Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami CF Moto
Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: Ikar » pt 11 sie, 2017

czeay wiec na odpowiedz kolegi :)
Ozo Drapers Squad

tomash148
Posty: 23
Rejestracja: pt 07 lip, 2017
Quad:: CF 520 EFI

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: tomash148 » ndz 13 sie, 2017

Czołem. Szpilki dostarczone wraz z dystansami nie było od tych dystansów. Okazało się, że są o 5 mm za długie. No i poszło...

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: Robsson » ndz 13 sie, 2017

No i ? Dlaczego sie urwało? Sam fakt, że szpilki były dłuższe to nie jest powód żeby sie urwały....
V2.....sound of madness :twisted:

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: robertmuszka » ndz 13 sie, 2017

Dokładnie, co za dlugośc do urwania sie szpilki, przeciez jak wkrecali, to bylo widac czy wszystko zgrywa, serwis spier... i wymysla

tomash148
Posty: 23
Rejestracja: pt 07 lip, 2017
Quad:: CF 520 EFI

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: tomash148 » pn 14 sie, 2017

Serwis dał ciała i tyle. Nakrętki na szpilki są z kapturem, więc one zostały dokręcone i mechanik myślał, że jest ok. Ale zbyt długie szpilki sprawiły, że utworzył się luz minimalny na kole. Nie muszę mówić chyba co taki luz powoduje.

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: Ikar » pn 14 sie, 2017

Szczerze ? Szukaj nowego serwisu
Ozo Drapers Squad

Wojtekski
Posty: 642
Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Suwałki

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: Wojtekski » wt 15 sie, 2017

Dokładnie dali ciała przy montażu powinni sprawdzić czy nakrętki odpowiednio dokręcą jak nie to przycinają szpilki (sam montowałem też musiałem przyciąć) klej do gwintów i tyle. Koło miało luzy i pewnie taki był efekt niestety.

Awatar użytkownika
DIABLO_W
DIABLO TEAM ZGIERZ
Posty: 1539
Rejestracja: sob 23 maja, 2009
Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Gdzieś w centrum

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: DIABLO_W » śr 16 sie, 2017

No i teraz wszystko jest jasne że dali ciała w serwisie :( a nie to że szpilki były wadliwe ;)
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN :) https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: oolsztyniak » czw 17 sie, 2017

No i czy 5 mm to aż taka różnica? ;)
Jak się nie da dokręcić to się szlifuje szpilkę i po problemie.
Żadna filozofia w sumie. Ale jak się pojęcia nie ma to nie ma co się dziwić.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
jarecki13
Posty: 627
Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
Quad:: TraktoReX 680 :)
Imię: Jarek
Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c

Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI

Post autor: jarecki13 » czw 17 sie, 2017

Z serwisami to masakra jest , ostatnio pojechałem odbierać kia sportage z salonu ze znajomym i zadałem jedno proste pytanie szefowi serwisu - jak się sprawdza olej w tym modelu bo niby jest tam coś ,,ala chłodniczka oleju'' kierownik serwisu powiedział ,że na zimnym a ja dalej w uparte ,że jak to na zimnym mając tą tzw ,, chłodniczkę'' a on dalej swoje ,że tak sprawdzają i tak jest poprawnie , po przyjechaniu do domu biorę książkę użytkownika w łapę i czytam (rozgrzać auto do temperatury roboczej ,zgasić odczekać około 4-5 minut i sprawdzić stan ) , jak bym wcześniej przeczytał to w trakcie odbierana maszyny to bym mu narobił obciachu przy kierowniku tego salonu , takich mamy pracowników w salonach , mało tego wąż od spryskiwaczy był urwany i źle zamontowany na króciec, jednym zdaniem wszystko zależy od serwisu i ludzi którzy tam pracują , czy robią to z pasją i się znają czy tylko im zależy na sprzedaży a potem niech się klient martwi , bardzo duża ilość osób w naszym rejonie rezygnuje z serwisowania aut w Polsce i latają do Niemiec , tam jak cos jest nie tak to wymieniają a nie kombinują z klejami,silikonami czy innymi śmiesznymi patentami ,aby tylko coś przyciąć na części

ODPOWIEDZ

Wróć do „CF Moto”