Kawasaki 750i 2008 - jest już nowy model!

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Kawasaki
Awatar użytkownika
Rekmi
Posty: 9
Rejestracja: śr 06 cze, 2007
Lokalizacja: Brzeziny

Kawasaki 750i 2008 - jest już nowy model!

Post autor: Rekmi » pt 15 cze, 2007

Witam!

Wczoraj na stronie Kawasaki zauważyłem, że jest już nowy model na 2008 rok.
Jak na razie nie nie znam o nim opinii, a na żadnym forum (polskojęzycznym) nic nie znalazłem.
Czas rozpocząc dyskusję...

http://www.kawasaki.com/Products/Detail.aspx?id=230

no fajny ten bumper z przodu...
zrobił się mniej agresywny i droższy jak coś się połamie...
Na początku był chaos, dlatego Bóg pomyślał o quadzie...

Awatar użytkownika
Pawel-Pol
Posty: 23
Rejestracja: czw 11 sty, 2007
Kontakt:

Post autor: Pawel-Pol » pt 15 cze, 2007

Dobrze przeczytałem że model na 2008 będzie na wtrysku :?: :shock:

Awatar użytkownika
Rekmi
Posty: 9
Rejestracja: śr 06 cze, 2007
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: Rekmi » sob 16 cze, 2007

Owszem - i jeszce dopisali do tego kilka cyferek - żeby ładniej wyglądało - Digital DC-CDI
i jescze kontrlowany aż 32-bitowym procesorem... - pewnie już mniejszych nie mieli...
Ostatecznie powiem tak: jak dotąd kawa wychodziła z nazwą 750i, ale były to nadal dwa gaźniki, chociaż niektórzy spierali się, że to taki wtrysk...
no wg mnie to jednak gaźniki. Mam nadzieję, że ten układ wtryskowy będzie prawdziwy i da się go zamontować do modelu 2007, bo właśnie taki już do mnie jedzie...
Na początku był chaos, dlatego Bóg pomyślał o quadzie...

Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » ndz 17 cze, 2007

Oznaczenie "i" było w tym wypadku oznaczeniem niezależnego zawieszenia
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

Awatar użytkownika
Arecki
Moderator
Posty: 816
Rejestracja: śr 30 sie, 2006
Lokalizacja: Kabaty :)
Kontakt:

Post autor: Arecki » ndz 17 cze, 2007

Cacy... to teraz wypada tylko poczekać na dobry i niezależny test...:)

ps. Osobiście spodziewałem sie że w nowym modelu nieco więcej zmian nastąpi... Słuch chodził jakiś czas temu o swoistej "hybrydzie" w postaci wspomagania układu kierowniczego, nowatorskiemu systemowi zasilania ubranego we wtrysk i kilku innych ciekawostkach... A na pierwszy rzut oka mamy "odgrzewany kotlet"... Zobaczymy z czasem co potrafi i jak funkcjonuje...
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » pn 18 cze, 2007

(2) Keihin CVKR-34 - czyli po mojemu dwa wtryskiwacze , ale nie widziałem , nie spieram się

A "I" oznaczało independents czyli jak powiedział przedmówca niezależne zawieszenie.

Kawasaki z pewnością nie będzie na razie montowało wspomagania , nadal pozostaje prawdziwą terenówką nie dla dziewczynek.
3fun - bo quady są naszą pasją

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » pn 18 cze, 2007

To się porobiło , trzeba kupić ostatni model na gaźnikach bo może być problemik w terenie z podwójnym wtryskiem :(
Kończą się niestety dobre stare czasy gdzie quada można było rozebrać i złożyć w trawie , "controlled by a 32-bit CPU" grozi poważnymi konsekwencjami w przypadku awarii... a serwis tylko autoryzowany pozostaje by kontrolować ten procesor ...
3fun - bo quady są naszą pasją

Awatar użytkownika
Rekmi
Posty: 9
Rejestracja: śr 06 cze, 2007
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: Rekmi » pn 18 cze, 2007

Zgadza się. Jako elektronik mogę śmiało powiedzieć, że im mniej elektroniki w sprzęcie terenowym, tym lepiej... a 32-bitowa maszynka może się zawieszać no i rzeczywiście bez specjalistycznego oprogramowania i interfejsu, to można go poklepać po siedzeniu.
Wracając do wtrysku, to chyba jednak nic nie zmienili, bo w broszurach z 2006 roku specyfikacje podają Keihin CVKR-34, ale na mój nos trochę wątpię, bo przeciez reklamowano by: full ingnition!!!
Piszą też o wstawkach aluminiowych tam, gdzie trzyma się nogi, ale na zdjęciach nic nie widać, snorkle też mają być w innym miejscu...
Zgadzam się z Areckim, że należało spodziewać się więcej poważnych zmian, ale z drugiej strony cieszę się, bo jak pisałem jedzie do mnie rocznik 2007 i raczej nie odbiega od tego nowego. Wszystko zreszta wyjdzie w praniu jak go się dobrze przetarza...
Na koniec filozoficznie: niema takiego sprzętu, którego nie można zepsuć, a są też tacy ludzie, co kulkę stalową albo zepsują, no ostatecznie zgubią...
Na początku był chaos, dlatego Bóg pomyślał o quadzie...

shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shelton » pn 18 cze, 2007

Krzysztof Wronowski pisze:Kawasaki z pewnością nie będzie na razie montowało wspomagania , nadal pozostaje prawdziwą terenówką nie dla dziewczynek.
Tylko dla pudzianików z zoranym tyłkiem od zastrzyków na przyrost masy ;) Czy chcesz czy nie serwo to genialne rozwiązanie, a niektóre firmy które teraz zostały w tyle szybko je wprowadzą.

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » pn 18 cze, 2007

Kilkanaście lat niektórzy się obywali bez tego "genialnego" wynalazku i nie było problemów , a teraz wszyscy na siłę mają go wprowadzać?
Obyś był złym prorokiem , a jeżeli już będzie to standartowe wyposażenie każdego quada , mam nadzieję że bedzie można wybrać "opcję bez"
druga strona medalu - waga - by nie była wyższa niż u konkurencji radykalnie odchudza się sprzęty np poprzez zastosowanie cieńszych profili na ramę , wahacze itp. skutek?
W jednym quadzie zgina się drążek , w drugim tym "lepszym" wyrywa się wahacz z ramy razem z miąskiem ;)
3fun - bo quady są naszą pasją

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kawasaki”