Subskrybuj RSS
Szukaj
Rynek quadów
Testy quadów i akcesoriów
Opisy quadów
Gadżety
Akcesoria quadowe
Aktualności rynkowe
Motoryzacja
Samochody
Imprezy quadowe
Relacje z imprez
   - Rajd Dakar
Kalendarz imprez quad / atv
Filmy quad `owe
Poradnik
Od czego zacząć
Technika jazdy
Paragraf
Warsztat i serwis
Tuning
Słowniczek
Ekologia
Gdzie jeździć
Pierwsza pomoc
Nawigacja
FORUM Quadzik.pl
Giełda
Quady nasza pasja
Grupy quadowe
Ja i mój quad
Wywiady
Loża szyderców
Konkursy
Patronat medialny
Silesia Quad Adventure
Poland Trophy
Mistrzostwa OFF-ROAD
MT Rally / MT Series
Dzicz Bieszczadzka
Zlot Grizzly
Wystawa Motocykli
Motomaraton
Polish ATV Challenge
Grupa 4x4
sQuadzik
Przydatne linki i adresy
Niespodzianki
CHumor quadowy
GPSownia
Quadzikowe
Filmy quadzikowe
Kalendarze quadowe
Gazeta quadowa
CECTEK - Nowa marka quadowa na polskim rynku
CECTEK - Nowa marka quadowa na polskim rynku
Grzegorz Głowienka - Artykuł sponsorowany

Właściwości i dane techniczne CECTEK Gladiator:


Układ napędowy: mocny i niezawodny elektroniczny wtrysk Paliwa: “Electronics Fuel Injection”, o pojemności silnika 500 ccm, chłodzony cieczą.
Zintegrowana skrzynia biegów w silniku, posiadająca biegi: Parkingowy, Neutral, zakres biegów drogowych i terenowych, oraz bieg wsteczny (P, N, H, L, R), przełącznik napędów: 2WD/4WD.
Stabilizator wałka napędowego oraz specjalnie zaprojektowane uchwyty silnika, redukują drgania podczas pracy silnika.


Przeniesienie napędu: oparte na systemie sprzęgła odśrodkowego CVT, posiadające system hamowania silnikiem. Cztero-poziomowy system sterowania napędem (FDS – Four-way Drive Selector), umożliwia jazdę z poziomu 2WD do 2WD (blokada mostu) do 4WD do 4WD (blokada mostów).


Rama: Ultra-secure chassis system (UCS) rama zaprojektowana specjalnie na Europejski teren. Pełne niezależne, przeznaczone do długich podróży zawieszenie na 4 koła z regulowanymi amortyzatorami.
Hamulce: tarczowe o podwójnie szerokiej średnicy (200mm) przód i tył.
Licznik: Stylizowany na wyścigowy, panel ozdobiony wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD, wyposażony w funkcje: obroty, prędkość, przebieg, przebieg dzienny, zegar, temperatura wody, ciśnienie oleju, podświetlenie: pomarańczowa wskazówka, wskaźnik położenia biegów, zasięgu, 4WD, kontrolka blokady mostu.
Przyspieszenie: 0-70/h: 6,15 sec.; 0-400m: 20,7 sec..

Silnik
Typ silnika:
1-cyl., chłodzony cieczą 4-suw, EFI
Pojemność skokowa (ccm):
500
Rozrusznik:
elektryczny
Przeniesienie napędu
Końcowe przeniesienie:
wał
Skrzynia biegów:
P, N, H, L, R
Zawieszenie
Przód:
niezależne, podwójne wahacze w układzie A, skok 206 mm, amortyzator olejowy,
Opcja: regulowane amortyzatory olejowo/gazowe,
Tył:
niezależne, podwójne wahacze w układzie A, stabilizator, skok 180 mm, amortyzator olejowy,
Opcja: regulowane amortyzatory olejowo/gazowe,
Hamulce
Przód:
Hydrauliczne, podwójne, tarczowe (200mm)
Tył:
Hydrauliczne, podwójne, tarczowe
Opony
Przód:
AT 25 x 8-12
Tył:
AT 25 x 10-12
Wymiary / Pojemności
Długość:
2158 mm
Szerokość:
1310 mm
Wysokość:
1205 mm
Wysokość siedzenia:
880 mm
Rozstaw osi:
1280 mm
Prześwit:
260 mm
Masa pojazdu w stanie suchym:
330 kg
Pojemność zbiornika paliwa:
19 litrów
Obciążenie bagażnika przód:
40 kg
Obciążenie bagażnika tył:
80 kg
Uciąg:
450 kg


Galerie powiązane z artykułem:
Cectek Quadrift
Cectek Gladiator

Zobacz co piszą na Forum Quadzik.pl:
CECTEK - polska premiera nowego quada już wkrótce...

Prześlij do znajomego:
link do artykułu CECTEK - Nowa marka quadowa na polskim rynku

wstecz
REKLAMA



jak zamieścić...
Prawa autorskie RSS Reklama Polityka Cookies Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2018. ISSN 1899-9158.