Nie napisałem, że nie używam klucza tylko jaki jest moment dokręcenia tych dystansów a to różnica ? Ostatnio podczas dokręcania nakrętki dla przykładu w cross pro ręcznie, kluczem , moment 80 Nm nakrętka odpadła, szpilka pękła ??? Z tym dokręcaniem to niezła historia bo nigdy nie wiadomo czy jest za mocno czy za słabo - dlatego zawsze tuleje cross pro przykręcam na klej. Dla bezpieczeństwa klienta.Andrzej G. pisze:Tam chyba już większość użytkowników wie po co się stosuje klucz dynamometryczny.
Dalej nie będę się rozpisywał nt Cross Pro gdyż byłoby to nie uczciwe z mojej strony ponieważ jest tej marki dużo więcej na rynku niż ART więc i problemów też musi być więcej. Posprzedajemy trochę ART i zobaczymy co i jak.
Będąc dalej uczciwym - napiszę, że założyłem mnóstwo, całe mnóstwo cross pro do Kingquadów i Grizzly i nigdy nie miałem z nimi problemów. Tylko jedyny problem to X8 CF.
Kiedyś nawet w moim grizzly też sobie zafundowałem cross pro i byłem zadowolony.
Jedynie co wyraziłem - to zdanie, że wg mnie konstrukcja ART jest lepsza. Ot co.