Subskrybuj RSS
Szukaj
Rynek quadów
Testy quadów i akcesoriów
Opisy quadów
Gadżety
Akcesoria quadowe
Aktualności rynkowe
Motoryzacja
Samochody
Imprezy quadowe
Relacje z imprez
   - Rajd Dakar
Kalendarz imprez quad / atv
Filmy quad `owe
Poradnik
Od czego zacząć
Technika jazdy
Paragraf
Warsztat i serwis
Tuning
Słowniczek
Ekologia
Gdzie jeździć
Pierwsza pomoc
Nawigacja
FORUM Quadzik.pl
Giełda
Quady nasza pasja
Grupy quadowe
Ja i mój quad
Wywiady
Loża szyderców
Konkursy
Patronat medialny
Silesia Quad Adventure
Poland Trophy
Mistrzostwa OFF-ROAD
MT Rally / MT Series
Dzicz Bieszczadzka
Zlot Grizzly
Wystawa Motocykli
Motomaraton
Polish ATV Challenge
Grupa 4x4
sQuadzik
Przydatne linki i adresy
Niespodzianki
CHumor quadowy
GPSownia
Quadzikowe
Filmy quadzikowe
Kalendarze quadowe
Gazeta quadowa
"Sapa Inca" – legenda o władcy „bezdroży”…
"Sapa Inca" – legenda o władcy „bezdroży”…
Marcin Stachura


INCA Truck 700 4x4 w wersji testowej nie jest pojazdem wyczynowym. Doskonale sprawdza się jednak w warunkach prowadzenia wypożyczalni quadów, rozwożenia „gratów” i przeszkód do paintball’a, zabezpieczając wyprawę terenową czy do małych szaleństw po kałużach i pagórkach. Dobrze sprawuje się w średnio ciężkim terenie, a masa i zdolności holowania przyczepy zwiększają jej walory użytkowe. Będzie to pracowity wspólnik w sadzie, lesie, na budowie czy w innych przedsięwzięciach wymagających małych rozmiarów, zwinności i zdolności terenowych pojazdu. Warto też zauważyć, że w cenie mamy homologację, bez żadnego proszenia i załatwiania.



Inca Truck 700 4x4 parametry techniczne:
Silnik: 686cc, chłodzony cieczą, 5- zaworowy, 4-suwowy,1-cylindrowy
Średnica x skok tłoka: 102mm x 84mm
Stopień sprężania: 9.2:1
Gaźnik: PD42J
Zapłon: CDI
Rozrusznik: elektryczny
Skrzynia biegów: automatyczna bezstopniowa
Moc silnika: 35 KM / 5000-5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 49 Nm / 5000-5500 obr/min
Zawieszenie przód: Niezależne, podwójne wahacze, amortyzatory olejowe
Zawieszenie tył: Niezależne, podwójne wahacze, amortyzatory olejowe
Hamulce przód: tarczowe
Hamulce tył: tarczowy na wale
Opony przód: AT25 x 8-12 radialne
Opony tył: AT25 x 10-12 radialne
Wymiary dł./szer./wys.(mm): 3010 / 1460 / 1840
Wysokość siedzenia (mm): 790
Rozstaw osi (mm): 1890
Prześwit (mm): 245
Zbiornik paliwa: 29 l
Masa suchego pojazdu (kg): 543


NA PLUS
Homologacja.
Niska cena (28 900 zł - z dnia 31.08.2009).
Duża dostępność akcesoriów.
Nienaganny wygląd.
Stosunkowa dobra dzielność terenowa.
Niskie zużycie paliwa.
Stabilność.


NA MINUS
Mało czytelny licznik – szczególnie w dzień.
Nieprecyzyjne załączanie przełożeń.
Odczuwalna toporność.
Słabe seryjne opony.
Słaba jakość alufelg.



Podziękowania dla:
– Inter Cars S.A za udostępnienie pojazdu do testów,
– Kopalni Barbara Tarczyn – Grzegorz Ślipiec oraz Piotra Karszni – tor w Prabutach Górach za udostępnienie miejsc do testów.


Galerie powiązane z artykułem:
Inca Truck 700 4x4 - TEST

Zobacz co piszą na Forum Quadzik.pl:
INCA Truck 700 4x4

Prześlij do znajomego:
link do artykułu "Sapa Inca" – legenda o władcy „bezdroży”…

wstecz
REKLAMA



jak zamieścić...
Prawa autorskie RSS Reklama Polityka Cookies Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2018. ISSN 1899-9158.