outlander 450 max - eksploatacja

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: outlander 450 max - eksploatacja

Post autor: DKfan » ndz 23 kwie, 2017

Sama prawda. BH ma 26,4' Zilla 27 za to 26,7' do tego jak widąć BH mocno nabite a Zilla flaczek.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: outlander 450 max - eksploatacja

Post autor: robertmuszka » pn 24 kwie, 2017

Gdyby zilli dac tyle samo wiatru, co bh to chyba by sie rozerwala.

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: outlander 450 max - eksploatacja

Post autor: Robsson » pn 24 kwie, 2017

Chyba nie aż tak :myśli: ;) .... było 0,41-0,42 wg mojego przelicznika. Pod szutry sprawdzanie jak się prowadzi bo z reguły to latam pod 0,35.
Zilla miała nisko bo koło 0,15.
Oczywiście różnica ciśnień ma na ten obrazek duży wpływ nie przeczę. Ale maszyny były nieobciążone a w BH mam już podjechany bieżnik. Gdyby postawić w podobnym stopniu zużycia to spokojnie 1-2 cm na średnicy jeszcze doszło by w BH.
Rozepchanie gumy (zaokrąglenie opony) to jedno ale przy takiej różnicy ciśnienia dociążenie quada ma decydujący wpływ na rzeczywisty prześwit w terenie przecież. I w tym przypadku akurat Zilla polegnie. Prawidłowo to powinien na każdej siedzieć kierownik o podobnej masie, powinny mieć wg mnie jedna troche wyższe, druga trochę niższe ciśnienie i dopiero wtedy można by prowadzić "namiętne :lol: " dyskusje. Swoją drogą Zilla jako opona "niskocisnieniowa" jak tu widać na pusto nie wygląda na sflaczałą - nie stoi na wyraźnie/widocznie większej płaszczyźnie styku z podłożem.
Ciśnienie 0,15-0,2 na piachu jest ok ale poza piachem mi kompletnie nie pasuje. Czy w tej czy w tej oponie. Próbowałem na obydwu. 0,25 a bardziej pod 0,3 to minimum przy którym dobrze się na nich czuje (w mieszanym podłożu).
Ale to tylko jako ciekawostka typu że w realu przy 27 prześwit nie musi być wyższy od 26. Nawet gdybyśmy ustawili podobne ciśnienie. Nic więcej. Bo kwestie prześwitów i przyczepności w relacji do ciśnienia to zupełnie inna bajka. O czym kto jak kto ale moi przedmówcy najlepiej wiedza.
Obydwie 11" szerokie.
V2.....sound of madness :twisted:

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: outlander 450 max - eksploatacja

Post autor: DKfan » pn 24 kwie, 2017

Myślę że na roboczym ciśnieniu czyli powiedzmy 0,35 byłyby mniej więcej tej samej wysokości. Nie mówimy o prześwicie bo to kwestia ustawienia zawieszenia, wagi kierowcy a nawet zużycia sprężyny. Ja śmigam na 27 Zilli i zauważam sporą róznice w sprawności pokonywania przeszkód w stosunku do 25' XTR.
Niemniej kupując nowe opony dobrze się wczytać w forum na temat opony którą się zamierza kupić bo podawana przez producenta rozmiarówka często nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości (przoduje w tym Maxxis).
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

koniorc
Posty: 42
Rejestracja: śr 24 sie, 2016
Quad:: can am outlander 1000 pro

Re: outlander 450 max - eksploatacja

Post autor: koniorc » ndz 07 maja, 2017

Pojawił się pierwszy problem. Wyłączyło się wspomaganie kierownicy i pojawił się komunikat "check DPS". Sprawdziłem klemy i masę, są ok. Po ręcznym zaczytaniu kody błędu dostaje taki kod : "01 P1 02". Nigdzie nie mogę znaleść co to znaczy, nawet format kodu jest inny niż standardowy. Pomożecie?

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: outlander 450 max - eksploatacja

Post autor: oolsztyniak » pn 08 maja, 2017

Zobacz czy w kostkach woda nie stoi, psiknij sprężonym powietrzem i podłącz jeszcze raz.
Sprawdź jeszcze aku bo jak prąd mały to będzie wyłączało dps'a
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

koniorc
Posty: 42
Rejestracja: śr 24 sie, 2016
Quad:: can am outlander 1000 pro

Re: outlander 450 max - eksploatacja

Post autor: koniorc » pn 08 maja, 2017

Faktycznie problem pojawil sie 10 minut po tym jak wjechalem w wode. Sprawdzilem wtyczke do dps, przedmuchalem i nic. Rozebralem dps i sucho w srodku. Jak odepne wtyczke to blad znika, jak wepne wtyczke to z powrotem sie pojawia. Niewiesz moze co znaczy kod bledu o ktorym pisalem wyzej?

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: outlander 450 max - eksploatacja

Post autor: oolsztyniak » pn 08 maja, 2017

Niestety nie
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

koniorc
Posty: 42
Rejestracja: śr 24 sie, 2016
Quad:: can am outlander 1000 pro

Re: outlander 450 max - eksploatacja

Post autor: koniorc » pn 12 cze, 2017

Maszyna naprawiona☺. Zakup nowego DPSa (4k), do tego zakup kabla diagnostycznego (2,7k) i pol dnia pracy. Kupa kasy ale co sie nauczylem to moje. Jak mam ten kabel to juz zostane przy canamie☺.
Zmienilem takze oponki na mayhem 25 cali. Dynamika w stosunku do seryjnych carlisle trail wolf bez wyczuwalnych zmian. Pokonywanie rowow meriolacyjnych bezproblemowe. Row gdzie na seryjnych oponach sie zakopalem teraz przelatuje bezproblemowo. Niestety na szutrach gorzej sie prowadzi, przod myszkuje ale mozna sie przyzwyczaic. Opony twardsze od seri, nawet na mniejszym cisnieniu (5 PSI) jest bardziej twardo.

Awatar użytkownika
jarecki13
Posty: 627
Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
Quad:: TraktoReX 680 :)
Imię: Jarek
Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c

Re: outlander 450 max - eksploatacja

Post autor: jarecki13 » pn 12 cze, 2017

zejdź do 2.5-3 psi 5 to za dużo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”