MXU 500 IRS i opony CST ANCLA 26"

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Kymco
Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: oolsztyniak » czw 02 mar, 2017

Mi mocy chyba jakiś czas nie zabraknie :)
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
jarecki13
Posty: 627
Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
Quad:: TraktoReX 680 :)
Imię: Jarek
Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: jarecki13 » czw 02 mar, 2017

No ba :) , dlatego stawiał bym na trakcję przy takim zapasie mocy- to ma zapier**** a nie stać w miejscu ;)

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: oolsztyniak » czw 02 mar, 2017

Pitbull podobno ma super trakcje. :D
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
jarecki13
Posty: 627
Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
Quad:: TraktoReX 680 :)
Imię: Jarek
Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: jarecki13 » czw 02 mar, 2017

no i są rozmiary 25'' 26'' i 27'' ciekaw jestem jak się spisują na długich trasa ?

Awatar użytkownika
Ra-V
Posty: 122
Rejestracja: pn 26 gru, 2016
Quad:: Kymco MXU 500
Imię: Rafał

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: Ra-V » czw 02 mar, 2017

oolsztyniak pisze:Pitbull podobno ma super trakcje. :D
Gdybym miał dużo mocy to bym brał.
Dużo stali i gumy ;)

25/8/12 - 10kg
25/10/12 - 14kg
26/9/12 - 14kg
26/11/12 - 16,6 kg

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: oolsztyniak » czw 02 mar, 2017

Kumpel ma i twierdzi że krótki out 1000 stał się "ociężały"
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: DKfan » sob 04 mar, 2017

Natomiast nadmiar trakcji bywa kłopotliwy a nawet niebezpieczny gdy zamiast poślizgu opony łapią nagle przyczepność i kwestia strzelenia rolki to bardziej szczęście niż umiejętności. Podobnie na podjazdach, mając za mało trakcji nie podjedziesz, staniesz, delikatnie się wycofasz albo spuścisz na wyciągarce, przy dużej ilości trakcji postawi quada na tylne koła. Ja od zawsze latam na błotnych lekkich gumach, Zillach lub Mud Lite XL, na dalsze trasy zakładam stare 25' Mud Lite XTR który mi średnio pasuje bo ma kiepskie trzymanie boczne ale mało się zużywa
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
Ra-V
Posty: 122
Rejestracja: pn 26 gru, 2016
Quad:: Kymco MXU 500
Imię: Rafał

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: Ra-V » wt 02 maja, 2017

DKfan pisze:Natomiast nadmiar trakcji bywa kłopotliwy a nawet niebezpieczny gdy zamiast poślizgu opony łapią nagle przyczepność i kwestia strzelenia rolki to bardziej szczęście niż umiejętności. Podobnie na podjazdach, mając za mało trakcji nie podjedziesz, staniesz, delikatnie się wycofasz albo spuścisz na wyciągarce, przy dużej ilości trakcji postawi quada na tylne koła
Święte słowa :)
Na Ancach mam teraz nadmiar trakcji i już zaczynają się kłopoty. (potrafi wyrwać kierownice lub ją skręcić przy hamowaniu, zjazdach) Dobrze trzyma się na ziemi i piasku na podjazdach. Dziury kopie szybko i głębokie :) Opona dobrze robi w głębokim błocie, głośno klepie na twardym (70-80 km/h). Zwiększył się prześwit, niewiele ubyło z dynamiki i zwiększyło się zużycie paliwa. Zawieszenie Kymco nie radzi sobie z masą opon podczas szybkich przejazdów po dziurawych szutrówkach. ANCLA jest dobrą oponą jeśli się chce modyfikować quada w stronę przeprawową. Jestem zadowolony z wyboru.
Załączniki
quadzik.19.jpg
Ostatnio zmieniony wt 02 maja, 2017 przez Ra-V, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Re: MXU 500 IRS i opony CST ANCLA 26"

Post autor: mesel » wt 02 maja, 2017

Miałem dzisiaj możliwość przetestowania. Opona zdecydowanie warta zainteresowania. Tylko zejdź z ciśnieniem ;)

Awatar użytkownika
Ra-V
Posty: 122
Rejestracja: pn 26 gru, 2016
Quad:: Kymco MXU 500
Imię: Rafał

Re: MXU 500 IRS i opony CST ANCLA 26"

Post autor: Ra-V » ndz 18 lut, 2018

Witam.
Zszełdem z ciśnieniem i nawinąłem kilka setek. Opona okazała się trwała i pasuje mi do stylu jazdy. Jeśli jednak oddamy naszego quada na chwileczkę amatorowi to przyczepność ma dla niego od razu niespodziankę ...hehehe
Załączniki
20170615_163208abc.jpg

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kymco”