Subskrybuj RSS
Obecny czas: Wto 23 Sty, 2018

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: MOCZARY 2016 29-30 lipca 2016
PostWysłany: Sob 18 Cze, 2016 
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 05 Gru, 2008
Posty: 7
Miejscowość: kowary
Image

Rajd Off-Road “MOCZARY 2” -2016
zapraszamy zapaleńców jazdy w terenie tych maksymalnie zakręconych swoimi „wyżynami” i tych mniej zdesperowanych, swoimi autkami seryjnymi oraz totalnie pokręconych Quadowców
Rajd „MOCZARY” jest kontynuacją rajdu” SOMBIN” o charakterze przeprawowo-turystycznym, dla samochodów klasy „EXTREM”, „ SUPER WYCZYN ” „WYCZYN-ADVENTURE” ,”TURYSTA” dla Quadów tylko klasa „EXTREM”. W klasie „EXTREM” będziemy mogli posługiwać się wszystkimi rodzajami wyciągarek w zdobywaniu PKP-ów i pokonywaniu „odcinków specjalnych”. W klasach „SUPER WYCZYN ” „WYCZYN-ADVENTURE” „TURYSTA” (nie wolno używać wyciągarek) będziemy szukać PKP-ów za pomocą roadbooka (zapoznaj się z regulaminem o zasadach dla klas pojazdów).
EXTREM dla Quadów jest to trasa samochodów „SUPER-WYCZYNU” i „EXTREMU” odpowiednio urozmaicona.
Przewidujemy dwa etapy nocny (ok. 5h) i dzienny (ok.9h). Etap nocny dla wszystkich klas polega na odnalezieniu i zdobyciu PKP-ów. Etap dzienny dla „SUPER-WYCZYNU” i „EXTREMU” polegał będzie na dotarciu do grup PKP-ów i zdobycie ich. Etap dzienny dla „WYCZYNU ADVENTURE” to trasa usiana PKP-ami Etap dzienny dla „TURYSTY” to przede wszystkim nawigacja, orientowanie się w teranie szukanie i zdobywanie PKP-ów.
Trasa będzie przygotowana stosownie do stopnia trudności dla danej klasy. W extremie i wyczynach obowiązkiem będzie pokonanie błota w różnej postaci (rzadkie, kleiste, gęste, zasysające i śmierdzące), wjechania do stawów, rzek, pokonania kilku wąwozów stromych podjazdów i zjazdów. W turyście trasa będzie przejezdna dla wszystkich aut, tylko PKP- y będą o różnym stopniu trudności oczywiście nie zabraknie błota wody i trawersów.
W trasie żadnej z klas nie udało się uniknąć asfaltów. Będzie ich proporcjonalnie: najmniej w „EXTREMIE” najwięcej w „TURYŚCIE”
Rajd odbędzie się dnia 29,30 lipca 2016r. na terenie Kowar, Mysłakowic i okolicach Jeleniej Góry. Baza rajdu to zamknięty teren w mieście Kowary lub Warownia4x4. (Szczegóły wkrótce).
Zapisy:
Wpisowe dla załogi auta wynosi 500zł. Wpisowe dla quda 400zł.Pobieramy zaliczkę w wysokości 300zł dla samochodów i 250zł. dla Quadów. Wpisowe obejmuje upominki, kolację po etapie nocnym, śniadanie przed dziennym etapem, prowiant na dzień, wyżerkę zakończeniową i piwo. Zgłoszenia wysyłamy wyłącznie za pomocą formularza umieszczonego na stronie www.kowary4x4.pl. Po otrzymaniu zgłoszenia odsyłamy email z potwierdzeniem zapisu i z numerem konta, na które wpłacamy zaliczkę. Po otrzymaniu zaliczki załoga wpisywana jest na listę startową. Numer przydzielony na liście startowej jest równocześnie numerem startu w dniu rajdu, nie będzie losowań ani wyboru numerów. Szczegóły wkrótce na stronie www.kowary4x4.pl. W razie niejasności proszę dzwonić na telefony podane w „kontaktach”.


