G550/700 Vs KQ 500/750 w terenie - odczucia - subiektywnie.

Konfrontacje modeli, porównania, zalety i wady...
ODPOWIEDZ
Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

G550/700 Vs KQ 500/750 w terenie - odczucia - subiektywnie.

Post autor: Robsson » wt 26 lip, 2016

Powitać.
Mam pytanie do ludzi z praktyką.
Czytałem tu i tam, a tu tzn w temacie Adama Wieczorka o kq700 że napędy G i KQ ze względu na różny rozdział na osie powodują ze quady te mają wyraźnie różną charakterystykę w terenie.
Zakładam, że Adam mając obydwa modele trafnie to ujął ale czy inni użytkownicy też mają takie wnioski?
Tzn że KQ na podjazdach jest lepszy bo trudniej odkleja przód a przez błoto przelatuje sprawniej niż G -jak w temacie kolegi wyżej?
Z wpisów wynika, KQ majac 50/50 (G-40/60)jest bardziej przyklejony na drapkach a do tego ma mocniej dociążony przód co tu też pewnie jest zaletą (gdzie indziej okaże się wadą)
Ostatnio zmieniony pt 25 maja, 2018 przez Robsson, łącznie zmieniany 2 razy.
V2.....sound of madness :twisted:

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie

Post autor: robertmuszka » śr 27 lip, 2016

Napewno king ma znacznie ciezszy przod, mialem okazje sprawdzic to na podjezdzie wiosna I kurcze miskiem byla jakas tam walka a kingiem sie wjechalo,kurde, jak se przypomne to jeszcze mnie nosi.

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie

Post autor: Robsson » śr 27 lip, 2016

Robert, nie denerwuj się ;) . Ty potrzebujesz teraz relaksu i spokoju żeby szybko wydobrzeć....
V2.....sound of madness :twisted:

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie

Post autor: oolsztyniak » śr 27 lip, 2016

Zbierasz tylko info czy jakiś plan w głowie się urodził? ;)
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie

Post autor: Robsson » śr 27 lip, 2016

:bezradny: :myśli:
V2.....sound of madness :twisted:

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie

Post autor: robertmuszka » śr 27 lip, 2016

Spoko, niby dzieki za troske ale wiesz, czasami uwazaj co piszesz hehehe.
Zastanawiaj sie tylko jak cos to pamietaj, że wybór jest jedyny słuszny.

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie

Post autor: Robsson » śr 27 lip, 2016

Robert czytałem cały czas bezkrytycznie te zaklęcia Wasze/Twoje ;) i tak też myślałem, że trzeba za pewnik je brać ale miałem okazję zobaczyć G700, kq450, i 3 inne quady na moim terenie i zobaczyć je w zabawie przy naszych i kq mimo, że był na słabych kapciach (w zasadzie ich nie miał) mnie kompletnie zaskoczył. Kierowników pomijam bo wjeżdżeni byli widać. Czytałem wcześniej ten temat Adama i wydaje mi się że te zaklęcia prz miśku to trochę urban legend. Bo nie ma quadów idealnych w każda sytuację wg mnie. Były czasy że miś niby był najlepszy teraz przy canamach się ludzie "dotkają" . A z outa 800, reni 800, i w/w ten mały KQ najbardziej mi się spodobał i najlepsze wrażenie na mnie zrobił (oczywiście subiektywnie w mojej ocenie dla mnie - pod moje potrzeby i budżet-max 25) A skoro 450 to oprócz pojemności to samo co 750..... Spodobało mi się 100% skuteczności bez hałasu i fajerwerków. Stąd to pytanie tu. Bo zapewne nie ma quadów idealnych i trzeba patrzeć na to co każdemu konkretnie jest potrzebne. I tu KQ w moich oczach zyskał sporo. Ale wole popytać bo taki wyjazd nie pokazuje wszystkiego.
Nie wspomnę że jazda kawałek, mimo, że po płaskim to kompletnie inna bajka.
To jak z soft-enduro przesiadałem się dawno temu na hard (ktm-a).
Ostatnio zmieniony śr 27 lip, 2016 przez Robsson, łącznie zmieniany 1 raz.
V2.....sound of madness :twisted:

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie

Post autor: oolsztyniak » śr 27 lip, 2016

Rozmawiałem wczoraj z gościem, który na G7 zjeździł kilka prestiżowych rajdów.
W MT Rally nawet stanął niejednokrotnie na podium.

W jego opinii G7 jest idealne ale trzeba wymienić w pierwszej kolejności zawias na Elka :lol: a w drugiej kolejności wymienić cały układ wydechowy, wsadzić power comandera bo inaczej brak mocy niszczy chęci tego quada.
To tak trochę odbiegając od tematu ;) bo przeszło mi przez głowę zakup nowego G7
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie

Post autor: robertmuszka » śr 27 lip, 2016

Robercie, mialem kilka lat temu doczynienia z kilkoma kingusiami I to byla dla mnie totalna porazka po stronie kinga, po jakims czasie przejazd na kingu Jacka potwierdzil moje zdanie. Potem balem sie poprostu wsiadac na kingi I tyle.
Dopiero teraz na wiosne byla okazja podjecha gorke do pieczatki I bylo fajnie.
Lukaszu, w 2014 roku sporo poprawili w zawieszeniu w g.

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie

Post autor: oolsztyniak » śr 27 lip, 2016

Jego G7 jest chyba z 11 roku.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porównania modeli”