Subskrybuj RSS
Szukaj
Rynek quadów
Testy quadów i akcesoriów
Opisy quadów
Gadżety
Akcesoria quadowe
Aktualności rynkowe
Motoryzacja
Samochody
Imprezy quadowe
Relacje z imprez
   - Rajd Dakar
Kalendarz imprez quad / atv
Filmy quad `owe
Poradnik
Od czego zacząć
Technika jazdy
Paragraf
Warsztat i serwis
Tuning
Słowniczek
Ekologia
Gdzie jeździć
Pierwsza pomoc
Nawigacja
FORUM Quadzik.pl
Giełda
Quady nasza pasja
Grupy quadowe
Ja i mój quad
Wywiady
Loża szyderców
Konkursy
Patronat medialny
Silesia Quad Adventure
Poland Trophy
Mistrzostwa OFF-ROAD
MT Rally / MT Series
Dzicz Bieszczadzka
Zlot Grizzly
Wystawa Motocykli
Motomaraton
Polish ATV Challenge
Grupa 4x4
sQuadzik
Przydatne linki i adresy
Niespodzianki
CHumor quadowy
GPSownia
Quadzikowe
Filmy quadzikowe
Kalendarze quadowe
Gazeta quadowa
Archiwum Quadzik.pl
KingQuad 500 AXi 4x4 Power Steering 2009
KingQuad 500 AXi 4x4 Power Steering 2009
Jarek Kobierski -źródło: Suzuki Motor Poland

Nowy KingQuad 500 AXi 4x4 Power Steering to następca KingQuada 450. W oparciu o doświadczenia inżynierów z działu samochodów Suzuki postanowiło dołączyć do grona quadów „lekkiego prowadzenia”, i model na 2009 rok został wyposażony w system wspomagania układu kierowniczego. Komputerowo sterowany mechanizm wspomagania ma automatycznie dostosowywać jego siłę i czas reakcji do prędkości oraz warunków drogowych.

Wszystkie mechanizmy systemu zostały tak umieszczone, aby ograniczyć możliwość ich uszkodzenia podczas jazdy w terenie. Jednostka centralna została zabezpieczona specjalną płytą ochronną.

W pełni automatyczna przekładnia QuadMatic, za pomocą paska klinowego i sprzęgła odśrodkowego dostarcza napęd do kół pojazdu. W zależności od przełożenia układ napędowy pozwala na wybór jednego z czterech trybów pracy: napęd na 2 koła (2WD), napęd na 4 koła (4H), napęd na 4 koła z możliwością redukcji przełożeń (4L). Przy trybie pracy z reduktorem – 4L, jest możliwość załączenia blokady mechanizmu różnicowego przedniego dyferencjału (LOCK).

Z informacji Suzuki, KingQuad 500AXi został również wyposażony w zaawansowany układ hamowania, mający zapobiegać swobodnemu obracaniu się kół podczas stromych zjazdów.

Jak przystało na „królewski” no może w przypadku 500-ki „książęcy” pojazd, niezależne przednie i tylne zawieszenie ma zwiększyć dzielność terenową i komfort podróżowania.

Silnik
Typ silnika:
czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą, SOHC
Pojemność skokowa (ccm):
493
Układ paliwowy:
wtrysk paliwa
Zapłon:
elektryczny
Rozruch:
elektryczny
Przeniesienie napędu
Przeniesienie końcowe:
2x4, 4x4, wał kardana
Skrzynia biegów:
automatyczna bezstopniowa - QuadMatic
Rodzaje przełożeń:
2x4, 4x4, 4H, 4L,
Blokada mechanizmu różnicowego:
tak (LOCK)
Zawieszenie
Przód:
niezależne, podwójne wahacze, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
Tył:
niezależne, podwójne wahacze, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
Hamulce
Przód:
podwójny tarczowy
Tył:
szczelny, wielotarczowy w kąpieli olejowej
Opony
Przód:
AT25 x 8-12
Tył:
AT25 x 10-12
Wymiary / Pojemności
Długość (mm):
2115
Szerokość (mm):
1210
Wysokość (mm):
1285
Wysokość siedzenia (mm):
920
Rozstaw osi (mm):
1285
Prześwit (mm):
280
Pojemność zbiornika paliwa (l):
17,5
Masa pojazdu (kg):
300


Zobacz co piszą na Forum Quadzik.pl:
KingQuad 500 AXi 4x4 Power Steering 2009

Prześlij do znajomego:
link do artykułu KingQuad 500 AXi 4x4 Power Steering 2009

wstecz
REKLAMA

jak zamieścić...
Prawa autorskie RSS Reklama Polityka Cookies Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2015. ISSN 1899-9158.