Udostępnij na FacebookUdostępnij na TwitterUdostępnij na Google+Udostępnij na MySpace
Góra
 Profil  
 
Jak odczytać oznaczenia felgi quadowej?
Jak odczytać oznaczenia felgi quadowej?
Zazwyczaj rzadko wymienia się felgę w pojeździe. A jak już do tego dochodzi to najczęściej bierzemy starą – pogiętą lub połamaną, jedziemy do sklepu i prosimy: „o dokładnie taką samą”. Gorzej, jeżeli chcemy wymienić felgę na zupełnie inną, najczęściej pod konkretne rozwiązanie, np. agresywne terenowo opony itp. Nie w każdym sklepie mamy opis: „Te felgi nadają się do wymienionych poniżej modeli czterokołowców”. Są rzeczy, które musimy wiedzieć: Średnica felgi, Szerokość felgi, Odsadzenie, Rozstaw śrub. Czytaj Więcej...
SUZUKI LT-Z400 - dobry wstęp do wyścigowego życia
SUZUKI LT-Z400 - dobry wstęp do wyścigowego życia
LT-Z400 to kolejne wcielenie klasycznego modelu sportówki ze stajni Suzuki. Stylistyką nawiązuje do potężniejszego modelu LT-R450. Na pierwszy rzut oka widać jednak, że LT-Z400 jest nieco węższy i wyższy. Ten czterokołowiec wyposażony został w czterosuwowy silnik o pojemności 398 ccm, zasilany elektronicznym układem wtrysku paliwa, w którym wykorzystano wtryskiwacz z dwunastoma dyszami. Tak skonstruowana jednostka napędowa znacznie dynamiczniej reaguje na gaz, a jazda nią w warunkach terenowych jest bardziej płynna, nawet przy zachowaniu sportowych walorów pojazdu. Czytaj Więcej...
J-wheelz - stryropianowe koła do quada
J-wheelz - stryropianowe koła do quada
Nowość na Polskim rynku - „styropianowe koła” J-wheelz, inaczej zwane pierścieniami poszerzającymi Quada (nie mylić z dystansami na koła). Jak twierdzą amerykanie to ich pomysł, co nie do końca zgadza się z faktami. Sam pomysł dodania walców do kół zastosowali już około 1940 roku Niemcy w pojeździe "VW-Schwimmwagen - mit Walzen" czyli do amfibii Volkswagena dołożono rolki w celu przyspieszenia jej podróży w wodzie jak i zwiększenia wyporności pojazdu. Amerykanie pozostaną amerykanami, zawsze przypiszą sobie innych zasługi, ale cóż, mają na to finanse i są w tym dobrzy... czasami. Jakie są zatem plusy i minusy J-Wheelz? Czytaj Więcej...
 Temat postu: Re: MOCZARY 2016 29-30 lipca 2016
PostWysłany: Pon 20 Cze, 2016 
Quadowa Grupa Południe
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 30 Sie, 2013
Posty: 2479
Miejscowość: Czernichów k. Krakowa
Pochwały: 2
Quad: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Rozumiem że nawigacja na roadbookach :(

_________________
Zmora


ZaZu Quad Team
www.facebook.com/ZazuQuadTeam
http://zazuquadteam.weebly.com

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: MOCZARY 2016 29-30 lipca 2016
PostWysłany: Śro 17 Sie, 2016 
DIABLO TEAM ZGIERZ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Maj, 2009
Posty: 1523
Miejscowość: Gdzieś w centrum
Quad: CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
Imię: Andrzej
Zmora1966 napisał(a):
Rozumiem że nawigacja na roadbookach :(

Tak piszą to inaczej nie będzie ;)
Kiedys byłem na ich imprezie i powiem że fajna organizacja i tereny lecz trochę wtedy przesadzili z głebokością wody by zdobyć PKP .
No i ta nawigacja po roadbooku mi totalnie nie leży na rajdzie przeprawowym :(

_________________
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN :) https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  

Wszelkie prawa zastrzezone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2016. ISSN 1899-9158
[ Mobilna wersja Forum Quadzik.pl ]


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 naprawa laptopów


phpBB SEO
Quady    Sport    Przeprawy    Rekreacja    Forum Gazeta