Subskrybuj RSS
Szukaj
Rynek quadów
Testy quadów i akcesoriów
Opisy quadów
Gadżety
Akcesoria quadowe
Aktualności rynkowe
Motoryzacja
Samochody
Imprezy quadowe
Relacje z imprez
   - Rajd Dakar
Kalendarz imprez quad / atv
Filmy quad `owe
Poradnik
Od czego zacząć
Technika jazdy
Paragraf
Warsztat i serwis
Tuning
Słowniczek
Ekologia
Gdzie jeździć
Pierwsza pomoc
Nawigacja
FORUM Quadzik.pl
Giełda
Quady nasza pasja
Grupy quadowe
Ja i mój quad
Wywiady
Loża szyderców
Konkursy
Patronat medialny
Silesia Quad Adventure
Poland Trophy
Mistrzostwa OFF-ROAD
MT Rally / MT Series
Dzicz Bieszczadzka
Zlot Grizzly
Wystawa Motocykli
Motomaraton
Polish ATV Challenge
Grupa 4x4
sQuadzik
Przydatne linki i adresy
Niespodzianki
CHumor quadowy
GPSownia
Quadzikowe
Filmy quadzikowe
Kalendarze quadowe
Gazeta quadowa
Suzuki QuadSport Z 400 – quad sportowy
Suzuki QuadSport Z 400 – quad sportowy
Grzegorz Głowienka - informacja prasowa
Nowe cechy modelu 2005
  • Nowoczesny wizerunek pojazd zawdzięcza nowemu wzornictwu jak w serii RM.
  • Dzięki starannie przeprojektowanym profilom krzywek silnik ma większą moc.
  • Nowy gaźnik BSR37 z TPS zapewnia szybszą reakcje na gaz i poprawia charakterystykę mocy zwłaszcza w zakresie wysokich obrotów.
  • W następstwie większej mocy zwiększono liczbę tarcz napędzających sprzęgła z 8 do 9. Ta zmiana poprawia wyczucie sprzęgła.
  • Nowy pedał zmiany biegów wykonany ze stopów aluminium w celu obniżenia ciężaru oraz lżejsza dźwignia zmiany biegów.
  • Pokrywa głowicy, pokrywa sprzęgła i magneto wykonano z magnezu w celu zmniejszenia ciężaru i zwiększenia atrakcyjności produktu.
  • Przedni zderzak i tylny uchwyt wykonano ze stopu aluminium w celu zmniejszenia ciężaru i zwiększenia atrakcyjności produktu.
  • Przednie amortyzatory ze zbiorniczkami wyrównawczymi lepiej tłumią wstrząsy i mają dokładniejszą regulację co polepsza przyczepność kół do podłoża.
  • Uaktualniony numer identyfikacyjny pojazdu.

Kluczowe cechy modelu 2005
  • Silnik jednocylindrowy, czterozaworowy, chłodzony cieczą, z rozrządem DOHC o pojemności 398cm3, zbudowany ze stopu aluminium dostarcza dużej mocy i momentu obrotowego w całym zakresie prędkości obrotowej.
  • Wysoki stopień sprężania równy 11,3, zawory dolotowe i wylotowe o dużej średnicy, lekki mechanizm rozrządu, duży współczynnik napełnienia, sprawdzony ma torze wyścigowym cylinder pokryty elektrolitycznie materiałem kompozytowym firmy Suzuki SCEM, i wytrzymały tłok kuty ze stopu aluminium.
  • Skrzynia biegów o pięciu przełożeniach z biegiem wstecznym i wielopłytkowe mokre sprzęgło sterowane manualnie.
  • Wałek równoważący zmniejsza drgania silnika dla większego komfortu kierowcy; automatyczny napinacz łańcucha rozrządu i elektroniczny układ zapłonowy CDI upraszczają obsługę silnika.
  • Rama i odłączalna szyna siedzenia wykonane ze stali stopowej o dużej wytrzymałości są lekkie i sztywne.
  • Lekka konstrukcja ciężar suchego pojazdu 169 kg (373 funty).
  • Niezależne zawieszenie przednie oparte na podwójnych wahaczach rozwidlonych zapewnia 215mm (8.5 cala) skoku.
  • Zawieszony wahliwe zespół tylny z jednym amortyzatorem ze zbiorniczkiem wyrównawczym z pełną regulacją zapewnia skok 230mm (9.1 cala).
  • Agresywny, nowoczesny, sportowy, wizerunek; wysoko zamontowane, rozszerzane błotniki i dwa wloty powietrza.
  • Siedzenie w kształcie litery T firmy Suzuki pozwala kierowcy wygodnie przenosić swój ciężar.
  • Zbiornik paliwa o pojemności 10 litrów (2.6 gal) łatwo się zdejmuje dla okresowej obsługi.
  • Łączenie siedzenia ze zbiornikiem paliwa i resztą nadwozia jest gładkie i ułatwia zmiany pozycji jazdy.
  • Przedni zderzak wykonany z rur stalowych. Funkcjonalna i wytrzymała osłona spodu ramy. Ząbkowane podnóżki mają otwory pomagające ograniczyć ilość gromadzącego się błota.
  • Opony radialne 22 calowe przednie i 20 calowe tylne założone na lekkie felgi ze stopu aluminium.
  • Dwa hamulce tarczowe z przodu i jeden z tyłu. Wygodna funkcja hamulca postojowego.
  • Dwa reflektory halogenowe zamontowane jeden nad drugim nadają przedniej części charakterystycznego wyglądu. Wielo reflektorowe światło tylne i światło stopu.

Prześlij do znajomego:
link do artykułu Suzuki QuadSport Z 400 – quad sportowy

wstecz
REKLAMA



jak zamieścić...
Prawa autorskie RSS Reklama Polityka Cookies Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2018. ISSN 1899-9158.