Quad yamaha yfz450

Wasze doświadczenia i problemy z quadami Yamaha YFZ 450/450R
Duncan
Posty: 48
Rejestracja: czw 25 sie, 2005
Lokalizacja: Gda
Kontakt:

Post autor: Duncan » pn 26 lut, 2007

Honda jest duzo bardziej wytrzymala a kupujac Suzuki LTR450 nie musisz go wogle tuningowac aby wystartowc w zawodach, a tuning YFZ jest konieczny a to bardzo duzo kosztuje 8)

Awatar użytkownika
kuba9449
Posty: 43
Rejestracja: ndz 04 lut, 2007
Lokalizacja: Juchnowiec/Białystok
Kontakt:

Post autor: kuba9449 » pn 26 lut, 2007

Co w yfz musisz tuningować? LTR jest sporo cięższy i słabszy...

Duncan
Posty: 48
Rejestracja: czw 25 sie, 2005
Lokalizacja: Gda
Kontakt:

Post autor: Duncan » pn 26 lut, 2007

Po pierwszy nie jest slabszy uwiez mi wiem co mowie :) A co musisz tunigowac juz pisze: przednie wachacze, amortyzatory, os , wydech to sa czesci ktore trzeba wymienic by miec jakies szanse na torze

Awatar użytkownika
kuba9449
Posty: 43
Rejestracja: ndz 04 lut, 2007
Lokalizacja: Juchnowiec/Białystok
Kontakt:

Post autor: kuba9449 » pn 26 lut, 2007

LTR ma niewiele ponad 40Km a yfz około 48Km i który słabszy?

YFZ ma wachacze przygotowane jakoś tam specjalnie, niepamiętam już dokładnie bo dawno to już czytałem. Amorki? co od nich chcesz? Oś? też nie rozumiem... Wydech to chwila roboty, tylko to juz nie jest konieczna konieczność.

Duncan
Posty: 48
Rejestracja: czw 25 sie, 2005
Lokalizacja: Gda
Kontakt:

Post autor: Duncan » pn 26 lut, 2007

Cos z tymi koniami Ci sie pomylilo bo wedlug tabeli LTR ma wiecej niz YFZ 8) Ta specialnie przygotowane w takim razie zapraszam na zawody :):) powiedz mi czemu w takim razie niekt nie jezdzi na seryjnych YFZ ??? tylko maja wymienione te wszystkie czesci ?

Awatar użytkownika
kuba9449
Posty: 43
Rejestracja: ndz 04 lut, 2007
Lokalizacja: Juchnowiec/Białystok
Kontakt:

Post autor: kuba9449 » wt 27 lut, 2007

Pokaż mi tą tabelę...

No właśnie czemu wymieniają te wszyskie części?

Duncan
Posty: 48
Rejestracja: czw 25 sie, 2005
Lokalizacja: Gda
Kontakt:

Post autor: Duncan » wt 27 lut, 2007

Wlasnie dlatego ze nie nadaja sie do sportu

Awatar użytkownika
kuba9449
Posty: 43
Rejestracja: ndz 04 lut, 2007
Lokalizacja: Juchnowiec/Białystok
Kontakt:

Post autor: kuba9449 » wt 27 lut, 2007

Nadają się... Najwięcej jest właśnie yfz450. Pierwsza czwórka to:
ltr
yfz
trx
kfx
Najlepsze z nich to yfz i trx(wersja z kopniakiem), ale trx ma minimalnie słabszy stosunek mocy do masy. yfz ma secjalnie przygotowany przedni zawias, aby był bardziej rozpłaszczony, amorki mają jakiś tam plus, ale nie moge sobie tego przypomnieć :P

Puki co na yfz niema kozaka i najlepsz zawodnicy mx tak powiedzą.

Duncan
Posty: 48
Rejestracja: czw 25 sie, 2005
Lokalizacja: Gda
Kontakt:

Post autor: Duncan » wt 27 lut, 2007

Bzdury gadasz, jak by mial dobre czesci to nikt by ich nie wymienial, takie sa realia.
Chcesz to sobie mysl ze YfZ jest najlepszy, ja na ten temat wystarczajaco sie nagadalem i juz mi sie niechce.

Awatar użytkownika
kuba9449
Posty: 43
Rejestracja: ndz 04 lut, 2007
Lokalizacja: Juchnowiec/Białystok
Kontakt:

Post autor: kuba9449 » wt 27 lut, 2007

Ja nie gadam sobie ot tak, tylko to wiem ze źródeł doświadczonych riderów. Opinia jest taka, że w ltr trzeb trochę powymieniać części. Weźmy chociaż stosunek mocy do masy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha YFZ 450/450R”