Swap quada sportowego z niezależnym zawieszeniem tylnym

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
IRS
Posty: 10
Rejestracja: pt 30 cze, 2017

Swap quada sportowego z niezależnym zawieszeniem tylnym

Post autor: IRS » pt 30 cze, 2017

Cześć :D
Jest sens swapu quada sportowego z IRSem? Czyli np. Trx 700 lub polarisa outlawa? I czy te przeguby wytrzymają itd? :twisted:
Dziękuję za odpowiedzi.

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Swap quada sportowego z niezależnym zawieszeniem tylnym

Post autor: Ikar » pt 30 cze, 2017

Jak chcesz popsuć jego właściwości terenowe to jasne ze jest sens :)
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Swap quada sportowego z niezależnym zawieszeniem tylnym

Post autor: Ikar » pt 30 cze, 2017

Pytanie jeszcze do czego ma sprzęt służyć ?
Ozo Drapers Squad

IRS
Posty: 10
Rejestracja: pt 30 cze, 2017

Re: Swap quada sportowego z niezależnym zawieszeniem tylnym

Post autor: IRS » sob 01 lip, 2017

W jakim sensie pogorszy właściwości terenowe? Do jazdy szuter, las itd.

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Swap quada sportowego z niezależnym zawieszeniem tylnym

Post autor: Ikar » sob 01 lip, 2017

Żwirownia tylko 1 bieg powolna jazda podobnie. Dodatkowo dużo większa masa całego quada = utrata jego właściwości jezdnych. Będziesz miał quada na ulice który pojedzie 180 km/h. Jaki jest tego sens ? O ile rozumiem swapowanie luckiego to nie jestem w stanie zrozumieć swapowania silnika Ktma w polarisie albo niezawodnej 700 w Trx xx.
Ozo Drapers Squad

IRS
Posty: 10
Rejestracja: pt 30 cze, 2017

Re: Swap quada sportowego z niezależnym zawieszeniem tylnym

Post autor: IRS » sob 01 lip, 2017

Pytałem czysto teoretycznie. Ja szukam quada na szosę. Polecił byś coś?

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Swap quada sportowego z niezależnym zawieszeniem tylnym

Post autor: Ikar » ndz 02 lip, 2017

Jak latasz często po czarnym to swap można bardzo mocno rozważać mimo ze zwolennikiem nie jestem to w tym konkretnym przypadku strzał w 10. Jednakże wolałbym na szosę coś na ośce z tylu :)
Ozo Drapers Squad

IRS
Posty: 10
Rejestracja: pt 30 cze, 2017

Re: Swap quada sportowego z niezależnym zawieszeniem tylnym

Post autor: IRS » ndz 02 lip, 2017

Wiem że jeśli na szosę to ośka. A wracając do tematu swapa quada z IRS. A więc przyjmijmy ze mamy trx700 i korba wyszła bokiem a nie ma silnika a Nowy silnik jest za drogi. Padła decyzja o swapie. 2 cylindry są za ciężkie więc musimy wziąć singla. Tylko ile tak naprawdę zyskamy na remontach? Turystyczne single przejadą 50-60 tyś a taki silnik ltz czy raptora? (Pytanie teoretyczne)

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Swap quada sportowego z niezależnym zawieszeniem tylnym

Post autor: Ikar » ndz 02 lip, 2017

Wszystko zależy od traktowania. Da się rozj****** silnik po pierwszych 50 km, są tacy co w rinconie mieli przebieg 72 tys bez remontow :) Wiedząc ze wyszła Ci korba bokiem w hondzie 700 to spodziewam się ze lekko u CB sprzęty nie maja :)
Ozo Drapers Squad

IRS
Posty: 10
Rejestracja: pt 30 cze, 2017

Re: Swap quada sportowego z niezależnym zawieszeniem tylnym

Post autor: IRS » ndz 02 lip, 2017

To było wymyślone na potrzeby znalezienia sensu swapa w quadzie z IRS

ODPOWIEDZ

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”