Subskrybuj RSS
Obecny czas: Wto 25 Wrz, 2018

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Kymco MXU 500 IRS DX - ZATARCIE SILNIKA
PostWysłany: Śro 06 Cze, 2018 

Rejestracja: Śro 06 Cze, 2018
Posty: 1
Quad: MXU 500 IRS DX
Imię: Damian
Witam,

proszę o pomoc posiadam quada Kymco MXU 500 IRS DX 2016 rok 965 km pełen serwis, podczas ostatniej przejażdżki po powrocie do domu zauważyłem wyciek oleju z pod quada, quad został zawieziony do serwisu okazało się że uszkodzony jest blok silnika, po zdemontowaniu silnika okazało się pękniecie karterów silnika w lokalnym serwisie zostało wysłane zgłoszenie gwarancyjne do przedstawiciela Kymco Polska w Warszawie w ramach rozpatrywania gwarancji dostarczono silnik do weryfikacji po około 2 tyg otrzymałem wiadomość pisemną ze silnik jest zatarty przyczyną był zbyt niski stan oleju co spowodowało zatarcie się łożyska w skutek czego doszło do pęknięcia karterów.

dodam że quad był w styczniu na przeglądzie

proszę o pomoc w jaki sposób ugryź sprawę

Pozdrawiam
Damian


Udostępnij na FacebookUdostępnij na TwitterUdostępnij na Google+Udostępnij na MySpace
Góra
 Profil  
 
Polaris Scrambler XP 1000 Tractor
Polaris Scrambler XP 1000 Tractor
Wyposażony w najmocniejszy na rynku silnik ProStar® o mocy 89KM SCRAMBLER XP 1000 to lider w swojej klasie jeżeli chodzi o moc silnika. Aby sprostać wymaganiom najbardziej wymagających klientów został także wyposażony w EPS, EBS, ADC oraz amortyzatory FOX PODIUM X.
Polaris RZR XP 1000 Tractor
Polaris RZR XP 1000 Tractor
Jeden z najmocniejszych side by side na rynku 110 KM. Najbardziej zaawansowane zawieszenie Walker Ewans. Progresywne wspomaganie kierownicy, zapewnia pełną kontrolę nad pojazdem. Homologacja drogowa traktor
Polaris Ranger XP 1000 Tractor
Polaris Ranger XP 1000 Tractor
Ranger XP 1000 to idealny pojazd do wszelkich prac leśnych, polnych i w każdym trudnym terenie. Wygodna, trzyosobowa kabina z możliwością zabudowy częściowej lub pełnej. Uchylna skrzynia ułatwia załadunek i wyładunek różnego rodzaju materiałów. Dzięki szerokiemu wachlarzowi akcesoriów łatwo i szybko można pojazd przeobrazić w odśnieżarkę, siewnik, obryskiwacz itd. Dla bardzo wymagających warunków może też być wyposażony w całoroczne gąsienice.
 Temat postu: Re: Kymco MXU 500 IRS DX - ZATARCIE SILNIKA
PostWysłany: Śro 06 Cze, 2018 
V-ce Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 17 Lut, 2007
Posty: 1166
Miejscowość: Warszawa - Wawer
Quad: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Zgodnie z instrukcją i warunkami gwarancji kontrola stanu oleju między przeglądami jest obowiązkiem użytkownika. Tego typu sprawy (uszkodzenia silników z powodu niskiego stanu płynów) są cholernie ciężkie z szansą na wygraną na poziomie 1 %.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Kymco MXU 500 IRS DX - ZATARCIE SILNIKA
PostWysłany: Śro 06 Cze, 2018 
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Sie, 2014
Posty: 879
Quad: nima
Imię: były: Kingquad, Gryzli, CF-Moto, Kymco i kilka moturów
Jakiego łozyska?
Zeby dowiedzieć się prawdy i ocenić szanse trzebaby zlecić niezależną ekspertyze. Dopiero po tym myślałbym co robić.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Kymco MXU 500 IRS DX - ZATARCIE SILNIKA
PostWysłany: Czw 07 Cze, 2018 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 24 Wrz, 2013
Posty: 4212
Quad: Kaman krótki XTP 1000
Imię: Łukasz
W "ASO" cf moto koleżka zrobił przegląd. Zamiast prawie 4 litrów wlano mu 3 litry oleju (sytuacja opisana na forum).
Przegląd gwarancyjny rzecz jasna. Skąd wiadomo, że wlali 3 litry oleju? A no stąd, że kolega dał im swój olej i litr w bańce oddali (nie wiedział bo nie musiał wiedzieć ile oleju w silniku być powinno). Przejechał 30 km i silnik wyciągnął kopyta.
Jak się sprawa zakończyła? Tak, że naprawił silnik z własnych środków bo "ASO" do tej farsy się nie przyznało. Jedyne co to sąd może coś tu pomóc (ewentualnie) ale trwać to będzie z dwa lata.

_________________
jest krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Kymco MXU 500 IRS DX - ZATARCIE SILNIKA
PostWysłany: Pią 08 Cze, 2018 
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 21 Sty, 2014
Posty: 1968
Quad: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek
Tylko rzeczoznawca który wykaże że przytarcie nastąpiło w wyniku ubytku oleju spowodowanego pęknięciem karteru. Czyli wykaże że ubytek oleju był skutkiem a nie przyczyną. Czyli rzeczoznawca musi wykazać wadę materiałowa karteru, jeżeli takiej nie bylo to bez szans na wygraną w sądzie.

_________________
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Wszelkie prawa zastrzezone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2018. ISSN 1899-9158
[ Mobilna wersja Forum Quadzik.pl ]


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007


phpBB SEO
Quady    Sport    Przeprawy    Rekreacja    Forum Gazeta