Subskrybuj RSS
Obecny czas: Pią 22 Cze, 2018

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Testy na prawo jazdy na wszystkie kategorie
PostWysłany: Pon 11 Gru, 2017 

Rejestracja: Pią 10 Lis, 2017
Posty: 5
Quad: Suzuki
Imię: Piotrek
Wrzucam link do demo: https://www.ltesty.pl/demo/69
Zarówno na motocykl/quada, kat B oraz większe auta.


Polecam zrobienie sobie takich testów, zajmuje niewiele bo jakieś 10-15 min, napiszcie poniżej ile udało wam sie zdobyć pkt. Mi 70 na 74 możliwe :)


Udostępnij na FacebookUdostępnij na TwitterUdostępnij na Google+Udostępnij na MySpace
Góra
 Profil  
 
Oznaczenia opon quadów - jak odczytać rozmiar opon? jaki rozmiar dobrać
Oznaczenia opon quadów - jak odczytać rozmiar opon? jaki rozmiar dobrać
Prawidłowy rozmiar gumy - Czyli po czym poznać, która będzie odpowiednia? Każda z nich jest inna. Nawet bliźniaki nie są identyczne. Mają różne cechy, często odmienne i niezrozumiałe dla pozostałych upodobania. Niektóre doceniane są za wielkość, inne grubość, jeszcze inne elastyczność lub zdolności penetracyjne. Nie zapominajmy, że aby dobrze je założyć, koniecznie musimy dopasować rozmiar... Czytaj Więcej...
J-wheelz - stryropianowe koła do quada
J-wheelz - stryropianowe koła do quada
Nowość na Polskim rynku - „styropianowe koła” J-wheelz, inaczej zwane pierścieniami poszerzającymi Quada (nie mylić z dystansami na koła). Jak twierdzą amerykanie to ich pomysł, co nie do końca zgadza się z faktami. Sam pomysł dodania walców do kół zastosowali już około 1940 roku Niemcy w pojeździe "VW-Schwimmwagen - mit Walzen" czyli do amfibii Volkswagena dołożono rolki w celu przyspieszenia jej podróży w wodzie jak i zwiększenia wyporności pojazdu. Amerykanie pozostaną amerykanami, zawsze przypiszą sobie innych zasługi, ale cóż, mają na to finanse i są w tym dobrzy... czasami. Jakie są zatem plusy i minusy J-Wheelz? Czytaj Więcej...
SUZUKI LT-Z400 - dobry wstęp do wyścigowego życia
SUZUKI LT-Z400 - dobry wstęp do wyścigowego życia
LT-Z400 to kolejne wcielenie klasycznego modelu sportówki ze stajni Suzuki. Stylistyką nawiązuje do potężniejszego modelu LT-R450. Na pierwszy rzut oka widać jednak, że LT-Z400 jest nieco węższy i wyższy. Ten czterokołowiec wyposażony został w czterosuwowy silnik o pojemności 398 ccm, zasilany elektronicznym układem wtrysku paliwa, w którym wykorzystano wtryskiwacz z dwunastoma dyszami. Tak skonstruowana jednostka napędowa znacznie dynamiczniej reaguje na gaz, a jazda nią w warunkach terenowych jest bardziej płynna, nawet przy zachowaniu sportowych walorów pojazdu. Czytaj Więcej...
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Wszelkie prawa zastrzezone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2018. ISSN 1899-9158
[ Mobilna wersja Forum Quadzik.pl ]


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007


phpBB SEO
Quady    Sport    Przeprawy    Rekreacja    Forum Gazeta