Problem z uruchomieniem

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
mm
Posty: 2
Rejestracja: wt 17 lip, 2007

Problem z uruchomieniem

Post autor: mm » wt 17 lip, 2007

Mam problem z quadzikiem dla dziecka (chinszczyzna) nie mogłem go odpalić bo był rozładowany akumulator, po podładowaniu rozrusznik przestał kręcić. Słychać tylko ciche brzęczenie i brak jest iskry na świecy (bezpiecznik cały). Poradzcie gdzie szukać przyczyny bo jestem zielony w tym temacie. Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 502
Rejestracja: sob 29 lip, 2006
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy
Kontakt:

Post autor: Mickey » wt 17 lip, 2007

Może jakiś regulator napięcia, czy coś w tym stylu :?:
Pozdrawiam Mikołaj

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » wt 17 lip, 2007

a może nadal jest rozładowany...

mm
Posty: 2
Rejestracja: wt 17 lip, 2007

Post autor: mm » wt 17 lip, 2007

Jest naładowany, myślę że to jakiś moduł elektroniczny. Problem z tym że w okolicy nie ma też żadnego serwisu.

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Post autor: Ruszko » czw 02 sie, 2007

a nie zalales go? :?
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

iras61
Posty: 1093
Rejestracja: pn 11 gru, 2006
Lokalizacja: stargard szcz.

Post autor: iras61 » czw 02 sie, 2007

prawdopodobnie padł przekażnik od :( rozrusznika ale podałeś za mało info. o gadzie
[size=75]extrema jest dobra na wszystko[/size]

vatro
Posty: 11
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Dolnośląskie