Subskrybuj RSS
Obecny czas: Pon 24 Kwi, 2017

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Rozrząd quad 150cc
PostWysłany: Pon 02 Mar, 2009 
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 04 Paź, 2007
Posty: 235
Miejscowość: Łódź
Witam szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem...

Po chyba 2 miesiącach mozolnej pseudo pracy mechanik powiedział że winny jest rozrząd:)
(awaria- trud z zapaleniem sprzętu i brak mocy)
Gdy rozbierałem silnik rozrząd był widoczny(takiego rozrządu jeszcze nie widziałem)
Składał się z 2 kół zębatych i łańcuszka.
Był on b.luźny ale moja wina miałem to daleko gdzieś:)
Myślę że mógł jakoś przeskoczyć czy coś ale nie jestem pewny...

A więc może ktoś ustawiał rozrząd w chinolu 150cc??
Są tam jakieś śruby??
dobrze aby odbyło się to bez mechanika bo w sumie ten rozrząd jest jak "budowa cepa" ale jak go ustawić?

Pozdrawiam Michał :haha:

Ps.Może wstawić fotki :?:

_________________
Piszę poprawnie po polsku.


Udostępnij na FacebookUdostępnij na TwitterUdostępnij na Google+Udostępnij na MySpace
Góra
 Profil  
 
Oznaczenia opon quadów - jak odczytać rozmiar opon? jaki rozmiar dobrać
Oznaczenia opon quadów - jak odczytać rozmiar opon? jaki rozmiar dobrać
Prawidłowy rozmiar gumy - Czyli po czym poznać, która będzie odpowiednia? Każda z nich jest inna. Nawet bliźniaki nie są identyczne. Mają różne cechy, często odmienne i niezrozumiałe dla pozostałych upodobania. Niektóre doceniane są za wielkość, inne grubość, jeszcze inne elastyczność lub zdolności penetracyjne. Nie zapominajmy, że aby dobrze je założyć, koniecznie musimy dopasować rozmiar... Czytaj Więcej...
Jak korzystać z wyciągarki na przepinki?
Jak korzystać z wyciągarki na przepinki?
Co zrobić, kiedy na bębnie wyciągarki mamy kilka razy mniej liny niż potrzeba, góra stroma a wjechać musimy? Dobrym rozwiązaniem jest opanowanie korzystania z liny na tzw. przepinki, a co za tym idzie „liźnięcie” tematu technik alpinistycznych. Czytaj Więcej...
SUZUKI LT-Z400 - dobry wstęp do wyścigowego życia
SUZUKI LT-Z400 - dobry wstęp do wyścigowego życia
LT-Z400 to kolejne wcielenie klasycznego modelu sportówki ze stajni Suzuki. Stylistyką nawiązuje do potężniejszego modelu LT-R450. Na pierwszy rzut oka widać jednak, że LT-Z400 jest nieco węższy i wyższy. Ten czterokołowiec wyposażony został w czterosuwowy silnik o pojemności 398 ccm, zasilany elektronicznym układem wtrysku paliwa, w którym wykorzystano wtryskiwacz z dwunastoma dyszami. Tak skonstruowana jednostka napędowa znacznie dynamiczniej reaguje na gaz, a jazda nią w warunkach terenowych jest bardziej płynna, nawet przy zachowaniu sportowych walorów pojazdu. Czytaj Więcej...
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Mar, 2009 
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 04 Paź, 2007
Posty: 235
Miejscowość: Łódź
Witam jutro rozbieram silnik więc popatrzę jak i co :lol:

_________________
Piszę poprawnie po polsku.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  

Wszelkie prawa zastrzezone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2016. ISSN 1899-9158
[ Mobilna wersja Forum Quadzik.pl ]


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 naprawa laptopów


phpBB SEO
Quady    Sport    Przeprawy    Rekreacja    Forum Gazeta