Subskrybuj RSS
Obecny czas: Śro 14 Lis, 2018

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Cectek Gladiator przekaźniki - przekaźnik wentylatora
PostWysłany: Pią 21 Lip, 2017 

Rejestracja: Pią 21 Lip, 2017
Posty: 4
Quad: Cectek Gladiator
Kupiłem Cecteka - parę lat temu miałem już takiego, stesknilem się i udało się zakupić.

Chcę go trochę popoprawiać - pierwszą sprawą jest:

przekaźnik wentylatora - poprzedni wlasciciel mówi, że mu się spalił - i skrecil na sztywno kable - teraz wentylator pracuje cały czas- ja chciałbym przywrócić ten czujnik - pytanie do Was - użytkowników - czy ktoś mógłby zrobić fotkę gdzie on powinien być zamontowany oraz abym wiedział jak on ma wyglądać ?


Image

Image


oto zdjecia skrzynki bezpiecznikow - z jeszcze jakimis przewodami


zaciekawil mnie ten na drugim zdjeciu - co to w ogóle jest ?nie dosc ,ze wypiety to ta skrzynka też ciekawa...


Udostępnij na FacebookUdostępnij na TwitterUdostępnij na Google+Udostępnij na MySpace
Góra
 Profil  
 
Polaris Scrambler XP 1000 Tractor
Polaris Scrambler XP 1000 Tractor
Wyposażony w najmocniejszy na rynku silnik ProStar® o mocy 89KM SCRAMBLER XP 1000 to lider w swojej klasie jeżeli chodzi o moc silnika. Aby sprostać wymaganiom najbardziej wymagających klientów został także wyposażony w EPS, EBS, ADC oraz amortyzatory FOX PODIUM X.
Polaris Sportsman 570 Big Boss 6x6 Tractor
Polaris Sportsman 570 Big Boss 6x6 Tractor
Sportsman BIG Boss 6x6 570 EPS to wersja użytkowa młodszego brata Sportsmana 570 EPS. Zbiornik paliwa został specjalnie powiększony (25 L) by zwiększyć wydajność i wytrwałość. Posiada 2 koła dodatkowe umożliwiające ładowność ponad 500 kg. Niezależne zawieszenie i powiększona tylna paka pozwolą Ci jechać z optymalnym komfortem.
Polaris Sportsman XP 1000 Touring Tractor
Polaris Sportsman XP 1000 Touring Tractor
Marzysz o wspólnych wyjazdach we dwoje? Touring jest stworzony dla Ciebie. Komfortowy fotel pasażera z dodatkową amortyzacją, wspomaganie kierownicy i 88 KM pod siedzeniem sprawi, że każdy wyjazd będzie wspaniałą przygodą.
 Temat postu: Re: Cectek Gladiator przekaźniki - przekaźnik wentylatora
PostWysłany: Pią 28 Lip, 2017 
DIABLO TEAM ZGIERZ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Maj, 2009
Posty: 1533
Miejscowość: Gdzieś w centrum
Quad: CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
Imię: Andrzej
Witam
Widać że brakuje przekaźnika 1, bo powinno być ich 6 i prawdopodobnie to bedzie ten od wentylatora , powinien byc taki sam jak reszta mozesz zamienić na chwilę np. ten od swiateł drogowych i sprawdzić czy jest juz ok .
Co do 2 fotki co to jest ? więc jest to sterownik odpowiadający za blokady mostów przedniego i tylnego , jeżeli jest wypięty to oznacza że jest on uszkodzony lub blokady lub blokada któregoś z mostów jest uszkodzona , to tak z grubsza .

_________________
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN :) https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Cectek Gladiator przekaźniki - przekaźnik wentylatora
PostWysłany: Pią 28 Lip, 2017 

Rejestracja: Pią 21 Lip, 2017
Posty: 4
Quad: Cectek Gladiator
Dzięki, podładuje akumulator bo poadł i sprawdzę te przekaźniki, na sczęście nowy to koszt tylko 50 zł i jest akurat dostępny , a teraz już wiem gdzie on ma być - więc myśle, że będzie dobrze ;)

Cytuj:
więc jest to sterownik odpowiadający za blokady mostów przedniego i tylnego , jeżeli jest wypięty to oznacza że jest on uszkodzony lub blokady lub blokada któregoś z mostów jest uszkodzona , to tak z grubsza .


