Subskrybuj RSS
Szukaj
Rynek quadów
Testy quadów i akcesoriów
Opisy quadów
Gadżety
Akcesoria quadowe
Aktualności rynkowe
Motoryzacja
Samochody
Imprezy quadowe
Relacje z imprez
   - Rajd Dakar
Kalendarz imprez quad / atv
Filmy quad `owe
Poradnik
Od czego zacząć
Technika jazdy
Paragraf
Warsztat i serwis
Tuning
Słowniczek
Ekologia
Gdzie jeździć
Pierwsza pomoc
Nawigacja
FORUM Quadzik.pl
Giełda
Quady nasza pasja
Grupy quadowe
Ja i mój quad
Wywiady
Loża szyderców
Konkursy
Patronat medialny
Silesia Quad Adventure
Poland Trophy
Mistrzostwa OFF-ROAD
MT Rally / MT Series
Dzicz Bieszczadzka
Zlot Grizzly
Wystawa Motocykli
Motomaraton
Polish ATV Challenge
Grupa 4x4
sQuadzik
Przydatne linki i adresy
Niespodzianki
CHumor quadowy
GPSownia
Quadzikowe
Filmy quadzikowe
Kalendarze quadowe
Gazeta quadowa
Nowa Suzi na 2009 rok – LT-Z400K9
Nowa Suzi na 2009 rok – LT-Z400K9
Marcin Stachura – źródło: suzuki.com
W tym roku obserwujemy spiętrzone działania wśród producentów quadów sportowych w klasie 400-450 ccm. Każdy chce pokazać coś nowego, każdy chce zaistnieć w sporcie. I dobrze. Mam nadzieję, że na zmianach skorzystamy my – klienci!!!. Powszechnie widzimy wchodzenie silników w klasę wtryskowych układów paliwowych. Wszyscy wiemy, że bezpośredni wtrysk jest bardziej precyzyjny, a sterowany elektronicznie dostarcza maksymalnie odpowiednio skomponowanej mieszanki.

Suzuki również chce mieć swój udział w tej klasie. Na 2009 rok zapowiedziało nowy model quada sportowego LT-Z400K9. Stylistyka pojazdu została nieco odnowiona. Quad jest bardziej sportowy i zwinny, przynajmniej z wyglądu, który stwarza pozory bardziej odchudzonej wyścigówki. Jak przystało na Suzuki, dominuje kolor żółty, ale na rynku będzie również pojazd dostępny w kolorze białym.

W charakterystyce technicznej pojazdu warto wspomnieć o zastosowanym bezpośrednim wtrysku paliwa z gardzielą o średnicy 36 mm oraz dyszą wtryskiwacza mającą 12 otworów, dostarczającą wymaganej mieszanki paliwowej. Zastosowany nowy moduł elektroniczny kontroluje dane dotyczące wtrysku paliwa, bieżących obrotów silnika, czasu zapłonu i innych parametrów w celu dostarczenia maksymalnych dostępnych właściwości pracy silnika.

Jak informuje producent, zostały poprawione właściwości ramy pojazdu. Nowa rama jest bardziej wytrzymała i sprawia, że pojazd jest stabilniejszy w zakrętach. Większość nowych rozwiązań została zaadoptowana od sprawdzonej już Suzuki LTR450. Nowa Suzuki posiada 5-biegową manualną skrzynię biegów z biegiem wstecznym. Jak na quada sportowego w klasie 400 ccm jest jednak nieco ciężkawym pojazdem.


Silnik
Typ silnika:
czterosuwowy, jednocylindrowy, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa (ccm):
398
Układ paliwowy:
Bezpośredni wtrysk paliwa Suzuki, 36 mm
Zapłon:
Elektroniczny (CDI)
Rozruch:
Elektryczny
Przeniesienie napędu
Przeniesienie końcowe:
2WD, łańcuch
Skrzynia biegów:
5-cio stopniowa, manualna z biegiem wstecznym
Zawieszenie
Przód:
Niezależne podwójne wahacze, amortyzatory olejowe
Tył:
Wahacz wleczony, amortyzator centralny - olejowy
Hamulce
Przód:
Hydrauliczne, tarczowe,
Tył:
Hydrauliczny tarczowy,
Opony
Przód:
22 x 7-10
Tył:
20x10-9
Wymiary / Pojemności
Długość (mm):
1830
Szerokość (mm):
1190
Wysokość (mm):
1145
Wysokość siedzenia (mm):
810
Rozstaw kół (mm):
1245
Prześwit (mm):
265
Pojemność zbiornika paliwa (l):
9,5
Masa pojazdu (kg):
193

Zobacz co piszą na Forum Quadzik.pl:
Nowa Suzi na 2009 rok – LT-Z400K9

Prześlij do znajomego:
link do artykułu Nowa Suzi na 2009 rok – LT-Z400K9

wstecz
REKLAMA
jak zamieścić...
Prawa autorskie RSS Reklama Polityka Cookies Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2018. ISSN 1899-9158.