Polaris a tuning...

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Polaris a tuning...

Post autor: shelton » pt 22 lut, 2008

Okazuje się, że jednak inżynierowie Polarisa są o krok do przodu w porównaniu z japońską konkurencją.

Chodzi o tuning elektroniczny. Poprostu moduły w nich zastosowane, które odpowiadają za mapy paliwa i ukł.wtryskowy oraz mapy zapłonu mają swój rodowód w przemyśle samochodowym. Co oznacza prostą możliwość przeprogramowania układu. Zwiększenia paliwa i poprawienia zapłonu, także przez podbicie limitu odcięcia o np. 500 obr./min. Co daje pare km/h więcej.

W USA są firmy które oferują takie moduły, ew. możemy wysłać swój.
KINGSAJZ dla każdego!!!!

Awatar użytkownika
kowalkuba
Posty: 7
Rejestracja: pn 02 cze, 2008
Lokalizacja: Kudowa Zdrój/ UK
Kontakt:

tuning polarisa

Post autor: kowalkuba » sob 02 sie, 2008

Odnosnie poprawy osiagow polarisa chcialem zapytac czy ktos zna sposob(o ile taki jest)jak odblokowac sportsman'a 90 z 2005 r.Posiada on silnik 2suwowy(nowsze modele prawdopodobnie maja 4suwowy,tak przynajmniej wynika z danych technicznych ktore udostepniaja sprzedawcy)
Prosze o podawanie pomyslow na poprawe osiagow i z gory dziekuje

Awatar użytkownika
markus
Posty: 590
Rejestracja: pn 18 gru, 2006
Lokalizacja: SLASK
Kontakt:

Post autor: markus » sob 02 sie, 2008

także przez podbicie limitu odcięcia o np. 500 obr./min. Co daje pare km/h więcej.
Hmm a czy przekładnia pasowa ma mozliwość przeniesienia wiekszych obrotów, bez uszkadzania obudowy?? Czy pasek przy max. fabrycznych obrotach nie wchodzi juz maksymalnie wysoko na koło pasowe??
SUZUKI VINSON KING 500 4x4
BOMBARDIER RENEGADE X BLACK

Awatar użytkownika
kowalkuba
Posty: 7
Rejestracja: pn 02 cze, 2008
Lokalizacja: Kudowa Zdrój/ UK
Kontakt:

Post autor: kowalkuba » ndz 03 sie, 2008

Co do paska to nie mam pojecia jak sie sprawa ma,ale podejrzewam ze konstruktorzy przewidzieli mozliwosc poprawy mocy i pewnie zostawili jakis zapas.

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » wt 12 sie, 2008

90ka ma zworkę w module zapłonowym...opisane nawet w instrukcji :roll:
.:GALEON:.

piFutaba
Posty: 28
Rejestracja: ndz 29 cze, 2008
Lokalizacja: Lublin

Post autor: piFutaba » wt 12 sie, 2008

Witam,
Czy ktoś z was stosował może moduł PowerComander
ze strony www.powercommander.com
B o tak na marginesie to będę miał jeden wolny za jakieś 3 tygodnie do odsprzedania za ok 1000zł (do Polarisa Twin 800 part number 912-411, pasuje też do RZR i innych).

Pozdrawiam
PI

shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shelton » wt 12 sie, 2008

Ja używam PC3 w dużych ilościach.
KINGSAJZ dla każdego!!!!

piFutaba
Posty: 28
Rejestracja: ndz 29 cze, 2008
Lokalizacja: Lublin

Post autor: piFutaba » śr 13 sie, 2008

Hey,
I..............................?
Warto, nie warto?
Jam byś mógł trochę rozwinąć?

PI

shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shelton » śr 13 sie, 2008

KINGSAJZ dla każdego!!!!

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » śr 13 sie, 2008

shelton, wprost mówiąc możesz zmienić mapy zapłonów w modułach Polarisowych wreszcie?
3fun - bo quady są naszą pasją

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”