znów przestał działać. Czy ktoś kumaty mógłby mi pomóc. Nie wiem za bardzo jak się za to zabrać (actuator mam dobry bo miałem kupiony nowy) czy mogłoby pomóc zresetowanie całego komputera lub coś w tym stylu. Jeśli ktoś sie orientuje to bardzo proszę o odpisanie. Jak instalowałem nowy to niby wszystko było ok actuator zaczął tykać i się nastawił w odpowiednie miejsce złożyłem całego gada i wszystko chodziło ale nie długo bo za parę dni przestało działać i lipa, napęd po załączeniu chodzi tylko na tylną oś przednia nie ruszy!!!. Bardzo proszę o poradę będę wdzięczny
Mam prośbę do kogoś kto będzie się orientował. Problem się odnowił tzn, nie minęło tydzien czasu po zaintalowaniu nowego actuatora i napęd przedni znów przestał działać. Czy ktoś kumaty mógłby mi pomóc. Nie wiem za bardzo jak się za to zabrać (actuator mam dobry bo miałem kupiony nowy) czy mogłoby pomóc zresetowanie całego komputera lub coś w tym stylu. Jeśli ktoś sie orientuje to bardzo proszę o odpisanie. Jak instalowałem nowy to niby wszystko było ok actuator zaczął tykać i się nastawił w odpowiednie miejsce złożyłem całego gada i wszystko chodziło ale nie długo bo za parę dni przestało działać i lipa, napęd po załączeniu chodzi tylko na tylną oś przednia nie ruszy!!!. Bardzo proszę o poradę będę wdzięczny
Kawasaki
Witam problem z napędem jest już załatwiony i działa ok. Ostatnio zaczęła mi mrugać dioda check belt i też sie uporałem ze skasowaniem tego. Ale teraz mam jeszcze jedną sprawę jeśli ktoś wie to prosze o poradę jak skasować migającą diodę od napędu ( miga co 4 sek.) nie ma znaczenia czy napęd załącze czy nie to cały czas miga. Wie ktoś jak to usunąć w sumie to nieprzeszkadza ale jak ktoś ma jakieś pomysły to proszę o radę.
Kawasaki
Witaj!!! Jest to bardzo prosta sprawa nawet nie myślałem że aż tak.
Jesli masz service manual do quada to jest to w dziale elektryka strona 16-47
Napisze ci jak ja to usunąłem:
0. Kluczyk w stacyjce na OFF
1. Pod bakiem z prawej strony quada są kostki elektr. , wypinasz kostkę 2 pinową,
2. Wypinasz kostkę 5 pinową szarą a także czarną i zamieniasz je (szarą wpinasz do czarnej a czarną do szarej)
3. Stacyjka na ON (dioda check belt zacznie migać szybciej chyba z częstotliwością o.4 sec.)
4. Musi tak pomigać minimum 7 sekund może być więcej nic się nie dzieje (zobaczysz kiedy się zadziałało kasowanie bo po 7 sekundach zmieni się częstotliwośc migania)
5. Stacyjka na OFF
6. podpinasz wszystkie kostki tak jak były na początku szara do szarej i czarna do czarnej, i tą 2 pinową też podpiąc musisz!!!
7. Stacyjka na ON i musi być skasowane
Jak będziesz wypinał kostki to w sumie będą tam dwie duże kostki o czarnym kolorze (przynajmniej tak było u mnie ale ta jedna nie będzie pasowała do tej szarej więc napewno nie pomylisz)
Życzę powodzenia
Jesli masz service manual do quada to jest to w dziale elektryka strona 16-47
Napisze ci jak ja to usunąłem:
0. Kluczyk w stacyjce na OFF
1. Pod bakiem z prawej strony quada są kostki elektr. , wypinasz kostkę 2 pinową,
2. Wypinasz kostkę 5 pinową szarą a także czarną i zamieniasz je (szarą wpinasz do czarnej a czarną do szarej)
3. Stacyjka na ON (dioda check belt zacznie migać szybciej chyba z częstotliwością o.4 sec.)
4. Musi tak pomigać minimum 7 sekund może być więcej nic się nie dzieje (zobaczysz kiedy się zadziałało kasowanie bo po 7 sekundach zmieni się częstotliwośc migania)
5. Stacyjka na OFF
6. podpinasz wszystkie kostki tak jak były na początku szara do szarej i czarna do czarnej, i tą 2 pinową też podpiąc musisz!!!
7. Stacyjka na ON i musi być skasowane
Jak będziesz wypinał kostki to w sumie będą tam dwie duże kostki o czarnym kolorze (przynajmniej tak było u mnie ale ta jedna nie będzie pasowała do tej szarej więc napewno nie pomylisz)
Życzę powodzenia
Kawasaki
wielkie dzieki za informacje zaraz bede grzebal przy kablach :):):
EDIT - a mam jeszcze pytanko w tej kopule co jest w niej pasek napedowy jest tam w srodku taki przelacznik i on ma byc na "off" czy na "on" ?? moglem siie niedokladnie wyrazic ale mam nadzieje ze zrozumiesz oco mi chodzi
EDIT - a mam jeszcze pytanko w tej kopule co jest w niej pasek napedowy jest tam w srodku taki przelacznik i on ma byc na "off" czy na "on" ?? moglem siie niedokladnie wyrazic ale mam nadzieje ze zrozumiesz oco mi chodzi
Ostatnio zmieniony śr 17 wrz, 2008 przez mike89223, łącznie zmieniany 1 raz.
mike
Jeśli chodzi i ten przełącznik pod kopułą to nie mam pojęcia bo ja tego nie odkręcałem kasowałem jedynie diode świecącą ale z tego co pisali na innym forum to jak zamienisza kable to ma być na off a pozniej dać tak jak było czyli na on. Ja nic nie przełączałem i u mnie skasowało migającą diodę więc zrób jak uważasz.
Kawasaki
Witam narazie próbowałem wyciągnąć actuator i włożyć na miejsce ale to niepomogło wykasować diody w service manual znalazłem coś co może wykasować tą migającą didę ale pozostaje mi jeszcze na spokojnie to przetłumaczyć a narazie brak czasu jak coś wiecej bede wiedział to napisze chyba że ktoś wcześniej sobie poradzi z problemem to też proszę o napisanie jak usunął problem.
Kawasaki