[PT] EXTERMALNY PUCHAR POLSKI QUADÓW

Archiwum imprez przeprawowych, które już się odbyły.
MPARYS
Posty: 66
Rejestracja: czw 08 sty, 2009
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

[PT] EXTERMALNY PUCHAR POLSKI QUADÓW

Post autor: MPARYS » wt 24 lut, 2009

Ostatnio zmieniony wt 30 cze, 2009 przez MPARYS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
markus
Posty: 590
Rejestracja: pn 18 gru, 2006
Lokalizacja: SLASK
Kontakt:

Post autor: markus » czw 26 lut, 2009

Srednio a głównie przez ten zapis

.." EPPQ składa się z cyklu 5 ekstremalnych rajdów przeprawowych..... Konieczny jest również start we wszystkich rajdach ponieważ tylko wtedy zawodnik jest klasyfikowany. Załoga, która opuści chociaż jedną imprezę, wchodzącą w skład pucharu, uzyska status zawodnika uczestniczącego, nieklasyfikowanego ..."

Czyli jeden wygra 4 edycje, na piata nie przyjedzie bo.....ma np. awarie quada., a inny przyjedzie na wszystkie 5 edycji gdzie na kazdej bedzie ostatni i sumarycznie ma lepsze miejsce bo klasyfikowane.
SUZUKI VINSON KING 500 4x4
BOMBARDIER RENEGADE X BLACK

MPARYS
Posty: 66
Rejestracja: czw 08 sty, 2009
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: MPARYS » czw 26 lut, 2009

ten zapis rzeczywisci nie jest trafiony bo nawet jak wystartujesz i nie ukończysz awara lub coś tam będziesz miał zapis niesklasyfikowany (bo zrobisz zamało odcinków )i to cie wyklucza z pozostałej walki jeśli dobrze zrozumiałem

dwie propozycje zmiany
zlikwidować zapis w przypadku opuszczenia imprezy a co zatym idzie statusu nieklasyfikowaneg
lub lepiej by było chyba żeby brano z 5 rajdów 4 najlepsze wyniki ,

ale z drugiej strony ilość radów polepsza jakość rywalizacji oraz zwieksza możliwości zdobywania pkt. ten regulamin jest nowy i można go podleczyć

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Post autor: robertyamaha » pt 27 lut, 2009

RMUA ?!?!?! poważnie ?? chyba ich dobrze poj****o

PREZES 9999
Posty: 10
Rejestracja: pt 23 sty, 2009
Lokalizacja: OLSZTYN

Post autor: PREZES 9999 » pt 27 lut, 2009

Spędziłem sporo czasu czytając ten stek wypocin jak dla mnie nie zbyt zdrowego człowieka i czym dłużej czytam tym mniej wiem a głowa boli mnie coraz bardziej.

Jak dla mnie brakuje podstawowych informacji co ? gdzie ? kiedy ?
Ładnie przejrzyście napisane najlepiej w formie czytelnej tabeli.

Ile kosztuje tracklogger też nie znalazłem , gdzie są te stacje co można w nich zrobić badania
pojazdu też nie wiem. Może ja już się robię ułomny na starość nie wiem ?

MPARYS
Posty: 66
Rejestracja: czw 08 sty, 2009
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: MPARYS » pt 27 lut, 2009

PREZES 9999, prosze liste http://www.euroforum-trophy.pl/viewpage.php?page_id=17 ale tak jak pisłaem wcześniej badanie można zrobić na miejscu przed rajdem

traclogera napisz na pt do maćka i uzyskasz informację
NEWSLETTER: Regulaminowe pytania
maciek@polandtrophy.pl

PREZES 9999
Posty: 10
Rejestracja: pt 23 sty, 2009
Lokalizacja: OLSZTYN

Post autor: PREZES 9999 » pt 27 lut, 2009

Już wszystko wiem dla zainteresowanych 165 zł z wysyłką.

Tylko nie rozumiem po co ten wyłącznik odcinający wszystko, resztę jestem w stanie przetrawić ?
I jeżeli nie można nawet na chwilę wyłączyć trackloggera to wymiana akumulatora w razie czego nie wchodzi w grę ?

Ta lista do Olsztyna ma się wspaniale :)

MPARYS
Posty: 66
Rejestracja: czw 08 sty, 2009
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: MPARYS » pt 27 lut, 2009

PREZES 9999, możesz wymieniać ile razy chcesz tylko jedna zasada tma gdzie się zatrzymałeś - miejscu postoju ,naprawy wyłączyłeś prąd tam musisz go ponownie włączyć i bedzie ok

PREZES 9999
Posty: 10
Rejestracja: pt 23 sty, 2009
Lokalizacja: OLSZTYN

Post autor: PREZES 9999 » pt 27 lut, 2009

A ten włącznik żeby odcinał i elektrykę i gasił silnik to jaki jest patent na to ?
Do czego to się trzeba dobrać w quadzie ?
Są takie czerwone grzybki przy maszynach przemysłowych :)
Jeżeli quad i tak mi gaśnie podczas rolki to nie można sobie tego darować ?

MPARYS
Posty: 66
Rejestracja: czw 08 sty, 2009
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: MPARYS » pt 27 lut, 2009

PREZES 9999, to pytania bardziej na tematy garażu ale w imię dobrej zabawy
wyłącznik może być taki http://www.allegro.pl/item562873524_wyl ... 2_24v.html
tylko trzeba go troszke wazyliną lub innym preparatem posmarować żeby błoto i nadmiar wody się nie dostawały

a podłączyć najlepiej na kablu masowym przy akumulatorze dla sprawdzenia zapal sprzęta i zdejmij kabel masowy z aku jeśli zgaśnie będzie działać

mariusz kulak już w zeszłym roku miał ten patent i brak z tym żadnych problemików

ODPOWIEDZ

Wróć do „Imprezy przeprawowe”