|
• Polaris Ranger RZR 800… inny wymiar zabawy quadowej
Grzegorz Głowienka
Dane techniczne Polaris Ranger RZR 800:
Silnik
- Typ: 4-suwowy
- Pojemność: 760 cm³.
- Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa - EFI.
- Chłodzenie: ciecz.
- Rozrusznik: elektryczny.
Napęd
- Przełożenie końcowe: wał.
- Przełożenie przekładni: P/N/R/L/H.
- Typ przekładni: Automatyczna przekładnia PVT 4WD.
Zawieszenie
- Zawieszenie przednie: podwójny wahacz ze stabilizatorem, sprężyny z regulowanym napięciem wstępnym.
- Skok zawieszenia przedniego: 22,8cm.
- Zawieszenie tylne: w pełni niezależne ze stabilizatorem, sprężyny z regulowanym napięciem wstępnym.
- Skok zawieszenia tylnego: 24,1cm.
Opony
- Przednie: 25x8-12 Maxxis.
- Tylnie: 25x10-12 Maxxis.
Hamulce
- Przednie: podwójne tarczowe hydrauliczne z zaciskami dwutłoczkowymi.
- Tylnie: tarczowe hydrauliczne z zaciskami jednotłoczkowymi.
Wymiary i pojemności
- Rozstaw osi: 196cm.
- Masa: 429kg.
- Wymiary: 259 cm×127 cm×175 cm.
- Pojemność zbiornika: 27,4l.
Wskaźniki
- Wskaźniki paliwa, prędkości, motogodzin, przełożenia AWD/parking, wtrysku EFI. Zegar.
- Dostępne kolory: Zielony i czerwony
Quada ujeżdżaliśmy dzięki firmie POLSON z Józefowa koło Warszawy.
Galerie powiązane z artykułem: • Polaris Ranger RZR 800 - test by Quadzik.pl
Zobacz co piszą na Forum Quadzik.pl: • POLARIS RANGER RZR parę pytań do dystrybutorów...
Prześlij do znajomego: • link do artykułu Polaris Ranger RZR 800… inny wymiar zabawy quadowej
|
|