to mnie bardziej martwi przyznam szczerze... czyli jak go wepne to co się powinno wydarzyć ?

ew jak sprawdzić które blokady są uszkodzone ?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Cectek Gladiator przekaźniki - przekaźnik wentylatora
PostWysłany: Śro 02 Sie, 2017 
DIABLO TEAM ZGIERZ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Maj, 2009
Posty: 1533
Miejscowość: Gdzieś w centrum
Quad: CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
Imię: Andrzej
Cytuj:
więc jest to sterownik odpowiadający za blokady mostów przedniego i tylnego , jeżeli jest wypięty to oznacza że jest on uszkodzony lub blokady lub blokada któregoś z mostów jest uszkodzona , to tak z grubsza .


to mnie bardziej martwi przyznam szczerze... czyli jak go wepne to co się powinno wydarzyć ?

ew jak sprawdzić które blokady są uszkodzone ?[/quote]

Po w pięciu sprawdź czy coś się pali na liczniku , sprawdź przełacznik po prawej stronie kiery z napisem FDS powinien być przełączony na 0 i ftedy nic nie powinno się dziwnego zapalać na zegarach .
Poz 1 FDS to blokada tylnego mostu i na zegarze zapala sie kontrolka tyłu
Poz 2 FDS to blokada przedniego mostu i tak samo powinna się zapalic kontrolka przodu .
Jeżeli wszystko działa to przy właczeniu na poz 1 powinno najpierw się zapalić tak jak by bieg R po przejechaniu kawałka w slalomie powinna zgasnąc i zapalić się kontrolka bokady tyłu i tak samo z przodem .
Sprawdź i napisz jakie masz objawy przy tych manewrach .

_________________
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN :) https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Cectek Gladiator przekaźniki - przekaźnik wentylatora
PostWysłany: Wto 30 Paź, 2018 

Rejestracja: Pią 21 Lip, 2017
Posty: 4
Quad: Cectek Gladiator
co do przekaźnika z wentylatorem podmieniłem ze światłami i wydaje się być ok.

z rożnych przyczyn natomiast nie uzywałem ok rok quada- stał w ciepłym garażu w domu.

umarł akumulator kupiłem nowy -- założyłem próbuję zapalić , kręci niby chciałby zagadać ale nic z tego ...

stwierdzilem, że paliwo odciągne z baku i wleje nowe --- nie pomogło dalej nie zapala...

przed przerwą wszystko było ok ? - co może być przyczyną ?

druga sprawa także przed przerwą było wszystko ok...

otóż po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki ciągle stacyjka się swieci .... muszę wcisnąć start (jak bym chciał zapalać) i wtedy gasnie dopiero ... ale słychać buczenie - doszedłem do wniosku,ze to pompa paliwa bo na korku wlewu i baku sa wibracje odczuwalne... mam wrazenie,ze wylacza się po wlozeniu i przekreceniu kluczyka dopiero bo wibracje mijają...

a bez kluczyka aby ja odlaczyc trzeba odpiąć klemę ...

padło na stacyjkę - ale wizualnie wygląda jak nowa:/

poszedłem dalej w szukaniu problemu skoro stacyjka wygląda ok ----

po wpieciu akumulatora (nie ruszania jeszcze stacyjką) coś mi tak sobie cyka pod pokrywą filtra powietrza --- po odłączeniu przewodu z tego lub wypieciu bezpiecznika 'paliwowego' przestaje....

Image


wydaje mi się,ze wczesniej cykalo tak dopiero po przekreceniu kluczyka... a teraz nonstop jak jest prad ...

druga opcja aby to wylaczyc: odloczenie przekaznikow 1 i 2 ze zdjecia i wtedy też nie dziala

(ten na zolto przewod od wentylatora pochodzi - czeka na swoj przekaznik)


Image

kolejna rzecz jaka mi się rzuciala w oczy -- to ta z pytajnikiem - co to ? też wspolpracuje chyba z tym ukladem ponieważ po wylaczeniu stacyjki (ona się nie wylacza, ale przekrecenie kluczykiem) powoduje cykniecie tego urzadzenia....

takie rzeczy mi się jeszcze nasunęły... bo nic ciągle objawy są takie same...


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Wszelkie prawa zastrzezone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2018. ISSN 1899-9158
[ Mobilna wersja Forum Quadzik.pl ]


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007


phpBB SEO
Quady    Sport    Przeprawy    Rekreacja    Forum Gazeta