płyny eksploatacyjne

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Kawasaki
Awatar użytkownika
areczek1975
Posty: 9
Rejestracja: ndz 09 sty, 2011
Quad:: kawasaki brute force 750
Imię: arek

Re: płyny eksploatacyjne

Post autor: areczek1975 » pt 19 wrz, 2014

dziękuje pozdrawiam

Awatar użytkownika
Paulus71
Posty: 402
Rejestracja: śr 04 lip, 2007
Quad:: Renia 1000 XXC
Imię: Paweł
Lokalizacja: wawka

Re: płyny eksploatacyjne

Post autor: Paulus71 » wt 14 paź, 2014

Przedni dyfer: olej silnikowy 10W40 (stan - do wysokości dolnej krawędzi otworu wlewowego).
Przedni dyfer wyposażony jest w mechanizm zwiększający tarcie, który najskuteczniej pracuje w oleju silnikowym.

Olej silnikowy: 10W40 motocyklowy 4T, np. Motul 5100 4T 10W40 (pólsyntetyk), Motul 7100 4T 10W40 (syntetyk), lub inne markowe o takich samych parametrach. (stan sprawdzamy na WKRĘCONYM bagnecie).

filtr oleju: numer katalogowy: K&N 204 , HF-204 (lub inne)

skrzynia biegów: dla tych co pytają i nie wiedzą jaki olej, informuje że BF posiada zintegrowaną przekładnie zębatą która jest smarowana wspólnym olejem razem z silnikiem.

Tylny dyfer: mokry hamulec - Mobilfluid 424 (nie można stosować zwykłych olejów przekładniowych), stan - do wysokości dolnej krawędzi otworu wlewowego.

Pojemności i siły dokręcania śrub:
Silnik:
2,1l(z filtrem założonym)
2,2l (ze zdjętym filtrem)
2,6l(na suchym silniku)
Siła dokręcania śruby spustowej: 20Nm
Dyfer tył:
Pojemność: 0,72l
Siła dokręcania śruby spustowej: 15Nm
Siła dokręcania korka: 29Nm
Dyfer przód:
Pojemność: 0,40l
Siła dokręcania śruby spustowej: 15Nm
Siła dokręcania korka: 29Nm
mods in progress :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kawasaki”