Yamaha blaster 200

Wasze doświadczenia i problemy z quadami Yamaha Blaster (YFS 200)
ODPOWIEDZ
pyzdra70
Posty: 2
Rejestracja: śr 11 mar, 2015
Quad:: Kingway 150
Imię: Oskar

Yamaha blaster 200

Post autor: pyzdra70 » śr 11 mar, 2015

Witam jestem początkujący chciał bym zapytać o quada yamahe blaster 200 ponież chce kupic używaną yamahe z 2004 roku za 3800zł i chciał bym sie dowiedziec na co zwarcac uwagę podas zakupu żeby nie kupic ''trupa'' od 2 lat jeżdże na chinolach lecz są już dla mnie za słabe i chciał bym sobie sprawic cos mocniejszego . Jakie są wady yamahy blaster ? oraz czy warto brać

pietia506
Posty: 10
Rejestracja: pn 15 gru, 2014
Quad:: Yamaha Blaster yfs200
Imię: Piotr

Re: Yamaha blaster 200

Post autor: pietia506 » pn 23 mar, 2015

Witam jeżeli nie jest już za pózno to ci coś napiszę o blasterze .
Czy warto? tak warto jest to atv bardzo mocny zwinny jak na swoje małe gabaryty wygoda jazdy też bez zarzutów ja ważę 96kg przy wzroście 168cm i jest całkiem dobrze co prawda wyglądam trochę jak słoń na mrówce ale to nie oto w tym chodzi liczy się dobra zabawa a blaster ci ją dostarczy w 100%.
Jeżeli chodzi o sprawdzenie stanu technicznego przy kupnie to standardowo silnik z tym że blaster jest 2T i jego kultura pracy daje wiele do życzenia i naprawdę ciężko jest określić jego kondycje no chyba że przy odpalaniu jest strzał w wydech i kopcenie to na pewno problem leży w górnej części silnika.
Zawieszenie no to jak wszyscy wiemy trzeba się przejechać szarpnąć i zobaczyć czy nie ma luzów zwłaszcza tylni wahacz bo to kosztowna naprawa.
Rama na ramę trzeba także z wielką uwagą popatrzeć czy nie ma dziwnych nie profesjonalnych spawów pęknięć itp.