kilka miesięcy temu kupiłem G700, ostatnio dopiero okazało się, że mam niesprawną blokadę dyfra. Kontrolka zapala się poprawnie, przy włączonym 4x4, antoamist nie powoduje to żadnych zmian. W chwilii, kiedy któreś przednie koło wisi w powietrzu, nawet przy włączonej blokadzie kręci się tylko to co jest w powietrzu. Czy ktoś ma jakiś pomysł, może się już z tym spotkał?
Mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodzi. NIe jestem specjalistą w tej dziedzinie
Problem z blokadą dyferencjału
Witam.
Kumpel miał podobną sytuację w nowej G700 po przejechaniu kilkudziesieciu km.
Niestety okazała się wada zapadki - trzeba rozbierać.
Najpierw należy sprawdzić instalację po kierownicą. Wtyczki prawie na środku od strony kierownicy = jasno siwa (4 przewody G/R Gy B Br) i czarna (L/R L/G Sb L/B)
przy załączonym Diff Lock powinieneś mięć zwarte:
L/R - Sb
Gy - L/R
G/R - B
Możesz również sprawdzić silniczek który załącza nam blokadę.
Musisz go zdemontować, przykładając napięcie 3V do pinu 1 i 2 powinien silniczek sie obracać. Po odwróceniu polaryzacji przyłożonego napięcia zmieni kierunek obrotów.
Będziesz miał pewność, że element wykonawczy jest sprawny.
troszkę rzeczy można we własnym zakresie sprawdzić.
pozdrawiam
Kumpel miał podobną sytuację w nowej G700 po przejechaniu kilkudziesieciu km.
Niestety okazała się wada zapadki - trzeba rozbierać.
Najpierw należy sprawdzić instalację po kierownicą. Wtyczki prawie na środku od strony kierownicy = jasno siwa (4 przewody G/R Gy B Br) i czarna (L/R L/G Sb L/B)
przy załączonym Diff Lock powinieneś mięć zwarte:
L/R - Sb
Gy - L/R
G/R - B
Możesz również sprawdzić silniczek który załącza nam blokadę.
Musisz go zdemontować, przykładając napięcie 3V do pinu 1 i 2 powinien silniczek sie obracać. Po odwróceniu polaryzacji przyłożonego napięcia zmieni kierunek obrotów.
Będziesz miał pewność, że element wykonawczy jest sprawny.
troszkę rzeczy można we własnym zakresie sprawdzić.
pozdrawiam