Subskrybuj RSS
Szukaj
Rynek quadów
Testy quadów i akcesoriów
Opisy quadów
Gadżety
Akcesoria quadowe
Aktualności rynkowe
Motoryzacja
Samochody
Imprezy quadowe
Relacje z imprez
   - Rajd Dakar
Kalendarz imprez quad / atv
Filmy quad `owe
Poradnik
Od czego zacząć
Technika jazdy
Paragraf
Warsztat i serwis
Tuning
Słowniczek
Ekologia
Gdzie jeździć
Pierwsza pomoc
Nawigacja
FORUM Quadzik.pl
Giełda
Quady nasza pasja
Grupy quadowe
Ja i mój quad
Wywiady
Loża szyderców
Konkursy
Patronat medialny
Silesia Quad Adventure
Poland Trophy
Mistrzostwa OFF-ROAD
MT Rally / MT Series
Dzicz Bieszczadzka
Zlot Grizzly
Wystawa Motocykli
Motomaraton
Polish ATV Challenge
Grupa 4x4
sQuadzik
Przydatne linki i adresy
Niespodzianki
CHumor quadowy
GPSownia
Quadzikowe
Filmy quadzikowe
Kalendarze quadowe
Gazeta quadowa
CECTEK - Nowa marka quadowa na polskim rynku
CECTEK - Nowa marka quadowa na polskim rynku
Grzegorz Głowienka - Artykuł sponsorowany

W chwili obecnej firma CECTEK rozpoczęła ekspansję w kierunku europejskiego rynku Quadów. Jej dwa nowe produkty otwierają nowy etap w rozwoju firmy istniejącej na rynku motoryzacyjnym już od 1995 r. Pojazdy zaprojektowano i wytwarza się na Tajwanie.

Oba silniki Quadów współpracują ze skrzynia CVT, która jest produkowana w Kanadzie. Quady różni charakterystyka pracy tejże skrzyni oraz silnika w zależności od tego czy jest to QUADRIFT skierowany na drogę czy też GLADIATOR przeznaczony do jazdy terenowej. Inna jest charakterystyka momentu obrotowego, charakterystyka mocy silnika i chwili, w której osiąga on swoja maksymalną moc. Wszystko, a więc również zawieszenie i hamulce jest zestrojone tak, aby jak najlepiej sprawdzało się w przypisanych do danego pojazdu zadaniach codziennych.

Tak więc Ci, którzy jeździli nawet bardzo mocnymi Quadami przeprawowymi po drodze asfaltowej będą urzeczeni różnicą w prowadzeniu po drodze Quada QUADRIFT. Również jego moc pozwala na bardzo wiele i zaskakuje pozytywnie. Przyspieszenie od 0-70 km/h trwa zaledwie 5,2 sek, a jego prędkość maksymalna to ograniczone elektronicznie 120 km/h.

GLADIATOR także nie pozostaje daleko w tyle jeżeli chodzi o dane techniczne, jednak wykorzystanie jego mocy jest zupełnie inne. GLADIATOR jest nieoswojony, wyrywa do przodu i jego charakterystyka odpowiada terenowi w jakim powinno się go okiełznywać.

Jeżeli więc chcesz jeździć quadem do pracy to zdecydowanie polecamy wersję QUADRIFT. Dla tych, którzy kochają wjeżdżać tam gdzie teoretycznie się nie da lub nie powinno polecamy wersję GLADIATOR. QUADRIFT daje jeszcze jedną niesamowitą, do tej pory niedostępną, charakterystykę jazdy przypominającą szutrowe odcinki specjalne w wykonaniu samochodów WRC. Wystarczy zmienić opony na bardziej miękkie i można fajnie się bawić szalejąc po drogach szutrowych. Przy czym pojazd odwdzięczy ci się za dobra zabawę stabilnością znaną z aut sportowych.

Zapraszam do galerii i do zobaczenia na jeździe testowej…

Pozdrawiam, CECTEK…


Galerie powiązane z artykułem:
Cectek Quadrift
Cectek Gladiator

Zobacz co piszą na Forum Quadzik.pl:
CECTEK - polska premiera nowego quada już wkrótce...

Prześlij do znajomego:
link do artykułu CECTEK - Nowa marka quadowa na polskim rynku

wstecz
REKLAMA



jak zamieścić...
Prawa autorskie RSS Reklama Polityka Cookies Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2018. ISSN 1899-9158.