Kingway Jumper 250 silnik
Kingway Jumper 250 silnik
Witam, otóż nie dawno stałem się (nie)szczęśliwym posiadaczem quada kingway jumper 250.
Troszke o quadzie wpierw, no więc nabyłem go od znajomego który kupił tegoż oto quada nowego. Długo się nim nie nacieszył gdyż musiał wyjechać i tak stał sobie zapomniany.
I właśnie stał, stał dobre 2 lata nie ruszany, po wstępnych oględzinach było dobrze, wymiana CDI na nowy quad odpala trochę kopci, ale inteligenty kumpel wlał olej na tłoka przez otwór na świece aby się nic nie stało quadowi, gdyż nie wiedział cóż z nim będzie.
To tyle wstępu bo nie o tym będzie.
mam kilka pytań odnośnie tego quada a raczej silnika.
silnik bierze olej (w dużych ilościach) przez to kopci to wiem.
Tylko że nie mogę znaleźć nigdzie ani w sklepie ani w necie części do tego nieszczęsnego silnika (CDI kupowałem 3 razy oj tani to on nie jest. Mili sprzedawcy twierdzili że będzie działał zamiennik, no i działał odpalił jeździł, tylko że jak zgasiłem to za drugim razem już nie było iskry).
Naprawić wiem jak tylko części brak do kupienia
Chce w nim wymienić w nim pierścienie i uszczelniacze zaworów, i nie wiem co jeszcze żeby go uszczelnić żeby nie brał oleju.
Reszta silnika w super stanie. po wyczyszczeniu tłoka wymianie uszczelek i zakupie nowej świecy jeździł jak szalony miał dużo mocy jak na chińczyka, teraz odpala pochodzi chwilkę zgaśnie i nie odpala, po wyczyszczeniu świecy to samo, chwile pochodzi i gaśnie i tak w kółko.
W skrócie gdyby się komuś nie chciało czytać a umiał pomóc
Chcę zakupić uszczelniacze zaworów i zestaw pierscieni do Quada Kingway Jumper 250
Numer na silniku to JL 166FMM
Więc gdyby był ktoś miły i podpowiedział gdzie szukać byłbym wielce wdzięczny.
Troszke o quadzie wpierw, no więc nabyłem go od znajomego który kupił tegoż oto quada nowego. Długo się nim nie nacieszył gdyż musiał wyjechać i tak stał sobie zapomniany.
I właśnie stał, stał dobre 2 lata nie ruszany, po wstępnych oględzinach było dobrze, wymiana CDI na nowy quad odpala trochę kopci, ale inteligenty kumpel wlał olej na tłoka przez otwór na świece aby się nic nie stało quadowi, gdyż nie wiedział cóż z nim będzie.
To tyle wstępu bo nie o tym będzie.
mam kilka pytań odnośnie tego quada a raczej silnika.
silnik bierze olej (w dużych ilościach) przez to kopci to wiem.
Tylko że nie mogę znaleźć nigdzie ani w sklepie ani w necie części do tego nieszczęsnego silnika (CDI kupowałem 3 razy oj tani to on nie jest. Mili sprzedawcy twierdzili że będzie działał zamiennik, no i działał odpalił jeździł, tylko że jak zgasiłem to za drugim razem już nie było iskry).
Naprawić wiem jak tylko części brak do kupienia
Chce w nim wymienić w nim pierścienie i uszczelniacze zaworów, i nie wiem co jeszcze żeby go uszczelnić żeby nie brał oleju.
Reszta silnika w super stanie. po wyczyszczeniu tłoka wymianie uszczelek i zakupie nowej świecy jeździł jak szalony miał dużo mocy jak na chińczyka, teraz odpala pochodzi chwilkę zgaśnie i nie odpala, po wyczyszczeniu świecy to samo, chwile pochodzi i gaśnie i tak w kółko.
W skrócie gdyby się komuś nie chciało czytać a umiał pomóc
Chcę zakupić uszczelniacze zaworów i zestaw pierscieni do Quada Kingway Jumper 250
Numer na silniku to JL 166FMM
Więc gdyby był ktoś miły i podpowiedział gdzie szukać byłbym wielce wdzięczny.
Re: Kingway Jumper 250 silnik
Śmieszne sam sobie odpowiem.
Znalazłem części, kupiłem.
Za to mam inne pytania:
Po wymianie tłoka pierścieni i uszczelniaczy zaworów przestanie brać olej??
Tylko pierścienie i uszczelniacze zaworów mogą puszczać olej na tłoka??
Uszczelki wykluczam po rozbiórce suche były więc szczelne.
Cylinder jak nowy bez rysek nie dotarty nawet jeszcze
Znalazłem części, kupiłem.
Za to mam inne pytania:
Po wymianie tłoka pierścieni i uszczelniaczy zaworów przestanie brać olej??
Tylko pierścienie i uszczelniacze zaworów mogą puszczać olej na tłoka??
Uszczelki wykluczam po rozbiórce suche były więc szczelne.
Cylinder jak nowy bez rysek nie dotarty nawet jeszcze
Re: Kingway Jumper 250 silnik
tak raczej uszczelniacze i pierścienie wart zobaczyć czy tłok nie jest pęknięty
Re: Kingway Jumper 250 silnik
Zamówiłem komplet tłok z pierścieniami i te uszczelniacze na zawory.
Jak by ktoś był taki miły i podał jakie luzy się ustawia w tych chińskich silnikach byłbym wdzięczny
Jak by ktoś był taki miły i podał jakie luzy się ustawia w tych chińskich silnikach byłbym wdzięczny
Re: Kingway Jumper 250 silnik
jeśli chodzi o ustawienie zaworów to zdania są podzielone każdy co innego pisze np ssący 0.07 wydechowy 0.05, 0.03 0.05, 0.10 0.12, ja w swoim chińczyku mam te pierwsze i jest git
Re: Kingway Jumper 250 silnik
Pytam bo wcześniej pod obciążeniem np jazda pod górę było słychać stukot zaworów więc muszę wyregulować.
Ustawię tak jak Ty skoro u Ciebie jest git to u mnie też musi działać
Tak na marginesie od 6 lat (czyli od nowości) nic nie było robione koło niego, ale tylko dlatego że więcej stał niż jeździł
Ustawię tak jak Ty skoro u Ciebie jest git to u mnie też musi działać
Tak na marginesie od 6 lat (czyli od nowości) nic nie było robione koło niego, ale tylko dlatego że więcej stał niż jeździł
Re: Kingway Jumper 250 silnik
Quad działa
Piszę gdyby ktoś miał podobne problemy jak opisałem na początku.
Więc po wymianie uszczelniaczy zaworów i wymianie tłoka oraz pierścieni i regulacji zaworów quad działa wyśmienicie.
Nie kopci nie przerywa ma siłę i zryw
Dzięki każdemu kto pomógł
Piszę gdyby ktoś miał podobne problemy jak opisałem na początku.
Więc po wymianie uszczelniaczy zaworów i wymianie tłoka oraz pierścieni i regulacji zaworów quad działa wyśmienicie.
Nie kopci nie przerywa ma siłę i zryw
Dzięki każdemu kto pomógł