Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Paulus71
Posty: 402
Rejestracja: śr 04 lip, 2007
Quad:: Renia 1000 XXC
Imię: Paweł
Lokalizacja: wawka

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Paulus71 » pn 16 paź, 2017

to z fabryki są mega sztywno i absorbują zbyt mało energii którą przekazują na zawieszenie

samo ustawianie jest dość proste najpierw sack potem RB żeby nie waliło przy rozprężaniu , następnie LS ma być wygodnie ale nie przechylać zbyt przy nawracaniu a na koniec HS ustawiamy na granicę dobijania podczas hopek i opadaniu podwozia po stawianiu na koło

to tak w przybliżeniu, bez odpowiedniego ustawienia sack na poziomie 30%-70% nie ma się co dotykać do reszty

ustawiłem już 4 zawieszenie kolegom z teamu biorąc pod uwagę ich preferencje
mods in progress :-)

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » wt 17 paź, 2017

Piszesz do mnie niezrozumiałym dla mnie językiem ;)

Są cztery "opcje" regulacji z tego co pamiętam.
Dwie na zbiorniczku gazu - małe i duże pokrętło, sprężyna góra-dół i na dole amorka również jest jakieś pokrętełko.

Jak się odnieść do tego co napisałeś?
e536d1bb5fa526f991249387c8a2a82c.jpg
e536d1bb5fa526f991249387c8a2a82c.jpg (24.91 KiB) Przejrzano 6352 razy
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Ikar » wt 17 paź, 2017

Klucz 17 płaska skoki i duże dziury śrubka na płaski małe dziury i pochylanie w zakrętach śrubka na dole szybkość powrotu czyli pingpong a sprężyna to w zasadzie prześwit to tak w skrócie aha i w prawo kręcisz bardziej twardy w lewo miękki :) wbrew pozorom to jest mega skomplikowane i do poprawnego ustawienia zawiechy trzeba mieć spore doświadczenie ...
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
Paulus71
Posty: 402
Rejestracja: śr 04 lip, 2007
Quad:: Renia 1000 XXC
Imię: Paweł
Lokalizacja: wawka

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Paulus71 » śr 18 paź, 2017

sprężyna (prześwit) ustawiasz sack czyli o ile upuści się quad pod twoim ciężarem
(jak siądziesz zawieszenie powinno obniżyć się o 30% swojego pełnego zakresu ruchu) czyli powinnno wtedy mieć 30% ruchu do góry i 70% ruchu w dół

dolna śrubka reboud czyli tłumienie powrotu amorka jak pisał kolega ping pong - musi tłumić ale nie za mocno żeby amorek zdążył wracać przed następnym uderzeniem

LS górna śrubka mała na śrubokret - wybieranie powolnych uderzeńm jazda techniczna i nierówności przy małych prędkościach - tu trzeba znależć złoty środek między wygodą a usztywnieniem w przechyłach

HS duża śruba na górze na klucz 17- tłumienie szybkich agresywnych uderzeń tutaj trzeba ustawć optymalnie pomiędzy miękkim tłumieniem podczas szybkiej jazdy a wystarczającym stłumieniem uderzenia podczas mocniejszych hopek

tak po krótce
mods in progress :-)

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » śr 18 paź, 2017

No i za opis dziękuję.

Do mojej szybkiej jazdy również po dziurach jak najlepiej ustawić?
Miękko i szybko? Miękko i wolno?

Chciałbym uniknąć ewentualnych pęknięć zwrotnicy w najbliższym czasie ;)

Sprężyny dałem przed Rumunią na maxa w dół żeby podnieść prześwit.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Paulus71
Posty: 402
Rejestracja: śr 04 lip, 2007
Quad:: Renia 1000 XXC
Imię: Paweł
Lokalizacja: wawka

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Paulus71 » śr 18 paź, 2017

sprężyna na 30% (najważniejsze)

RB 14-18 klików w prawo
LS 0,5-1 obrót w prawo
HS 1-2 obroty w prawo
mods in progress :-)

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: DKfan » śr 18 paź, 2017

Ja przy wadze 85kg mam spręzyny przód i tył ustawione na 7,5cm mierzone między pierścieniem górnym sprężyny a końcem gwintu i jest to dośc miekkie ustawienie na którym nie trzęsie bardzo na wybojach
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » czw 19 paź, 2017

Fabrycznie był ustawiony na sprężynie mniej więcej na połowie ale przed Rumunią postanowiłem to zmienić i dać te kilka obrotów w dół aby prześwit podnieść. Jeździ mi się na takiej konfiguracji OK więc zostawiłem. Teraz kwestia regulacji o której wspomniał Paweł. Podczas wymiany zwrotnicy trochę pokręcę, zobaczymy co z tego wyniknie.
Co ciekawe kumplowi też pękła zwrotnica o czym już wspomniałem, przejechał Rumunię i kilka weekendowych wyjazdów i wszystko trzyma się kupy.
Więc może zamiast płacić worek siana warto zainteresować się po prostu zespawaniem tego dziadostwa? Czy lepiej nie ryzykować?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Robson102
Posty: 339
Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
Imię: Robert
Lokalizacja: Wołów

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Robson102 » czw 19 paź, 2017

Spaw w tym miejscu może długo nie wytrzymać.
Ja bym to wymienił na nowe. Walisz dużo km, a to jest ważny punkt w zawieszeniu.
Robert

Awatar użytkownika
DIABLO_W
DIABLO TEAM ZGIERZ
Posty: 1539
Rejestracja: sob 23 maja, 2009
Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Gdzieś w centrum

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: DIABLO_W » czw 19 paź, 2017

oolsztyniak pisze:Więc może zamiast płacić worek siana warto zainteresować się po prostu zespawaniem tego dziadostwa?
Najlepiej kropelką zakleić będzie najtaniej ;)
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN :) https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”