Quad ER6 SWAP Tutorial

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gateway
Posty: 275
Rejestracja: czw 23 kwie, 2015
Quad:: ls500

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: gateway » sob 10 gru, 2016

W er6?

Awatar użytkownika
Gorgolesco
Posty: 106
Rejestracja: ndz 15 lut, 2015
Quad:: Kawasaki LS 650
Imię: Michał
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: Gorgolesco » sob 10 gru, 2016

Od dawna wyczekiwany test, Can Am RENEGADE 1000XC vs LS ER6 (ten z kiepskim dołem podobno).

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=eb6scI72gkI[/youtube]

ONION123
Posty: 138
Rejestracja: śr 12 paź, 2016
Quad:: Szukam
Imię: Posiadam

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: ONION123 » sob 10 gru, 2016

Ogólnie w cb i er6 jeśli oczywiście wiesz jak to zrobić :D

Awatar użytkownika
gateway
Posty: 275
Rejestracja: czw 23 kwie, 2015
Quad:: ls500

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: gateway » sob 10 gru, 2016

Tutaj masz taką sprężynę. Ona jest z tej strony oparta o przepustnicę, a z drugiej strony o ogranicznik. Wystarczy, że z drugiej strony zsuniesz ją z tego ogranicznika plaskim śrubokrętem. Nie jestem w stanie zrobić zdjęcia z drugiej strony.
Przepustnica musi być zamontowana i wtedy robisz ten myk. koniec sprężyny oprze się o króciec ssący. A dokładnie o jego kołnierz, więc nic się nie stanie. Ważne, aby linka była w idealnym stanie, bo w tym przypadku sprężyna bardzo lekko ciągnie za linę. Jeśli linka będzie postrzępiona, to może ją zablokować. Jeśli jest ok, to nic się nie stanie.
W cb500 jest ta sama historia i na tej samej zasadzie to działa.
Załączniki
20161210_175404.jpg

Awatar użytkownika
gateway
Posty: 275
Rejestracja: czw 23 kwie, 2015
Quad:: ls500

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: gateway » sob 10 gru, 2016

fotki
Załączniki
20160916_182148.jpg
20160916_193755.jpg
20160916_193759.jpg
20160916_194211.jpg
20160916_194413.jpg
20160916_203713.jpg
20160917_165231.jpg
20160917_165245.jpg
20160917_180706.jpg
20160917_180711.jpg

Awatar użytkownika
gateway
Posty: 275
Rejestracja: czw 23 kwie, 2015
Quad:: ls500

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: gateway » sob 10 gru, 2016

foty
Załączniki
20160917_190527.jpg
20160917_190542.jpg
20160923_214420.jpg
20160924_191754.jpg
20161105_111923.jpg
20161124_183250.jpg
20161124_183755.jpg
20161129_172849.jpg
20161129_172855.jpg
20161129_184457.jpg

Awatar użytkownika
gateway
Posty: 275
Rejestracja: czw 23 kwie, 2015
Quad:: ls500

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: gateway » sob 10 gru, 2016

foto
Załączniki
20161129_184516.jpg
20161129_184546.jpg

ONION123
Posty: 138
Rejestracja: śr 12 paź, 2016
Quad:: Szukam
Imię: Posiadam

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: ONION123 » sob 10 gru, 2016

Myślę że warto wspomnieć o kolektorze

ONION123
Posty: 138
Rejestracja: śr 12 paź, 2016
Quad:: Szukam
Imię: Posiadam

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: ONION123 » sob 10 gru, 2016

Co to za amorki?

Awatar użytkownika
gateway
Posty: 275
Rejestracja: czw 23 kwie, 2015
Quad:: ls500

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: gateway » sob 10 gru, 2016

Kolektor wydechowy?
Ja robiłem od zera bo z motoru był mocno pogięty. Tutaj nie ma co pisać bo trzeba ciąć rurki i spawać.
Ja robiłem z czegoś takiego


A amorki były od 450 a teraz są ohlinsy z przodu a z tyłu KTM.

ODPOWIEDZ

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”