Loncin czy to jest cos warte?

Wasze doświadczenia i pytania związane z chińskimi quadami
PaQu
Posty: 4
Rejestracja: ndz 01 cze, 2008
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Loncin czy to jest cos warte?

Post autor: PaQu » ndz 01 cze, 2008

Czy silniki loncin są cos warte porsze wymienić wady i zalety tej firmy ponieważ jestem nowy w dziedzinie quadow i crossow. :załamka:
Michał Pacześniak

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Post autor: Ruszko » ndz 01 cze, 2008

no są warte złomu.:)
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

Awatar użytkownika
BadAmstaff
Posty: 508
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Made in Poland
Kontakt:

Post autor: BadAmstaff » ndz 01 cze, 2008

Niestety zalet nie posiadają a wad mają tyle że naprawdę nie chce mi się pisać.
-niska NAPRAWDĘ NISKA zywotność
-wszystko wykonane z trochę wytrzymalszego materiału niż papier
itp. itd.
Bomba Atomowa 800 Zamienie GRIZZLY 700 EPS 2007 rok SALON POLSKA jeszcze 1 rok gwarancji na CAN-AM RENEGADE 800

PaQu
Posty: 4
Rejestracja: ndz 01 cze, 2008
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: PaQu » ndz 01 cze, 2008

Ponieważ mam do wydania 4tys. to raczej yamahy raptora 700 nie kupie wiec pomyślalem żeby sprawdzic na allegro i zauwarzylem loncina... Jeżeli mogl by pan powiedziec co moge kupic za te pieniadze i czy w tym linku jest cross i czy jest on cos warty.. http://diabolini.pl/index.php?cPath=1&o ... 8c9675075a
Jest to strona importera
Michał Pacześniak

PaQu
Posty: 4
Rejestracja: ndz 01 cze, 2008
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: PaQu » ndz 01 cze, 2008

Jaka jest żywotnosc silników LONCIN? Prosze o szybka odpowiedz. :(
Michał Pacześniak

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014