Witam serdecznie.
Potrzebuje wsparcia technicznego jak dokładnie wyregulować luz zaworowy w quadzie Shineray 250 chłodzony powietrzem.
A dokładnie na jakim znaku ustawiać zawory, ew. w jakim momencie.
Z góry bardzo dziękuje za pomoc
Shineray250 Regulacja zaworów
Re: Shineray250 Regulacja zaworów
Witam 
Nie trzeba koniecznie patrzeć na znaki(chodzi mi o to, że nie trzeba zdejmować pokrywy iskrownika,) Wystarczy wykręcić świecę i ustawić tłok w maksymalnie najwyższym punkcie(GMP). Świeć Sobie latarką w otwór od świecy aby widzieć tłok. Następnie należy zdjąć pokrywę głowicy. Do regulacji potrzebny jest klucz 10 oraz kombinerki. Wkładamy szczeliniomierz pomiędzy zawór a dzwigienkę i dokręcamy aby szczeliniomierz chodził dość ciężko. Na zaworze ssącym powinien być luz bodajże 0.05 a na wydechowym 0.07.

Nie trzeba koniecznie patrzeć na znaki(chodzi mi o to, że nie trzeba zdejmować pokrywy iskrownika,) Wystarczy wykręcić świecę i ustawić tłok w maksymalnie najwyższym punkcie(GMP). Świeć Sobie latarką w otwór od świecy aby widzieć tłok. Następnie należy zdjąć pokrywę głowicy. Do regulacji potrzebny jest klucz 10 oraz kombinerki. Wkładamy szczeliniomierz pomiędzy zawór a dzwigienkę i dokręcamy aby szczeliniomierz chodził dość ciężko. Na zaworze ssącym powinien być luz bodajże 0.05 a na wydechowym 0.07.