Północ jeżdzi, a południe????

Ustawki, wypady, quadowanie i wszystkie nieformalne spotkania quadowe - informuj, szukaj, zapraszaj, zamieszczaj relacje i zdjęcia...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Caeradwyn
Posty: 28
Rejestracja: ndz 04 maja, 2008
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Północ jeżdzi, a południe????

Post autor: Caeradwyn » pn 05 maja, 2008

Centralna i północna Polska śmiga jak widzę:) czy są/bywają chętni z Krakowa i/lub okolic Krzeszowic/Nawojowej Góry? Napewno jest tam mnóstwo ciekawych i legalnych miejsc gdzie można się zrelaksować i nieco poszaleć, a wiadomo w grupe raźniej :) Pozdrawiam.
^_^ my way or highway ^_^

ALEX
Posty: 39
Rejestracja: pn 12 maja, 2008
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: ALEX » wt 13 maja, 2008

Ja jestem zielony i chętnie dopne się do grupy innych użytkowników, przy który zdobędę doświadczenie.

Awatar użytkownika
Caeradwyn
Posty: 28
Rejestracja: ndz 04 maja, 2008
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Caeradwyn » śr 11 cze, 2008

W których okolicach Krk jeździsz? Ja póki co zaopatrzona w mapę okolic gubię się regularnie, ale to nawet zabawne jest :D
^_^ my way or highway ^_^

ALEX
Posty: 39
Rejestracja: pn 12 maja, 2008
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: ALEX » śr 11 cze, 2008

Okolice Wieliczki, a sciślej Kokotów i znane niektórym okolice żwirowni oraz tereny budowanej autostrady ;)

judi8
Posty: 12
Rejestracja: pn 26 maja, 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: judi8 » śr 11 cze, 2008

dajcie znać gdybyście się zmówili , chętnie się dołączę.

judi8
Posty: 12
Rejestracja: pn 26 maja, 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: judi8 » śr 11 cze, 2008

Trochę nie precyzyjnie napisałem, możecie wnioskować że jeżdżę w okolicy Sosnowca i to jest racja ale Quada na codzien garażuję w okolicy Zielonek pod Krakowem i tam też go ujeżdżam :D . Tak że jak będziecie coś organizować to ja się piszę :rotfl:

Awatar użytkownika
Caeradwyn
Posty: 28
Rejestracja: ndz 04 maja, 2008
Lokalizacja: Kraków
Kontakt: