Subskrybuj RSS
Szukaj
Rynek quadów
Testy quadów i akcesoriów
Opisy quadów
Gadżety
Akcesoria quadowe
Aktualności rynkowe
Motoryzacja
Samochody
Imprezy quadowe
Relacje z imprez
   - Rajd Dakar
Kalendarz imprez quad / atv
Filmy quad `owe
Poradnik
Od czego zacząć
Technika jazdy
Paragraf
Warsztat i serwis
Tuning
Słowniczek
Ekologia
Gdzie jeździć
Pierwsza pomoc
Nawigacja
FORUM Quadzik.pl
Giełda
Quady nasza pasja
Grupy quadowe
Ja i mój quad
Wywiady
Loża szyderców
Konkursy
Patronat medialny
Silesia Quad Adventure
Poland Trophy
Mistrzostwa OFF-ROAD
MT Rally / MT Series
Dzicz Bieszczadzka
Zlot Grizzly
Wystawa Motocykli
Motomaraton
Polish ATV Challenge
Grupa 4x4
sQuadzik
Przydatne linki i adresy
Niespodzianki
CHumor quadowy
GPSownia
Quadzikowe
Filmy quadzikowe
Kalendarze quadowe
Gazeta quadowa
Archiwum Quadzik.pl
IV Ogólnopolska Wystawa Motocykli i Skuterów... oraz Quadów - 2-4 marca 2012
IV Ogólnopolska Wystawa Motocykli i Skuterów... oraz Quadów - 2-4 marca 2012
Grzegorz Głowienka
Zapraszamy na IV Ogólnopolską Wystawę Motocykli i Skuterów, która odbędzie się w dniach 2-4 marca 2012 w hali MT Polska przy ulicy Marsa 56 w Warszawie. Chcesz wygrać darmowe wejściówki – doczytaj artykuł do końca – tam znajdziesz wskazówki.

Dla wszystkich fanów motocykli, skuterów i quadów pytanie czy warto się pojawić, jest od lat czysto retoryczne. Już po raz czwarty odbędzie się największa w Polsce impreza wystawienniczo motocyklowa. Nawet jeśli nie planujemy zakupu nowego motocykla, zawsze warto zobaczyć co być może tracimy lub uspokoić się, że wybór z lat poprzednich nie był wcale taki zły. Poza tym czeka na nas masa akcesoriów, ubiorów, butów, kasków i wyposażenia dodatkowego. A motocykle? Poniżej prezentujemy zaledwie kilka modeli z wielu na pewno wartych uwagi. Na samej imprezie zobaczymy ich o wiele więcej i co najważniejsze na własne oczy! Zawsze warto sprawdzić czy maszyna poza tym, że świetnie wygląda równie dobrze „leży w rękach”.

Zacznijmy od „ikon” znanych od lat. Coś dla zwolenników dyskusji R1 czy Fireblade?
Yamaha R1
Kultowa R1 Yamahy na pierwszy rzut oka niewiele się zmieniła, ma jednak zapożyczony z wyścigów Moto GP system kontroli trakcji (TCS). W połączeniu z czterocylindrowym silnikiem o pojemności 998 cm3 zapewnia on doskonałą kontrolę kierującemu, który za pomocą jednego przełącznika może dostosować charakterystykę pracy w zależności od nawierzchni i warunków drogowych.

Honda CBR1000RR Firablade
Jej główna konkurentka Honda CBR1000RR Fireblade dysponuje nową owiewką nadającą jej bardziej agresywny i dynamiczny wygląd. Ciekłokrystaliczny panel instrumentów z lap timerem uzupełniono wskaźnikiem biegu i obrotomierzem z czterema trybami wyświetlania. Po raz pierwszy w seryjnym motocyklu, zastosowano zaawansowany tylny dwu rurowy amortyzator Showa zapewniający łagodną i precyzyjną reakcję oraz poprawioną trakcję. Przedni widelec Showa "Big Piston" daje lepszą przyczepność przedniej opony, a także doskonałą stabilnością podczas hamowania.

BMW S 1000 RR
Podobnie znane już BMW S 1000 RR przeszło zmiany niewielkie, choć znaczące. Zmodyfikowano m. in. charakterystykę krzywej mocy i momentu obrotowego oraz geometrię ramy. Delikatne retusze stylistyczne w dużym stopniu poprawiły aerodynamikę. Zastosowano wyścigowy układ ABS z takimi funkcjami jak np. cztery tryby, dwa do jazdy drogowej i dwa - Race i Slick – do sportowej jazdy na torze wyścigowym. Dynamiczna kontrola trakcji (DTC) uniemożliwia uślizg tylnego koła. Nowością w tej klasie motocykli są podgrzewane manetki.

Yamaha TMAX
Silną reprezentacje odnajdziemy w dużych skuterach, choćby tak znanych jak Yamaha TMAX wyglądająca jak maxi skuter, a jeżdżąca jak rasowy motocykl - takie właśnie założenia przyjęli konstruktorzy Kanciasty i agresywny design podkreśla sportowy charakter. Ewolucja nowego TMAX’a obejmuje również nową jednostkę napędową o pojemności 530 cm3 oraz przeniesienie napędu pasem napędowym, będące pierwszym tego typu rozwiązaniem na rynku.

Konkurencję stanowić będą z pewnością skutery Hondy, a także nowe maxi-skutery BMW C 600 Sport oraz BMW C 650 GT. Oba modele napędza ten sam, dynamiczny silnik o pojemności 647 cm3 i mocy 60 KM (44 kW). Najnowocześniejszy w tej klasie system ABS, opcjonalne LED -owe światła do jazdy dziennej. Dodatkowo zastosowano takie rozwiązania jak system powiększania powierzchni bagażowej – Flex Case czy hamulec postojowy zintegrowany z podpórką boczną oraz... kolekcja odzieży desygnowanej specjalnie dla użytkowników tych skuterów.


Warto zwrócić uwagę na powstawanie nowej klasy jednośladów, oscylujących między motocyklem a skuterem. Ciekawostką będzie Honda Integra, która dzięki zamontowaniu silnika i układu przeniesienia napędu w sztywnej, stalowej ramie, prowadzi się jak klasyczny motocykl. Wyposażona została w wysokiej klasy zawieszenie, C-ABS oraz duże, 17 -calowe koła, z szerokimi oponami, a także automatyczną skrzynię biegów.

Zobacz co piszą na Forum Quadzik.pl:
IV Ogólnopolska Wystawa Motocykli i Skuterów - 2-4.03.2012

Prześlij do znajomego:
link do artykułu IV Ogólnopolska Wystawa Motocykli i Skuterów... oraz Quadów - 2-4 marca 2012

wstecz
REKLAMA

jak zamieścić...
Prawa autorskie RSS Reklama Polityka Cookies Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2015. ISSN 1899-9158.